Triumph street triple r

For de som er ute etter ny brukt-MC.
Bjarne89
Innlegg: 340
Registrert: 20 okt 2015, 18:43
Motorsykkelen din: Yamaha r1
Sted: Oslo

Re: Triumph street triple r

Legg inn av Bjarne89 »

Ja, frister.
Men lurer på om jeg skal ha litt is i magen og vente litt til. I høst så lå det en del ute som var hakket nyere og rullet en del mindre med litt mere utstyr. Denne har jo faktisk ingen ting ekstra:. Så håper det dukker opp noe bedre litt nærmere våren:)

kalleklovn
Innlegg: 341
Registrert: 25 jun 2015, 22:20
Motorsykkelen din: 2016 Triumph Street Triple R
Sted: Fredrikstad

Re: Triumph street triple r

Legg inn av kalleklovn »

Høres bra ut. Jeg bestilte ny nå, så det er ikke direkte billig om du skal ha en del ekstra utstyr, så kanskje like greit å vente litt.
2016 - Triumph Street Triple R ......
2015 - Yamaha MT07 3475km

Blogg: http://mcsiden.no/viewtopic.php?t=10362

Bjarne89
Innlegg: 340
Registrert: 20 okt 2015, 18:43
Motorsykkelen din: Yamaha r1
Sted: Oslo

Re: Triumph street triple r

Legg inn av Bjarne89 »

Ja, tror jeg skal ha litt is i magen og håpe på det dukker opp en med lav km og litt mere utstyr:)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22749
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Triumph street triple r

Legg inn av Bjerknez »

Street Triplene er uhyre populære og blir sjelden liggende på Finn.no lenge etter hva jeg har sett. Vertfall ikke hvis det skulle dukke opp noen nå når sesongen nærmer seg. Men du kan jo ha flaks. Du bør vertfall følge med litt :)

Jeg kan vertfall skrive under på at Street Triple R er en uhyre flott sykkel på alle måter. :thumleft

Bjarne89
Innlegg: 340
Registrert: 20 okt 2015, 18:43
Motorsykkelen din: Yamaha r1
Sted: Oslo

Re: Triumph street triple r

Legg inn av Bjarne89 »

Inne og følger med nå fremover:) som sakt lå det en del på Finn i høst som lå der veldig lenge. Håpe noen av disse dukker opp igjen:)

kalleklovn
Innlegg: 341
Registrert: 25 jun 2015, 22:20
Motorsykkelen din: 2016 Triumph Street Triple R
Sted: Fredrikstad

Re: Triumph street triple r

Legg inn av kalleklovn »

2016 - Triumph Street Triple R ......
2015 - Yamaha MT07 3475km

Blogg: http://mcsiden.no/viewtopic.php?t=10362

Bjarne89
Innlegg: 340
Registrert: 20 okt 2015, 18:43
Motorsykkelen din: Yamaha r1
Sted: Oslo

Re: Triumph street triple r

Legg inn av Bjarne89 »

Ja, sett den der. Linka til den lengere opp her. Skal ha litt is i magen og vente å se litt. I høst lå det flere ut som var hakket nyere. Ikke rullet så langt med mere utstyr:) den har ingen ting ekstra ettersom jeg forsto selger. Så lider jeg litt av km angst tror jeg. Ikke det at 10.000 er så mye. Men har et håp om og kunne få tak i en som er hakket bedre da:) så får vente noen uker til. Er vel ikke lenge før folk begynner og legge ut for slags igjen nå tenker jeg:) rimelig dødt på Finn om dagen:/

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22749
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Triumph street triple r

Legg inn av Bjerknez »

Jeg tror ikke du vil finne noen rimeligere Street Triple R enn dette som har gått mindre. Dette er faktisk en veldig god pris.
I tillegg får du Tanktrekk, et fremdekk og depot støtte. 10.000km. service er også tatt.

Det han skriver om drev kan du bare se bort i fra. Det ser ikke ut til at han har særlig peiling når han sier at drevet kanskje går en sesong til. Jeg er ganske sikker på at du ikke skal bekymre deg over drevbytte så tidlig. Vertfall var ikke det noe tema over hodet på min sykkel når jeg hadde den.

Hadde jeg vert deg, og maksprisen var 100.000,- ville jeg slått til. Prut ned noen få tusenlapper så er du i mål. Men prisen er uansett veldig bra mener jeg.

