HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Forum for fulleffekt tung-MC
Brukeravatar
127Tom
Innlegg: 198
Registrert: 01 apr 2021, 15:11
Motorsykkelen din: HD FXDX, Intruder 1400, HD FXDWG
Sted: Oslo

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av 127Tom »

erikbc skrev: 17 sep 2021, 10:14 Tror ikke han mente det med 1%'er så seriøst, det var en smiley der, så dere ikke den?

Nå er det nok også veldig mange som begynner med sykkelkjøring pga midtlivskrise og later som både ditt og datt, sånn for seg selv i sitt eget hode. Det må folk få gjøre så mye de bare vil, om det er det de får glede av.

Jeg så nylig en hel gjeng på 30-40 stykker som latet som de var badass motorsykkelfolk ala HA.
De hadde riktig skjegg og klesstil, bare "feil" logo og farger

Fikk veldig Sons of Anarchy-vibber... mange som plutselig skulle kjøre sykkel etter at den serien ble populær, haha
Er mer morsomt at han trodde det var seriøst. Noen folk her inne, ass haha :lol
Er jo bare morro å ta på seg habitten og sette seg på Harleyen og føle seg litt badass. Den som ikke tør innrømme det, har fortsatt ikke vokst opp.
Apropo Sons of Anarachy. Denne stakkars unge gutten ble stoppet av en grinebiter for reprimande. lol, er det mulig:
Sist redigert av 127Tom den 17 sep 2021, 16:52, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
127Tom
Innlegg: 198
Registrert: 01 apr 2021, 15:11
Motorsykkelen din: HD FXDX, Intruder 1400, HD FXDWG
Sted: Oslo

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av 127Tom »

dypen skrev: 17 sep 2021, 13:30 Det er noe spesielt med HD og min soleklare favoritt er XR1200 med "must have mods" 2 i 1 eksos ... :D
Har en Wide Glide til salgs. Ble lei vance & hines pottene. Får jo øresus og hodepine etter noen timers kjøring.
Det bråker så innihelvete at folk 1 km unna hører jeg kommer. Men ikke bare derfor jeg selger den: føles veldig tung og klumpete å kjøre.
Heldigvis bråkte ikke FXDX'en jeg prøvde i dag like mye. Pottene ser orginale ut.

FreewheelBurning
Innlegg: 482
Registrert: 22 feb 2019, 23:21
Motorsykkelen din: XMAX 300

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av FreewheelBurning »

127Tom skrev: 17 sep 2021, 16:42 Er mer morsomt at han trodde det var seriøst. Noen folk her inne, ass haha :lol
Er jo bare morro å ta på seg habitten og sette seg på Harleyen og føle seg litt badass. Den som ikke tør innrømme det, har fortsatt ikke vokst opp.
Apropo Sons of Anarachy. Denne stakkars unge gutten ble stoppet av en grinebiter for reprimande. lol, er det mulig:
Stusselig hvor krenka noen blir. Det er hyklerske påstander om "respekt" og å "fortjene", samt følge "reglene", fra folk som ikke har noen respekt for andre enn seg selv og bryter alle regler som passer dem når det passer dem. Akkurat det eksempelet ditt er en gjenganger, håper det bare det ene eksempelet.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av Bjerknez »

127Tom skrev: 17 sep 2021, 16:37
Bjerknez skrev: 17 sep 2021, 07:29 Jeg foreslår at du heller er den du er og kjøper deg scooter, enn å leke 1%’er :lol :erte
På seg selv kjenner man andre ;) hihi<
Neida, jeg vet godt hvem jeg er :D og jeg elsker Cruisere. Kjørt dem i over 15 år.
Vi alle har vel en indre barne fantasi å leve ut
Jeg tror ikke 1%'ere kjører Triumph :knegg

Neida... måtte bare stikke deg litt i øret. Godt du tok det på en sportslig måte. Er slett ikke alle som gjør det har jeg erfart :knegg

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av Bjerknez »

Regner med du har sett denne? :)
https://youtu.be/vjFeC7g6_40

Brukeravatar
127Tom
Innlegg: 198
Registrert: 01 apr 2021, 15:11
Motorsykkelen din: HD FXDX, Intruder 1400, HD FXDWG
Sted: Oslo

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av 127Tom »

Bjerknez skrev: 17 sep 2021, 17:51 Regner med du har sett denne? :)
https://youtu.be/vjFeC7g6_40
HHahahahahah dauer :lol :twothumbs:

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av Bjerknez »

127Tom skrev: 17 sep 2021, 18:23
Bjerknez skrev: 17 sep 2021, 17:51 Regner med du har sett denne? :)
https://youtu.be/vjFeC7g6_40
HHahahahahah dauer :lol :twothumbs:
Skal ikke kødde med en med mye moment på lavt turtall og en riktig utveksling :knegg

Men hadde strekningen vært 100 meter lenger, så hadde nok Gamlingen måtte se seg seg slått med god margin. Men artig allikevel :thumleft

Brukeravatar
127Tom
Innlegg: 198
Registrert: 01 apr 2021, 15:11
Motorsykkelen din: HD FXDX, Intruder 1400, HD FXDWG
Sted: Oslo

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av 127Tom »

erikbc skrev: 17 sep 2021, 10:14 Tror ikke han mente det med 1%'er så seriøst, det var en smiley der, så dere ikke den?

Nå er det nok også veldig mange som begynner med sykkelkjøring pga midtlivskrise og later som både ditt og datt, sånn for seg selv i sitt eget hode. Det må folk få gjøre så mye de bare vil, om det er det de får glede av.

Jeg så nylig en hel gjeng på 30-40 stykker som latet som de var badass motorsykkelfolk ala HA.
De hadde riktig skjegg og klesstil, bare "feil" logo og farger

Fikk veldig Sons of Anarchy-vibber... mange som plutselig skulle kjøre sykkel etter at den serien ble populær, haha
Da starta min midtlivskrise når jeg var 18 haha :p Tok MC lappen før bil lappen og har kjørt hver sesong siden da.
Det som faktisk fikk meg lyst til å ta MC lappen var filmen Akira. Feteste animasjons filmen med masse kule motorsykler.
Og grunnen til at jeg begynte å kjøre Choppere var vel spillet "Full throttle".
Så det er nok mye nostalgi fra barndomstiden som spiller hva man velger.
Det er jo kult å "late som" litt når man er ute å kjører. Sette på litt heavy rock musikk i øret og bare kose deg :D

Brukeravatar
127Tom
Innlegg: 198
Registrert: 01 apr 2021, 15:11
Motorsykkelen din: HD FXDX, Intruder 1400, HD FXDWG
Sted: Oslo

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av 127Tom »

Bjerknez skrev: 17 sep 2021, 18:26
127Tom skrev: 17 sep 2021, 18:23
Bjerknez skrev: 17 sep 2021, 17:51 Regner med du har sett denne? :)
https://youtu.be/vjFeC7g6_40
HHahahahahah dauer :lol :twothumbs:
Skal ikke kødde med en med mye moment på lavt turtall og en riktig utveksling :knegg

Men hadde strekningen vært 100 meter lenger, så hadde nok Gamlingen måtte se seg seg slått med god margin. Men artig allikevel :thumleft
Ja, fytterakkern. Hadde aldri trudd at den Choppern skulle gruse den Japse sykkelen så bra.
Men er vel noe med dreiemoment og motortype da.
V8'er amerikanske biler skal man ikke tulle med hellerp å dragracing stripa

Brukeravatar
127Tom
Innlegg: 198
Registrert: 01 apr 2021, 15:11
Motorsykkelen din: HD FXDX, Intruder 1400, HD FXDWG
Sted: Oslo

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av 127Tom »

FreewheelBurning skrev: 17 sep 2021, 17:47
127Tom skrev: 17 sep 2021, 16:42 Er mer morsomt at han trodde det var seriøst. Noen folk her inne, ass haha :lol
Er jo bare morro å ta på seg habitten og sette seg på Harleyen og føle seg litt badass. Den som ikke tør innrømme det, har fortsatt ikke vokst opp.
Apropo Sons of Anarachy. Denne stakkars unge gutten ble stoppet av en grinebiter for reprimande. lol, er det mulig:
Stusselig hvor krenka noen blir. Det er hyklerske påstander om "respekt" og å "fortjene", samt følge "reglene", fra folk som ikke har noen respekt for andre enn seg selv og bryter alle regler som passer dem når det passer dem. Akkurat det eksempelet ditt er en gjenganger, håper det bare det ene eksempelet.
Ja, mest tragiske med den videoen er hvor feig han fyren er og kommer med tomme trusler: Gjemmer seg bak at "hadde det ikke vært midt på lyse dagen nå, så....".
Og så stårn og filmer med kamera haha. Hadde så innmari ønska at han gutten hadde svart: "hvis du vil jeg skal ta av meg vesten, får du prøve å ta den av meg selv". Synd at han lot seg herse med.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av Bjerknez »

127Tom skrev: 17 sep 2021, 16:42
erikbc skrev: 17 sep 2021, 10:14 Tror ikke han mente det med 1%'er så seriøst, det var en smiley der, så dere ikke den?

Nå er det nok også veldig mange som begynner med sykkelkjøring pga midtlivskrise og later som både ditt og datt, sånn for seg selv i sitt eget hode. Det må folk få gjøre så mye de bare vil, om det er det de får glede av.

Jeg så nylig en hel gjeng på 30-40 stykker som latet som de var badass motorsykkelfolk ala HA.
De hadde riktig skjegg og klesstil, bare "feil" logo og farger

Fikk veldig Sons of Anarchy-vibber... mange som plutselig skulle kjøre sykkel etter at den serien ble populær, haha
Er mer morsomt at han trodde det var seriøst. Noen folk her inne, ass haha :lol
Er jo bare morro å ta på seg habitten og sette seg på Harleyen og føle seg litt badass. Den som ikke tør innrømme det, har fortsatt ikke vokst opp.
Apropo Sons of Anarachy. Denne stakkars unge gutten ble stoppet av en grinebiter for reprimande. lol, er det mulig:
Jeg får litt vondt av å se slike videoer. Slike mennesker som kommer og belærer andre om hva dem bør gjøre gjør meg bare vannvittig irritert. Jeg hadde ikke tatt av meg den jakken før jeg fikk en pistol mot tinningen. Han står jo med det mest effektive våpenet av dem alle. Bensinpumpe og lighter. Do the math :knegg

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av Bjerknez »

Bare for å rydde opp litt før det evt. får galt.

Jeg står på ingen måte for det vesten illustrerer. Jeg snakker kun om prinsippet her med at noen føler en trang for å "hjelpe" andre ved å styrke sitt eget ego.

mekkern
Innlegg: 7541
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av mekkern »

Personlig synes jeg denne «uniformeringen» uansett gruppering er litt som barnehager med refleksvest på tur.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av Bjerknez »

mekkern skrev: 17 sep 2021, 23:29 Personlig synes jeg denne «uniformeringen» uansett gruppering er litt som barnehager med refleksvest på tur.
Så du mener vesten har en nyttefunksjon altså? :knegg

Brukeravatar
127Tom
Innlegg: 198
Registrert: 01 apr 2021, 15:11
Motorsykkelen din: HD FXDX, Intruder 1400, HD FXDWG
Sted: Oslo

Re: HD FXDX 1999 mod. Lurt kjøp?

Legg inn av 127Tom »

"Bensinpumpe og lighter" = lol tenkte det samme.
Bør lese kommentarfeltet. Sykt mange gullkorn: "that guy should fear the kid: Lighting up a sig at a gas station"
hahaha :D

Er faktisk frista til å kjøpe en Sons of Anarchy vest og kjøre rundt og se hva som skjer.
Sikkert ingenting. Sånne folk er jo feige og går kun på de som er enten veldig mye yngre eller fysisk svakere enn dem.
Billig og a gitt = 200 spenn :D
https://www.wish.com/product/5ed3533aa0 ... &share=web

Svar