Cafe racer …

Forum for fulleffekt tung-MC
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cafe racer …

Legg inn av Bjerknez »

rolf-arne skrev: 02 jul 2022, 11:42 CBX CAFERACER Bilde

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Tar man bort det harry dødningehodet i lykten, setter på et mer normalt styre og kager en mer strømlinjeformet sal, så vil denne se mye bedre synes jeg.

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Cafe racer …

Legg inn av rolf-arne »

Bjerknez skrev:
rolf-arne skrev: 02 jul 2022, 11:42 CBX CAFERACER Bilde

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Tar man bort det harry dødningehodet i lykten, setter på et mer normalt styre og kager en mer strømlinjeformet sal, så vil denne se mye bedre synes jeg.
Sjøl tenker jeg ikke i disse baner overhode, enda...

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cafe racer …

Legg inn av Bjerknez »

rolf-arne skrev: 02 jul 2022, 14:41
Bjerknez skrev:
rolf-arne skrev: 02 jul 2022, 11:42 CBX CAFERACER Bilde

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Tar man bort det harry dødningehodet i lykten, setter på et mer normalt styre og kager en mer strømlinjeformet sal, så vil denne se mye bedre synes jeg.
Sjøl tenker jeg ikke i disse baner overhode, enda...

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Jeg synes uansett ikke at en sykkel som du har kjøpt (CBX1000) bør modifiseres slik som dette. Sykkelen ser best ut slik den er og det eneste som gjør sykkelen penere er å evt. forbedre det som allerede er der eller finne noe tidsriktig som passer til. :)

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Cafe racer …

Legg inn av rolf-arne »


Bjerknez skrev: Jeg synes uansett ikke at en sykkel som du har kjøpt (CBX1000) bør modifiseres slik som dette. Sykkelen ser best ut slik den er og det eneste som gjør sykkelen penere er å evt. forbedre det som allerede er der eller finne noe tidsriktig som passer til. :)
Helt enig... jeg tenker vel mer at i tilfeller hvor du egentlig bare står igjen med en motor, kan det være greit.

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Svar