Ha i bakhodet at Kalleklovn her inne ga 180.000,- for sin Street Triple! Den var riktignok HELT ny og med en del utstyr, men vi snakker nesten dobbel pris her for en sykkel som har gått kun 9.000km. mer. Jeg mener som sagt dette må være et knallkjøp.

Brukeravatar
Baffin
Innlegg: 527
Registrert: 01 jan 2016, 18:00
Motorsykkelen din: Suzuki V-STROM 650XT, 2015 mod.

Re: Triumph street triple r

Legg inn av Baffin »

Det er jo bare 175 240,00 kr i heftelser i på den Triumph Street Triple R.

Baffin
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die.

Bjarne89
Innlegg: 340
Registrert: 20 okt 2015, 18:43
Motorsykkelen din: Yamaha r1
Sted: Oslo

Re: Triumph street triple r

Legg inn av Bjarne89 »

Bjerknez skrev:Jeg tror ikke du vil finne noen rimeligere Street Triple R enn dette som har gått mindre. Dette er faktisk en veldig god pris.
I tillegg får du Tanktrekk, et fremdekk og depot støtte. 10.000km. service er også tatt.

Det han skriver om drev kan du bare se bort i fra. Det ser ikke ut til at han har særlig peiling når han sier at drevet kanskje går en sesong til. Jeg er ganske sikker på at du ikke skal bekymre deg over drevbytte så tidlig. Vertfall var ikke det noe tema over hodet på min sykkel når jeg hadde den.

Hadde jeg vert deg, og maksprisen var 100.000,- ville jeg slått til. Prut ned noen få tusenlapper så er du i mål. Men prisen er uansett veldig bra mener jeg.

Ha i bakhodet at Kalleklovn her inne ga 180.000,- for sin Street Triple! Den var riktignok HELT ny og med en del utstyr, men vi snakker nesten dobbel pris her for en sykkel som har gått kun 9.000km. mer. Jeg mener som sagt dette må være et knallkjøp.
I høst så lå det flere sykler ute med lavere km og en del mere utstyr ute til rundt samme pris:) så skal prøve og ha litt is i magen og håpe på at noen av disse dukker opp igjen.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22749
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Triumph street triple r

Legg inn av Bjerknez »

Husk at prisene har gått opp siden i høst. En Street Triple er ca. 10.000 dyrere i år enn i fjor.

Bjarne89
Innlegg: 340
Registrert: 20 okt 2015, 18:43
Motorsykkelen din: Yamaha r1
Sted: Oslo

Re: Triumph street triple r

Legg inn av Bjarne89 »

Bjerknez skrev:Husk at prisene har gått opp siden i høst. En Street Triple er ca. 10.000 dyrere i år enn i fjor.
Så du mener brukt prisen har steget med rundt 10 lapper i år?

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22749
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Triumph street triple r

Legg inn av Bjerknez »

I følge Alf Graarud Motor som selger Triumph så har nyprisen på Street Triple økt med rundt 10.000,- i år kontra i fjor. Så da har nok også bruktprisen steget i samme retning vil jeg tro.

Bjarne89
Innlegg: 340
Registrert: 20 okt 2015, 18:43
Motorsykkelen din: Yamaha r1
Sted: Oslo

Re: Triumph street triple r

Legg inn av Bjarne89 »

Baffin skrev:Det er jo bare 175 240,00 kr i heftelser i på den Triumph Street Triple R.

Baffin
Hvordan funker det egentlig.? Hvordan sikrer man seg at selger fjerner heftelser ved/før salg?

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22749
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Triumph street triple r

Legg inn av Bjerknez »

Jeg er ikke sikker på dette, men heftelser vil vel bare si at det er knyttet økonomiske forpliktelser til sykkelen. Altså hvis man feks. har tatt lån med sykkelen som verdi. Da krever banken at lånet nedbetales før den knyttes til ny eier.

Så det er nødvendigvis ikke noe straffbart ute å går...tror jeg.

Hvis du kjøper denne sykkelen og gammel eier fortsatt skylder penger så er det så vidt meg bekjent fortsatt hans sykkel på papiret og hans bank kan kreve sykkelen tilbake selv om du har betalt for den frem til gammel eier har gjort opp for seg.

Slike heftelser blir gjerne slettet når sykkel blir solgt da eier gjerne må ha inn penger før lån nedbetales. Dette er noe dere må gjøre opp dere i mellom.

Vertfall slik jeg tenker, men ikke sikkert jeg har 100% rett her...

Svar