Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av AJ »

ojda skrev:Jodda, har prøvet omaas sin, å konkluderer med at den ikke "snakker til meg".
Mulig svaret ligger i dette sitatet fra en av de linkene du la ved: "The old saying to buy an Italian bike you need a sense of humour! " :lol Eier ikke slikt jeg vet du :sorry
:knegg Ok... det får så være... ;-)
Ducati-eiere har nok sin "sense og humour", Guzzi-eiere en annen, ganske sikkert. Og MV Agusta-folket ler og gliser av andre ting enn oss, muligens. Også de med Aprilia, da... osv. osv. siden det er flere Italia-merket som ikke har så stor grad av tilstedeværelse i Norge.
ojda skrev:Cruise-controllen har vi diskutert mange ganger tidligere A.J.
Å jeg vil påstå at om "du" etter å ha eiet en sykkel med slikt påstår at du ikke setter pris på det,
Bruker "du" kun sykkelen til småturer i nabolaget. Jeg bruker min hele tiden, og elsker den :love
Min neste sykkel SKAL ha cruise-controll.
"Småturer i nabolaget" utgjør egentlig en forsvinnende liten del av Stelvio-kjøringen min, selv om mye av jobbkjøringen gjerne kan kategoriseres som nettopp det. Det store behovet for cruisecontroll melder seg neppe ved slik kjøring...
Men jeg kjent ikke noe påtrengende behov for det på Europaturen heller. Fikk tilbud om å prøve en slik mekanisk cruisecontrol på den turen, men oppdaget etter noen dager at jeg faktisk ikke hadde brukt den. Dermed ikke sagt at jeg ikke vil sette pris på cruisecontrol. Det er bare det at jeg aldri har brukt noen slikt verken i bil eller på MC.
Glemte faktisk å bruke CC'en på Exploreren også da jeg testet den. Da jeg skulle levere sykkelen ble jeg påmint om dette da selgeren spurte hva jeg syntes om CC'en.
Dermed ble det en tur fra Gjøvik til Reinsvoll for å oppleve hvordan den funket. Joda, funket helt fint, den. Litt klønete plassert bryter, husker jeg at jeg syntes, siden jeg ikke fikk brukt høyre tommel til å aktivere den. Dette fordi tommelfingeren er skadet og jeg ikke får strukket den helt ut. Men jeg har også hørt av andre uten slike skavanker, at CC knappen er klønete plassert.

Sjekket for øvrig CC'en på Moto Guzzi California 1400 da jeg testet den også. Funket helt topp der også, men ble ikke brukt over sælig lange strekninger på Hadeland hvor testkjøringen fant sted. Skulle kjøre forbi noen i et sett og gi gass ut av svinger osv. osv.
Aktiv kjøring og CC? I mitt tilfelle blir den nok stående avslått...
ojda skrev:Det er veldig hyggelig at Stelvioeiere (ikke bare A.J.) er superfornøyd
med doningene sine, jeg forstår de bare ikke :sorry
Nei, det er ikke alt man forstår. Og det er nettopp det som gjør ting spennende og interessant med tanke på de valgene vi gjør ;-) .
For egen del må jeg nesten si det så sterkt at jeg gjenoppdaget det som virkelig var morsomt med motorsykkelkjøring da jeg besteg Stelvio'en og tok plass i komfortsalen bak det brede styret på denne sykkelen :prf .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av SuperMorten »

Litt OT, men her er cruisekontrollen like selvfølgelig som blinklys. Det har også reddet meg fra et par fartsbøter.
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av ojda »

At cc-av/på knappen er dustete passert, er så.
Men hva er problemet. :scratch
Man skrur den på når man kjøper sykkelen, og siden står den på :thumleft
Man aktiverer med fart av/på- knappen, og deaktiverer med clutch, brems eller
gasshåndtaket. Da blir det for teit (av de som eier en Tex) å hyle om
hvor vanskelig alt er. Det samme gjelder de som klaget over at
gasshåndtaket var for lett. (tullinger) 1 dags tilvenning, og det er bedre enn
vaier på alle måter.
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av ojda »

Hupps :[-X Dette var visst ikke en Explorer-tråd :lol
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av L-NA »

poulet_cavalier skrev:
L-NA skrev: Jeg tro uansett jeg skal kunne leve godt med både Multistrada`n Aprillia, Yamaha, eller kansje KTM`n...mens Guzzi forhandlerne trenger vel hver og en av oss særinger...bare en tanke.. :redface
Du nevner jo alle unntatt GS jo :lol
Ja.... det gjorde jeg!

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av Kawagutten »

ojda skrev:At cc-av/på knappen er dustete passert, er så.
Men hva er problemet. :scratch
Man skrur den på når man kjøper sykkelen, og siden står den på :thumleft
Man aktiverer med fart av/på- knappen, og deaktiverer med clutch, brems eller
gasshåndtaket. Da blir det for teit (av de som eier en Tex) å hyle om
hvor vanskelig alt er. Det samme gjelder de som klaget over at
gasshåndtaket var for lett. (tullinger) 1 dags tilvenning, og det er bedre enn
vaier på alle måter.
En sykkel med et ivrig gasshåndtak dette her :lol
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av L-NA »

Busa Trond skrev:
L-NA skrev:Når jeg videre tenker på den lille "sære" kundekretsen til Stelvio (sammenlignet med andre ADV sykler) hvor dens kvaliteter matcher så utrolig bra til mine "sære" preferanser så skulle det vel være i forhandlerens interesse og beholde meg som kunde MG kunde, når jeg først har blitt tilhenger av Deres produkter. Jeg tro uansett jeg skal kunne leve godt med både Multistrada`n Aprillia, Yamaha, eller kansje KTM`n...mens Guzzi forhandlerne trenger vel hver og en av oss særinger...bare en tanke.. :redface
Hvordan vil du overbevise meg at jeg skal velge Stelvio fremfor Tiger Explorer :scratch
For det første så ønsker jeg ikke overbevise verken deg, Ojda eller noen andre om å kjøpe Stelvio. Å kanskje er nettopp det - en av årsakene til at jeg selv har en :-) Nemlig det å ha noe utenom det vanlige, noe du ikke ser på hvert gate hjørne. Nå er ikke dette enste årsaken, .... selvfølgelig liker jeg denne sykkelen også.
Etter at jeg kjøpte Stelvio, så har det å kjøre sykkel endret seg fra å reise på tur, til å kjøre sykel. Da jeg første gang kjørte denne sykelen på Norske veier, hentet jeg den i Fredrikstad 2 mai, og kjørte de 650 km hjem til Bømlo i en etappe. Jeg valgte da en rute via Evje, der vinterens telehiv, og hullete asfalt var slik som vi vanligvis har her hjemme på berget. Litt frisk kjøring, hvor foten stadig var nede i asfalten, samtidig som fjærer og bremser jobbet kontinuerlig med underlaget - den imponerte meg stort.
Så til motor. Den humper og smeller og rister og går...og jeg elsker det :-) av disse 1200ccm ADV sykkler, så er vel Stelvio den som imponerer minst hva tall angår. Hverken på maks Nm, eller hk, og så med bare 1151ccm. Men det er nok til å imponere meg og også mange andre testkjørere. Enten jeg er litt for har med rulla ut av et kryss, eller jeg lar den ligge med 5-6000 RPM ut av en hårnål sving før jeg slipper den løs, så er det nok ikke sykkelen som setter begrensningene, nei det er nok heller føreren. Med andre ord det er nok,- mer en nok. Og når jeg i tillegg elsker både lyden, det to store luftavkjølte sylinderne som kommer ut på hver side, "dunkingen" som bekrefter hva det er man har med å gjøre, og sist men ikke minst hele motorkarakteretikken...må ha det...bare MÅ HA DET :-)

Så til alt annet. Min sykel har ingen Modus valg på motor, eller fjæring, ingen ABS, traction kontroll eller ABS(på min modell) Det eneste er en kjøre computer med alt for mange funksjoner. Selvfølgelig er alt dette flott greier, og jeg har aldri kjørt sykkel med ABS, noe jeg helt sikkert hadde likt. Men jeg er nå en gang slik, og kanskje litt av den gamle typen som liker det enklest mulig.
Sykelen har Bremsesystem og Fjæringer som få andre i denne klassen kan overgå, ett brett og godt styre som jeg liker, kjøre komfort som få, og det er det jeg vil ha. Når jeg setter meg på sykkelen blir Mobil avslått, ingen plugger eller musikk i ørene, og jeg ser hører og lukter på alt som måtte komme forbi :-) .
Jeg har kjørt 1245 Km fra Sandnessjøen og hjem på en dag. Og det er langt når man tenker på Norske fartsgrenser. Turen gikk i fantastiske høst farger, over Dovre, Lom, Bøverdalen, Tindevegen, voss, Samnanger og hjem. Den siste etappen fra Dovre til Halhjem var jeg ikke ute av salen. Dagen etter kjente jeg jo selvfølgelig litt stølhet, men hadde jeg blitt spurt om å kjøre i retur neste dag, da hadde jeg smilt brett, hoppet på sykelen...og kjørt :prop:
Jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde gjort det med så mange andre sykler.

Så vil nok kanskje noen lure på hvorfor ikke en touring, eller sportstourer...Tja, mye flott og interessant der, men selv om jeg ikke har noen ting utenfor asfalten å gjøre, så liker jeg ADV konseptet, i tillegg til sitte høyden. Ikke bare det med bena og god sitte stilling, men også det med sikt. Man sitter høyt, med oppreist hode og ser. Man ser trafikkbilde og omgivelsene mye bedre.

Foruten alt dette, så har den en kardang som funker, jeg liker designet, MG sin historie, kona sitter som en dronning bak på, og selv om jeg har hatt litt trøbbel med min sykel (hvor ikke alt kan skyldes på Moto Guzzi) så er det en driftsikker og god kvalitet sykkel.

Når alt dette er sagt, så må jeg også si at jeg har ingen problemer med og se at det selvføgelig også er mange andre kandidater med mange av disse egenskapene, og som jeg liker. Men for min del, så kommer jeg til mine vurderinger. - Multistrada`n, skeptisk til all elektronikken, trenger ikke "så mye sport", og liker ikke salen...skeptisk. Super Tenere...hmmm, jeg har tidligere hatt en gammel TDM, fantastisk kvalitets maskin. Men rett og slett kjedelig :redface Var aldri i nærheten av den kjøre opplevelsen som Stelvio`n gir. :-k ...men likevel - meget aktuell. Explorer`n - også meget aktuell, litt skeptisk til komfort ut fra det jeg leser, men aldri prøvd den. Aprillia - interessant, KTM, litt formye for min del, heller mer mot asfalt egenskaper, Crosstourer...tja kanskje det :-) ...og så til slutt da GS`n. Denne har jeg tidligere, og med hensikt unnlatt å kommentere, med bakgrunn i faren for å formerme en stor del av MC sidens GS eiere. Men jeg liker den ikke, stor stygg snabel, altfor mye "dill dall" boksermotor og den kan ikke en gang sies å være "stygg fin"....sån er det bare. Men bevares, jeg noterer meg at den scorer langt høyere en Stelvio på det fleste tester, og det er vel ikke uten grunn at det fleste velger nettopp denne sykelen, men så kjører jeg ikke Toyota heller, og Toyota er jo kvalitet i tillegg :-)

.......og sånn er det med den saken :mk

Brukeravatar
Barbarozza
Innlegg: 560
Registrert: 21 apr 2011, 15:57
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av Barbarozza »

Fint innlegg L-NA :prf

Må sies at det er en av de bedre forsvarstalene jeg har lest mht valg av sykkel :)

Som du selv sier smak og behag om hva man liker, hva øynene ser osv. For bevares, tviler ikke på at Stelvioen er bra sykkel. Men det er jo gjerne sånn at det man har, det blir man glad i. Blir som kona det, man veit hva man har, og er glad i henne, selvom man kanskje kaster et blikk på noe annet sjarmerende og lekkert :lol

Nå må jeg sies at jeg undres litt over en ting, du har jo nesten en boksermotor, så ingen grunn til være negativ til den bayerske kongen vel ??? At du ikke liker utseendet er nå så sin sak. For jeg liker jo ikke noen av disse syklene selv, ikke en gang din rent utseende messig. Og at man kan kjøre langt ??? jeg har da kjørt oppmot 1200 km på ZZR i et strekk på en dag. Og jeg har ikke bredt styre og jeg sitter foroverbøyd :)

Derimot følger jeg deg og AJ på det at å ha noe som ingen andre har...ja det er faktisk kanskje det morsomste. Og Guzzi er ikke noe du ser mye av, ikke en gang i Italia. Og de lager gode sykler, på en morsom liten fabrikk

Jeg har sans for det apparte i det, dessuten er det gjerne sånn at når man har hatt noe man synes ikke er noe særlig pent så begynner man å like det alikevel !

Slik at jeg også tenker på å bytte mot noe mer adventurevennlig. Dette tiltross for at jeg antaglig har kjørt mer adventureaktig en de fleste på GS og Stelvio med supertoringene mine :knegg

Det viktigste er jo at man har det morro med det man har, som du sjøl sier er det hodet som er begrensende
Memento mori

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av L-NA »

Barbarozza skrev:Fint innlegg L-NA :prf

Nå må jeg sies at jeg undres litt over en ting, du har jo nesten en boksermotor, så ingen grunn til være negativ til den bayerske kongen vel ??? At du ikke liker utseendet er nå så sin sak. For jeg liker jo ikke noen av disse syklene selv, ikke en gang din rent utseende messig. Og at man kan kjøre langt ??? jeg har da kjørt oppmot 1200 km på ZZR i et strekk på en dag. Og jeg har ikke bredt styre og jeg sitter foroverbøyd :)
For det første så har jeg ingen "nesten Boxer" Jeg har en V-Twin. Det blir som å si "Gul ost er Gul ost" :-) Sånn er det med den saken.

Og så det med at man kan kjøre langt. ... og helt sikkert så er det noen som kjører lenger en langt,og av og til mye lenger en langt, og da med helt andre sykler en Stelvio.

Selvfølgelig kan man også kjøre langt med andre sykler, både av det ene og andre slaget. Men at jeg, med mine 186 cm over bakken, tresifret tall på vekta, stiv som en stokk og aner ikke hvor jeg finner trim rommet ombord, skal gjøre dette. Det går neppe bra med så mange andre alternativer. Og da i tillegg bare ha lyst til å kjøre mer. DET gjør Stelvio`n til det den er.
Men så må jeg nok inrømme, at er det noen annen sykkel jeg er 100% sikker på at jeg kunne gjort det samme på, ja så måtte det vel bli GS`n. For om jeg ikke liker denne sykkelen,så får den det beste karakterer på det meste, og deriblant komfort. Så det skal den ihvertfall ha :-)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av AJ »

Med 47K på telleren sysler jeg så smått med tanken om å bytte inn Stelvio'en. Mest sannsynlig i en ny Stelvio. Nettopp fordi jeg er strålende fornøyd med sykkelen. Og ikke minst fordi den har vist seg å ha langt lavere servicekostnader enn de forrige jeg har hatt (Yamaha TDM 900 og Triumph Tiger 1050, for de som ikke allerede vet det... ;-) )

Utenom Stelvio er det pr. idag kun et alternativ...

Helt i det blå om det blir ny sykkel eller ikke. Uansett skal jeg fint greie å beholde Stelvio en sesong til :-)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av L-NA »

AJ skrev: Utenom Stelvio er det pr. idag kun et alternativ...
....vi venter i spenning ??

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av AJ »

L-NA skrev:
AJ skrev: Utenom Stelvio er det pr. idag kun et alternativ...
....vi venter i spenning ??
Ok... ;-) :

Bilde

Men OBS OBS!! diskusjon om denne sykkelen får skje i egen tråd og ikke her inne :[-X
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av L-NA »

AJ skrev:
L-NA skrev:
AJ skrev: Utenom Stelvio er det pr. idag kun et alternativ...
....vi venter i spenning ??
Ok... ;-) :

Bilde
:thumleft

Brukeravatar
Barbarozza
Innlegg: 560
Registrert: 21 apr 2011, 15:57
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av Barbarozza »

L-NA skrev:
For det første så har jeg ingen "nesten Boxer" Jeg har en V-Twin. Det blir som å si "Gul ost er Gul ost" :-) Sånn er det med den saken.
Altså....mangler jo bare 90 grader før det er en bokser... :lol Det er større slektskap mellom bokser og V twin en rekkemotor

Men ikke tvil om at Moto Guzzi lager fine sykler....I det hele tatt lager italienere mange fine kjøretøy...husker jeg alltid syntes de knallgule Laverdaene som du måtte ha nyebelte til var fantastiske når jeg var guttunge.

Dog ville jeg ha testet Caponorden AJ før du bytter til KTM.

Selv ser jeg på den nye Versys1000 er småfin men som er mye kjedeligere en Caponord,Stelvio,MTS og KTM. Synes Caponorden er kul, og annerledes. Og med nok oohhhmp

Men det er deilig å ha noe som du har nada problemer med også....og der veit jeg Kawaen er fjellstø med brukbart forhandlernett her hjemme
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Memento mori

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Moto Guzzi NTX/8v 1200 Stelvio

Legg inn av AJ »

Nye Caponord har sine fascinerende sider, ser det ut til... ;-)

Uansett og enn så lenge er det dog Stelvio som gjelder :-) .
Skal slett ikke utelukke at vinteren blir brukt til å forhandle med lokal Guzzi-forhandler om en god avtale... ;-)
Han har for øvrig bekreftet at han uten problemer leverer en Caponord, om det er ønskelig.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svar