Bygger 80cc racing av YAMAHA TZR

Her kan byggentusiaster slå seg løs med bilder og info, råd og tips om egne og andres custombygde MC'er.
kayosss
Innlegg: 11
Registrert: 29 jul 2018, 01:23
Motorsykkelen din: Yamaha tzr 50/80 cc 2006 modell

Re: Bygger 80cc racing av YAMAHA TZR

Legg inn av kayosss »

okok. den er god. tenker jeg tar resten av søndagen inne og begynner på vidunderet i verkstedet i morgen.

Bilder kommer da jeg ikke har tatt serlig mange men noen fra prosessen.

Hvordan poster jeg bilder her egentlig slik at dere får hele historien rundt ribbing og gjenoppbygging av hele sykkelen billedlig også :-)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

kayosss
Innlegg: 11
Registrert: 29 jul 2018, 01:23
Motorsykkelen din: Yamaha tzr 50/80 cc 2006 modell

Re: Bygger 80cc racing av YAMAHA TZR

Legg inn av kayosss »

her er flere bilder
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

kayosss
Innlegg: 11
Registrert: 29 jul 2018, 01:23
Motorsykkelen din: Yamaha tzr 50/80 cc 2006 modell

Re: Bygger 80cc racing av YAMAHA TZR

Legg inn av kayosss »

bildene her er det mye rart som er rettet opp i senere. der blokka er delt så ser dere problemet jeg hadde. den var lagerskjært og idioten jeg kjøpte den av hadde jo latt den stå ut og ruste og diverse. nå er alt indre i motor byttet og temp sensor er på plass. lagere er byttet og alle simringer og veiv og sylinder og stempel. oljetanken er tatt bort og pumpa, der har jeg satt på tettningsdeksel og jaggu blei det ikke da et fint lite rom under setet som tar en liters flaske med 2 taks olje perfekt, digg da jeg må blande i bensina, lett også med mengdestrekene på flaska som lar meg holde kontrol på dl jeg putter i. kommer flere bilder av hvordan det ser ut i dag.

Skal få tatt de i morgen da jeg ribber den for kåper og gjør alle utbedringer videre også selvfølgelig sluttresultat :-)

Svar