Solgt

Her kan du legge ut salgsannonse på sykkelen din.
Svar
Terjek
Innlegg: 29
Registrert: 11 jan 2017, 10:52
Motorsykkelen din: Africa Twin XRV750 Rd07a 1996

Solgt

Legg inn av Terjek »

Lufter interessen for å selge/bytte ut min Honda v65 magna 1985 modell. 50000miles.

Må ikke selge, men vurderer en Honda XRV 750 Africa Twin av eldre årgang som takler dårlige veger noe bedre.
Har du en eldre Africa Twin i god stand som du ønsker å bytte i en Magna så ta kontakt :D

Kan også vurdere rent salg av Magnaen om prisen er rett. Ønsker i utgangspunktet 40000,-
Har hatt sykkelen siden 2008, og første året ble girkasse overhalt av Per Skalleberg i Kvelde. Grunnen til dette var at den hoppet ut av 2 gir ved pådrag. Gir og motor har fungert utmerket siden den gang. Som kjent av mange har disse syklene vært plaget med dårlig smøring av kammene. Mange har montert oil-mod kit som kan være en fordel, men ved å kjøre på starteren til oljetrykket er på plass tør jeg påstå at dette gjør samme nytten ved oppstart av sykkelen. Skalleberg bemerket også at det ikke var tegn til slitasje på kammene når han overhalte girkassa.

Ellers har sykkelen fått nytt saltrekk og litt mer padding foran så man ikke glir så lett fremover som man gjør på orginalsalen.
Den har fått nye potter (uorginale men begynner å bli sjeldne)

Den fikk også nytt instrumentpanel siden det på det gamle hadde påskriften nærmet blitt borte som skjer på de aller fleste av samme type.

Har liggende både originale potter som er det er litt riper og bulk i, samt høy sissybar med ryggpute.

Sykkelen er åpenbart lakkert i uorginale farge, men for den som ønsker å lakkere så har jeg originale emblemsett, med alle klistremerker som sykkelen skal ha.

V65 Magna 1985.jpg
-TerjeK
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Africa Twin XRV750 Rd07a 1996 (Solgt, men angrer)
Yamaha XT350 1988
Honda Magma v65 1985 (solgt )

Svar