Råd til valg av sykkel... Til jente! :)

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
Kamillalala
Innlegg: 44
Registrert: 28 aug 2010, 21:31
Motorsykkelen din: Kawasaki ZX-6R 2001

Re: Råd til valg av sykkel... Til jente! :)

Legg inn av Kamillalala »

Sørlandstreff? Hvor pleier det å gå av stabelen hen? Og Evike-treffet?
Så lenge jeg har lappen til da, så må jeg jo selvfølgelig prøve å ta turen bort og hilse på ;-);)
My hovercraft is full of eels

Brukeravatar
KentR
Innlegg: 84
Registrert: 30 mar 2010, 03:46
Motorsykkelen din: Suzuki GSX 1400k2
Sted: Kongsberg

Re: Råd til valg av sykkel... Til jente! :)

Legg inn av KentR »

Gratulerer så mye med ny og flott sykkel, håper lappen ordner seg tidlig på våren :thumleft

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Råd til valg av sykkel... Til jente! :)

Legg inn av Dexter »

Kamillalala skrev:Sørlandstreff? Hvor pleier det å gå av stabelen hen? Og Evike-treffet?
Så lenge jeg har lappen til da, så må jeg jo selvfølgelig prøve å ta turen bort og hilse på ;-);)
Sørlandstreffet kan du lese mer om her: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=2316" onclick="window.open(this.href);return false;

Her kan man lese, sted: TBD = To Bed Desided, altså dette blir bestemt på et senere tidspunkt. I år prøvde vi å få til et treff dere nede og da var planen å ha det i Farsund. Dit kan jeg fortsatt tenke meg å dra, men det blir vel litt opp til Godtvoksen som "eier" denne babyen hvor vi ender opp til slutt.

evike-treffet er hjemme hos evike :knegg Kortversjon så sier vi at det er i Larvik. Mer spesifikt så er det noen kilometer fra Bommestadkrysset og oppover rv40 Lågendalen mot Hvittingfoss. Dette treffet hadde vi for første gang i vår og det kan du lese om her: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=1681" onclick="window.open(this.href);return false;

Du må gjerne komme! Uansett til hva og hvor! Kom på Lillestrømsmessa, kom på norgestreffet, osv osv!
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Svar