Større sykkel :)

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Større sykkel :)

Legg inn av ZZR-Tom »

Hehe tok lappen for 4 år siden og har no begynnt på min tredje sykkel :redface
Du må få slengt opp nokre bilder av herlighten din :mc1
Har den slik 2 delt farge med grå og sølv?
Vilken andre sykkler har du hatt?

Brukeravatar
Blackbird
Innlegg: 121
Registrert: 07 mar 2011, 10:51
Motorsykkelen din: Honda cbr 1100 2007m.

Re: Større sykkel :)

Legg inn av Blackbird »

ja bilda ja har ikke helt satt meg inn i dette,men skal gjøre et forsøk senere.Ja den er grå/sølv m carbonlook eller hva d heter på instrumenter, styrekrone og tanklokk.Cromma styreholker etc.d virker som di har slenkt på all slags gosaker i siste prod.åre.Du spør om di andre og der er d også Honda.To stk.Cb 1100f såkalte Bol d`orer 1 m og en uten kåpe.85-modeller.Fantastisk skuv i disse motorene fordi slaglengda på stempler er likedan som diametern på boringa noe forøverig di gamle Cb 750 hadde.Utrolig seig på lave turtall da vettu.Og en Cbr 1000f 94-mod.D er også en meget bra langtur sykkel, kjørte 15tusen med den ifjor.Etter min smak er d kun 2 sykler jeg liker for å få komb. ulv/ komfort m pass. som milslukere på LAAANGtur og d er ZZR1400 og XXn.

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Større sykkel :)

Legg inn av ZZR-Tom »

Eg er en litt sån type som i grunn liker alt, hade ikkje sagt nei til Hayabusa,ZZR1200,ZX12R,K1200/1300ss heller:)
Men XX`n er litt spesiel for meg, eg farta rundt med suzuki TSX50 då eg første gang såg XX`n i et vi-menn blad og falt pladask for den då, så den er litt sån ungdomsdrømen i lag med Lamborghini Countach`n

Brukeravatar
Blackbird
Innlegg: 121
Registrert: 07 mar 2011, 10:51
Motorsykkelen din: Honda cbr 1100 2007m.

Re: Større sykkel :)

Legg inn av Blackbird »

Ja gode minner e go å ha.8 mars var jeg på årets første tur 7.5 mil.Har ikke vært forhold etterpå.Men ser at uka som kommer blir fin her i Trøndelag så da blir d mere kjøring.Skal nordover m kjærringa i sommer og noen lengre turer m gutta Boys.Regner m å slå rek.på 17500km iår.Ka m dæ kjøre my?

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Større sykkel :)

Legg inn av ZZR-Tom »

Blackbird skrev:Ja gode minner e go å ha.8 mars var jeg på årets første tur 7.5 mil.Har ikke vært forhold etterpå.Men ser at uka som kommer blir fin her i Trøndelag så da blir d mere kjøring.Skal nordover m kjærringa i sommer og noen lengre turer m gutta Boys.Regner m å slå rek.på 17500km iår.Ka m dæ kjøre my?
Varierer med tanke på jobb og ferie, i fjor vart det vel knappe 3000km :redface og ferien vart eg transportert med fly.
Skal jo seiast at i fjor var det stortsett en dårlig sommer med tanke på været her, regna satans mykje og tempraturen var lav i begynnelsen av sommeren.
Men i år så blir det vel meir kjøring og håper på at vi får til den turen sørover, men det er ikkje altid like lett når vi er tre styk med forskjelige jobber i forskjelige deler av landet.

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Større sykkel :)

Legg inn av ZZR-Tom »

Savner updates her og :dontknow
Blir det ny sykkel?

Brumme
Innlegg: 23
Registrert: 21 jan 2011, 21:21
Motorsykkelen din: Honda CBF 600 S

Re: Større sykkel :)

Legg inn av Brumme »

Er i thailand og fiser rundt på scooter :)

Blir nok ny sykkel må bare få prøvekjørt de som frister mest.

Klarer heldigvis å komme mæ hjem i tide til Hondadager på graarud :)

Da blir det nok litt mer framskritt i retning sykkelbytte :)

Kommer med mer strx æ vet noe mer hvilken lekkerbisken man havner ut med :)

Varme hilsener fra Patong :D fine kjøreforhold her,hehe

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Større sykkel :)

Legg inn av ZZR-Tom »

Sawat-dee khrab og chuck dee khrab med sykkel jakten :lol

Svar