jhn skrev:Ser veldig bra ut , mye bedre enn forrige mod.
AJ en V-strom mister ikke fotfeste
Burde jeg jo ha skjønt!
jhn skrev:Ser veldig bra ut , mye bedre enn forrige mod.
AJ en V-strom mister ikke fotfeste
Jeg kjørte sykkeln hjem på en scooterhenger. Så jeg måtte kjøre 5 meter på sørpe-føre, men det gikk helt bra. Nå står den trygt og varmt inni bua og venter på våren.AJ skrev:Ser veldig bra ut, ja!
Men... hvordan turte du å ta ut sykker'n der den ble tatt bilde av? Ser jo holkete ut på bakken hvor den står!?
Tror jeg hadde vært livredd for at sykker'n kunne miste "fotfeste der, gitt...
Har bare stått å rusa litt på tomgang så langt så jeg kan ikke si noe om kjedelyden enda, men motorlyden var ihvertfall mye kulere enn jeg trodde.Vagabond60 skrev:Kjørte V-strom i over 1 år og synes den var kjempefin. Kjører nå F 800 GS og forskjellen ligger mest i antall HK og litt annet. Det som irriterte meg mest på V-strom var lyden fra kjedet (uansett smøring og justering, så var det meget hørbart), men det er jo muligens fikse nå
Å, sørpe, ja da var det ikke fullt så glatt som det så ut.TheBandit skrev:Jeg kjørte sykkeln hjem på en scooterhenger. Så jeg måtte kjøre 5 meter på sørpe-føre, men det gikk helt bra. ...
Jeg har også 3 givikofferter med monokey, men toppboksen har en egen nøkkel. Skal det være slikt? Noen som vet?
Har ikke merket noe til kjedestøy, men så kjører jeg med mp3-spiller og Etymotic propper som demper 35dBTheBandit skrev:Banditen hadde litt kjedestøy også, men gleden av å kjøre sykkel gjør at jeg ikke bryr meg om slike detaljer.
Takker.ojda skrev:Jeg har også V-Strom, som veteran å regne i forhold til din (2005 mod).
Har hatt den i 1 1/2 år nå, og har vært kjempefornøyd.
Det eneste jeg har vært missfornøyd med er setet som er altfor hardt
og gir en solid dose tresmak etter ca 20 mil. Forøvrig byttet ut med et gelsete som hjelper en hel del.
Men for all del, dette trenger ikke være noe problem på en 2012 modell.
Jeg er i farta til å bytte den ut i disse dager, da primært for å få mere krefter.
Men jeg påstår fortsatt at det er nok krefter på den som det er, men den kan
bli noe masete og kjøre med mye giring på lengere turer med en aktiv gjeng.
Alene eller med 110kg ekstra bagasje på tur fungerer den bra, og det er alltid nok krefter til en radig forbikjøring ved å gire ned et hakk eller to.
Turbulensen har jeg fått justert bort, men det er vel heller ikke relevant i forhold til din.
Den har jo fått ny kåpe.
Ellers må jeg påpeke at V-Stromen er veldig lettkjørt, har en flott sittestilling og er utrolig tilgivende ovenfor dårlige veier, langsgående asfaltkanter og gule mittstriper .
Kan jo også nevne at også jeg har forskjellige nøkkler til vesker og toppbox.
Givi selger sett med tre like låser til ca 600 kr. Verdt hver krone spør du meg.
Må tilsist bare få lov til å gratulere med en flott, lettkjørt sykkel du garantert får masse fine turer med.
Mono betyr jo en, så jeg trodde at det var en nøkkel til alle 3 koffertene. Men forstår jeg sidene til givi rett, så er den bare sidekoffertene som har samme nøkkel. Men ikke verdens undergang det da. :-)Dexter skrev:Jeg har 1 nøkkel til sideboksene og 1 annen til toppboksen... Givi monokey... hva betyr "monokey"?
Takker! Du har sikkert orginale kofferter fra yamaha? Kjekt med bare en nøkkel da.Snikkeren skrev:Først må jeg si gratulerer med ny sykkel, TheBandit. Denne tror jeg du kommer til å bli fornøyd med.
Da jeg hadde GSX 650F'en hadde jeg en nøkkel til sykkelen, en til sidekoffertene, og en til toppboksen.
No har jeg en nøkkel til alle låsene på sykkelen. Mye greiere synes jeg.
Det motsatte av stereokeyDexter skrev:Jeg har 1 nøkkel til sideboksene og 1 annen til toppboksen... Givi monokey... hva betyr "monokey"?
Det var ikke nå dum ide :=D> Har du noe tips om hvor det er billigst å kjøpe?2000Touring skrev:Jeg for min del har en nøkkel til alle 3 veskene.
Kjøpte med eget nøkkel/sylindersett til 3 vesker.