Sesongåpning Malmedalen Motorsenter

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Svein1
Innlegg: 24
Registrert: 19 apr 2011, 00:41
Motorsykkelen din: Gixxer

Sesongåpning Malmedalen Motorsenter

Legg inn av Svein1 »

Påskehelgen 22. - 24. April er det sesongåpning i Malmedalen utenfor Molde. Dette vil bli en god anledning til å få løst opp rust etter vinteren og å få kjørt masse motorsykkel på bane. Det blir egne heat for Supermotard, R-sykler, veisykler og pocketbikes. Introduksjonslisens / rekrutteringslisens, for de som kjører uten skilt, kan løses på banen. North West Racing stiller med dynobenk for effektmåling av motorsykler fredag og lørdag, og ellers gode tilbud.

Pocketbikes / Minimoto er nytt av året, og det vil bli gitt info om dette på banen.


For supermotard vil ikke gruspartiet være tilgjengelig til treningen.
Alle førere må registreres før kjøring hos treningsansvarlig, og all kjøring foregår etter dennes anvisning.

Banen vil være åpen 1000 - 1700 alle 3 dager og det er ingen forhåndspåmelding.


NMK Molde
Svein Oddstøl
gixxer@epost.no
91341234

[video]http://www.youtube.com/watch?v=qxBNC56e ... r_embedded[/video]

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Sesongåpning Malmedalen Motorsenter

Legg inn av Globe »

Hei Svein1 :vs og velkommen til oss her på mcsiden.no. :=D> :=D>

Virkelig en spennende mulighet dette. Er jo ikke såååååååå langt fra Trondheim til Molde :-k

Hyggelig å se deg her, og bidra gjerne med flere videklipp til oss!

Er det du som kjører på den videoen du linket til?

Svein1
Innlegg: 24
Registrert: 19 apr 2011, 00:41
Motorsykkelen din: Gixxer

Re: Sesongåpning Malmedalen Motorsenter

Legg inn av Svein1 »

Heisann, og tusen takk for det :vs

Nei, han som kjører heter Thomas og er medlem i klubben. Jeg har stort sett filmet med ett ATC2000-kamera, og kvaliteten der er rimelig dårlig. Thomas bruker GoPro, som har mye bedre kvalitet, derfor la jeg ut ett av hans. Skal prøve å legge ut noen fler klipp når jeg får skaffet meg GoPro jeg også.
Foreløpig vet jeg om 3 stk som tar turen fra Trondheim. 2 med banesykler og 1 med veisykkel. Siden det ikke er påmelding så er det sannsynligvis snakk om enda flere.

Velkommen skal du være til "Dalen" og "short-track" Globe. :prop:


Svein

Svein1
Innlegg: 24
Registrert: 19 apr 2011, 00:41
Motorsykkelen din: Gixxer

Re: Sesongåpning Malmedalen Motorsenter

Legg inn av Svein1 »

Knallvær til helgen, så det er bare å rulle frem slicksene og børste støv av solbrillene. :b_c: http://www.storm.no/vaer/135485531" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar