Noen som er gira på å øvelseskjøre med meg? (Fra sentral OSLO)

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
lillewinger
Innlegg: 6
Registrert: 12 des 2021, 15:57
Motorsykkelen din: Honda Hornet ´05

Noen som er gira på å øvelseskjøre med meg? (Fra sentral OSLO)

Legg inn av lillewinger »

Hei!
Jeg driver å tar lappen for klasse A og lurer på om det er noen som øvelseskjøre med meg i sommer? Jeg har en Honda Hornet som står å venter på å bli kjørt med, men har ikke oppkjøring før tidlig august.
Har du lyst og mulighet til å kjere med meg? Jeg er vant tll å kjøre på 2 hjul i Oslo, men har ingen som kan ta meg med på tur på den store sykkelen min.
Kan godt fortelle litt om meg selv ja. Jeg er en kar på 25 år. Jeg jobber med TV og er svært musikkintresert. Har alltid hatt lyst til å kjøre på to hjul; spesielt når det var GoldWing treff på campingplassen jeg brukte sommeren på, men det var først i fjor at jeg begynte på eventyret mot egen sykkel. Jeg er svært lærevillig og har blitt fortalt at jeg er en nokså ålreit fyr :D

Send meg gjerne en PM om du er intresert :D
Sist redigert av lillewinger den 13 jun 2022, 14:40, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 4715
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Sted: Nordre Follo

Re: Noen som er gira på å øvelseskjøre med meg? (Fra sentral OSLO)

Legg inn av FredrikE24 »

Fortell gjerne litt om deg selv også :thumleft

SeaChef25
Innlegg: 30
Registrert: 12 mai 2022, 16:54
Motorsykkelen din: HD V-Rod Muscle 2016

Re: Noen som er gira på å øvelseskjøre med meg? (Fra sentral OSLO)

Legg inn av SeaChef25 »

Heisann! Jeg bor i Oslo og har oppkjøring i september selv og V Rod muscle venter på meg :)
Ser etter noen å kjøre med og, men ganske tørr der ute. Men det er bare å stå på!

lillewinger
Innlegg: 6
Registrert: 12 des 2021, 15:57
Motorsykkelen din: Honda Hornet ´05

Re: Noen som er gira på å øvelseskjøre med meg? (Fra sentral OSLO)

Legg inn av lillewinger »

Hei Fredrik! Kan godt fortelle litt om meg selv ja. Jeg er en kar på 25 år. Jeg jobber med TV og er svært musikkintresert. Har alltid hatt lyst til å kjøre på to hjul; spesielt når det var GoldWing treff på campingplassen jeg brukte sommeren på, men det var først i fjor at jeg begynte på eventyret mot egen sykkel. Jeg er svært lærevillig og har blitt fortalt at jeg er en nokså ålreit fyr :D

Svar