STREETFIGHTER YAMAHA YZF R1 998cc 2000 modell

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Badboy
Innlegg: 13
Registrert: 09 jul 2021, 19:16
Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 600cc 2000 mod
Sted: Trondheim-Heimdal

STREETFIGHTER YAMAHA YZF R1 998cc 2000 modell

Legg inn av Badboy »

Hei :vs

Finnes det noen som kan hjelpe meg med min Yamaha YZF R1 2000 modell eller som har grei peiling prayer

Lurer på om det er mulig å bytte kåpe til en nyere modell og om det passer? :scratch

Hvordan potte er det som har grommeste lyden mener dere ?.

Hvor kan jeg få tak i stilige deler som en streetfighter bunnpanne/bellyPan foreksempel ?.

Er det noen som har kanskje en delesykkel eller noen deler liggende som kan gjøre min Yamaha litt kulere ?.

Har noen ett DynoJet sett å selge, kanskje en powercommander eller ett TURBO sett ?.

Er det noen som har generelle råd eller erfaringer som de kunne delt med meg ?.

Håper så inderlig at noen kan være så ålreit/kul hjelpe meg! :twothumbs:

Legger ut ett bilde så får dere se sykkelen.

Takk så mye! :prf :twothumbs:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Ettan
Innlegg: 27
Registrert: 10 jun 2016, 00:37
Motorsykkelen din: 84' GSX1100, 15' S1000RR

Re: STREETFIGHTER YAMAHA YZF R1 998cc 2000 modell

Legg inn av Ettan »

Synes den ser rimelig grom ut slik den er, hadde det vært min ville jeg beholdt den slik.
Det eneste jeg ville gjort er å fjerne skiltopphenget og hengt skiltet oppunder hekken.

Du kan sikkert få nyere kåper til å passe, men tipper det vil kreve noe tilpassing i forhold til fester og slikt, mulig du må skifte tank også. Hekken er vel heller ikke lik på nyere modeller.

EDIT: Frontlykta var jævlig fet, kan jeg spørre hvor den kommer fra, eller er den lagd selv?

cannon
Innlegg: 2264
Registrert: 13 feb 2011, 15:43
Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006

Re: STREETFIGHTER YAMAHA YZF R1 998cc 2000 modell

Legg inn av cannon »

Ettan skrev: 03 des 2021, 16:06 Synes den ser rimelig grom ut slik den er, hadde det vært min ville jeg beholdt den slik.
Det eneste jeg ville gjort er å fjerne skiltopphenget og hengt skiltet oppunder hekken.

Du kan sikkert få nyere kåper til å passe, men tipper det vil kreve noe tilpassing i forhold til fester og slikt, mulig du må skifte tank også. Hekken er vel heller ikke lik på nyere modeller.

EDIT: Frontlykta var jævlig fet, kan jeg spørre hvor den kommer fra, eller er den lagd selv?
Enig. Dog synes jeg at ekspansjonstanken skal bort. Den erstattes greit med en liten flaske eller ølboks, gjemt innenfor ramma el.l.

Svar