Tilbakemeldinger fra brukerne

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Dexter »

Godtvoksen skrev:
Dexter skrev:Sannsynligvis henger dette sammen med sommer/vintertid. Det kan du justere i brukerkontrollpanelet, men det burde jo være likt uansett om du er pålogget eller ikke siden vi kun opererer i norge... jeg må se litt på d
Har du fått sett på det? Jeg har måtte stille på Mellom-Eurupa/Afrika UTC +1 for å få rett tid. Imidlertid så er det slik at jeg bor i Nord-Europa... ;e
Vel. Norge ligger +1 så det er nok riktig dersom du måtte stille den til det :prf
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av jhn »

Godtvoksen skrev:
Dexter skrev:Sannsynligvis henger dette sammen med sommer/vintertid. Det kan du justere i brukerkontrollpanelet, men det burde jo være likt uansett om du er pålogget eller ikke siden vi kun opererer i norge... jeg må se litt på d
Har du fått sett på det? Jeg har måtte stille på Mellom-Eurupa/Afrika UTC +1 for å få rett tid. Imidlertid så er det slik at jeg bor i Nord-Europa... ;e
Det har jo ingen betydning hvor langt nord eller sør du bor for hva kl er, øst eller vest derimot..

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Kawasaki »

Ser at redigerte innlegg ikke har en liten notis lenger" sist redigert..."

Mener den notisen var der tidligere, er det ikke meningen den skal være der lengre?
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Crinos »

Kawasaki skrev:Ser at redigerte innlegg ikke har en liten notis lenger" sist redigert..."

Mener den notisen var der tidligere, er det ikke meningen den skal være der lengre?
Jo den kommer den, men ikke alltid..
Om det ikke er noen andre registrerte brukere som har lest tråden din før du gjør endring, vil den ikke komme. Men om en annen bruker har lest tråden, og du senere går inn og endrer. Da bør den så absolutt komme opp i bunnen av posten du endrer på. :thumleft
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Kawasaki »

Crinos skrev:
Kawasaki skrev:Ser at redigerte innlegg ikke har en liten notis lenger" sist redigert..."

Mener den notisen var der tidligere, er det ikke meningen den skal være der lengre?
Jo den kommer den, men ikke alltid..
Om det ikke er noen andre registrerte brukere som har lest tråden din før du gjør endring, vil den ikke komme. Men om en annen bruker har lest tråden, og du senere går inn og endrer. Da bør den så absolutt komme opp i bunnen av posten du endrer på. :thumleft
Har to eksempler på at den ikke kommer i det siste. Og ihvertfall den ene var lest av andre registrerte brukere før endringen var gjort,sannsynligvis begge to.

Jeg anser det som veldig viktig å se at/om et innlegg er redigert.
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Crinos »

Kawasaki skrev:
Crinos skrev:
Kawasaki skrev:Ser at redigerte innlegg ikke har en liten notis lenger" sist redigert..."

Mener den notisen var der tidligere, er det ikke meningen den skal være der lengre?
Jo den kommer den, men ikke alltid..
Om det ikke er noen andre registrerte brukere som har lest tråden din før du gjør endring, vil den ikke komme. Men om en annen bruker har lest tråden, og du senere går inn og endrer. Da bør den så absolutt komme opp i bunnen av posten du endrer på. :thumleft
Har to eksempler på at den ikke kommer i det siste. Og ihvertfall den ene var lest av andre registrerte brukere før endringen var gjort,sannsynligvis begge to.

Jeg anser det som veldig viktig å se at/om et innlegg er redigert.
Humm... Dette skal jeg forske litt på. Helt enig i at dette er viktig å ha med ja.

Edit: Forøvrig, kan du linke til de trådene du nevner til.. Kan være greit å feilsøke med. I tilfelle det kun er en seksjon som blir affektert og ikke alle.
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Crinos »

Har sett litt på "regelen" som utløser "sist redigert" meldingen.
Den slår ikke slår inn:
  • Når en admin/moderator som gjør endring uten å beskrive hvorfor.
  • Om det redigeres i siste post i en tråd.
Den slår inn når:
  • Posten som blir endret på ikke er den siste i emnet/tråden.
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Svar