Fersking!! Valg av sykkel og utstyr?

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
_Eirik_
Innlegg: 1
Registrert: 20 sep 2010, 17:03
Motorsykkelen din: Din MC her

Fersking!! Valg av sykkel og utstyr?

Legg inn av _Eirik_ »

Hei, jeg er en fersking for Tung MC - Tok lappen idag! ;e
Har kjørt lettsykkel i 2 år (for 3 år siden, bil i mellomtiden) med todelt tekstil dress og shoei hjelm.

Blir handling av sykkel til sommeren, og ser for meg en R6 eller GSXr 600 men er ikke helt sikker, anbefalinger?

Jeg studerer i Trondheim, men kommer fra byen med den råeste banen i landet (ACR) - altså Mo i Rana!
Så regner med noen turer opp og ned i landet, og eier ikke bil, så dette blir hovedfremkomstmiddelet.

hva slags bekledning anbefaler dere, regner med jeg går for shoei hjelm, da den jeg hadde var meget behagelig.
skjinnjakke med tekstil bukse? skinndress (er disse varme på en regnfull høstkveld?)?
Har sett litt på klær fra Alpinestars da det var de første jeg kom på :p


Altså bare å komme med anbefalinger av behagelige sykkler og bekledning (kan også tenke meg en streetfighter-type)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37871
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Fersking!! Valg av sykkel og utstyr?

Legg inn av AJ »

Må bare skynde meg å gratulere så mye med lappen!! \:D/ :=D>
Og en viktig ting til, _Eirik_: gratulerer med medlemsskap her på MCsiden.no. To bra ting på en og samme dag :thumleft

Tingene du lurer på kommer vi tilbake til ganske straks, vil jeg tro... ;e
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er: