Solo sete Yamaha R6

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Odegaard
Innlegg: 7
Registrert: 09 jul 2017, 17:43
Motorsykkelen din: Din MC her

Solo sete Yamaha R6

Legg inn av Odegaard »

Hei, prøver lykken på dette forumet ettersom folk er så hjelpsomme å snille her :)

Har kjøpt meg en Yamaha R6 1999 mod for noen dager siden!! (hatt lappen i 4 år men første sykkel).
Å som emne sier, så er jeg ute etter solo sete. Noen som har noe tips om side for å finne dette?
Som man ser på bildet er det en litt annen farge enn normalt på R6, men orginal lakk.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
gsx750_80
Innlegg: 2212
Registrert: 24 apr 2010, 19:34
Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
Sted: Trøndelag
Kontakt:

Re: Solo sete Yamaha R6

Legg inn av gsx750_80 »

Jeg har handlet "stjert" og kåpeglass til min Kawasaki fra aliexpress.com til ca 15 % av pris på kawasaki.no, frakt inkludert.
Anbefaler å sjekke der. Jeg registrerte ikke egen konto ved mine 4 bestillinger. Det ville antakelig vært en fordel ved evt klage. En av tingene jeg bestilte har ikke dukket opp, etter snart 3 mnd. De som er ansatte for å chat'e med kunder driver på med bullshit-prat, som ikke ser ut til å ha hjulpet meg. Derfor anbefalingen om å opprette "konto" i tilfelle trøbbel, under antakelsen at det da er lettere å forfølge saken i tilfelle problemer.. Lykke til, uansett.
mvh

-gsx750_80

KevinmsR6
Innlegg: 830
Registrert: 06 jun 2016, 10:23
Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition

Re: Solo sete Yamaha R6

Legg inn av KevinmsR6 »

Har tidligere hatt en r6 selv og den greieste og billigste plassen og handle slike ting med mer er eBay :)
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. :lol

Svar