VFR vtec kjøpes!

For de som er ute etter ny brukt-MC.
Svar
Foggy
Innlegg: 21
Registrert: 08 sep 2017, 08:57
Motorsykkelen din: 95- Kawasaki ZZR600

VFR vtec kjøpes!

Legg inn av Foggy »

Hallo!
Solgte sykkelen min her om dagen.. Det var nok ikkje spesielt godt planlagt, for straks den var ute av garasjen fikk eg en ubeskrivelig uro i kroppen og noe mangler i livet mitt. :doh Hadde igrunn tanker om at sykkelen min var såpass tungsolgt at eg hadde goood tid til å finne meg ny før den gikk ut døra.. men nei.. den gikk på under ei uke :O

Nå leter eg febrilsk etter ny. Har lenge vært bestemt på at Honda VFR med vtec motoren skal bli min neste sykkel. Den som var produsert fra 03 til 09. Er mange på finn, er klar over det, men de aller fleste befinner seg på Østlandet og da gjerne langt fra nærmeste flyplass slik at det blir vanskelig eller veldig knotete å komme seg til salgsstedet. håper derfor det finnes noen på Vestlandet (eller noen som bor nær en flyplass med rute til bergen) som går i tanker om å selge VFR'n sin, eller om noen vet om en, så blir eg veldig glad for å få vite om det. :roll
Tenker en maks pris på 75000kr burde gi meg en grei sykkel, og da ønsker eg meg originale kofferter og ABS, men setter ikkje det som krav, da det finnes mange fine sykler uten dette montert.

Send meg gjerne en privat melding, så tar vi det derfra. :twothumbs:

Toalmar
Innlegg: 337
Registrert: 16 mar 2013, 14:18
Motorsykkelen din: Vespa 300 GTS
Sted: Gjøvik

Re: VFR vtec kjøpes!

Legg inn av Toalmar »

Med utgangspunkt fra Bergen kommer du jo til flere enn Gardermoen med fly. Ligger vel ett par VFR800 tilsalgs i Sandefjord.
Det går vel direkte fly fra Bergen til Sandefjord også. La ikke logistikken med flyplass være en bremsekloss.
Husk det går også tog rett fra Gardermoen som tar deg både nord og sør.
Ta kontakt med selgerene og spør hvordan dere kan løse dette ettersom du holder til i Bergen, er ikke sikkert de har veldig mye forespørsler på disse nå midt i ferien og de kan da være behjelpelig med å møte deg nær flyplass f. eks.
Uansett lykke til med kjøpet. Ikke glem og holde oss oppdatert
Vespa 300 GTS 2011 modell

Svar