Tilbakemeldinger fra brukerne

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av MaxTron »

Haeggis skrev:Alle har vel hørt om Vival? Det mest kjente merkenavnet for Valium...

Petidin har de fleste som har vært borti langturs-medikit hørt om. Det er Morfinbaserte stikkpiller. Absolutt IKKE noe å bruke hvis ikke du VIRKELIG trenger det. Men HVIS du trenger det, er det meget fornuftig å ha.

...jeg har fem-seks av dem liggende. Left-overs fra min mors jordomseiling. Det var visst lurt med Petidin når man var midt i stillehavet og hadde skade i benet.
Ja, alt sånt er vel greit til sitt bruk :thumleft
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Kawasaki »

Hvorfor er klokkeslettene på innleggene her på forumet en time feil? Klokka til venstre på forsiden viser riktig,men innleggene viser en time større.
ikkebike.norwegianforum.net

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Kawasaki »

Kawasaki skrev:Hvorfor er klokkeslettene på innleggene her på forumet en time feil? Klokka til venstre på forsiden viser riktig,men innleggene viser en time større.

Må visst spesifire littegrann. Klokkeslettene er riktige ser jeg nå,men hvis jeg er avlogget så er de en time forskjell.
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Dexter »

Sannsynligvis henger dette sammen med sommer/vintertid. Det kan du justere i brukerkontrollpanelet, men det burde jo være likt uansett om du er pålogget eller ikke siden vi kun opererer i norge... jeg må se litt på d
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Xylia
Innlegg: 9
Registrert: 03 feb 2011, 23:55
Motorsykkelen din: Suzuki GS650L 667cc -83
Sted: Oslo

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Xylia »

En sånn 'Aktive emner' link/knapp nederst i forumtråder, så man slipper å scrolle seg helt opp hver gang man vil trykke på den :)
"Sticking feathers up your butt does not make you a chicken."
- Tyler Durden

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av jhn »

Det va et meget godt forslag, æ har savna en sånn knapp. Spesielt etter å ha skrevet et innlegg, da kreves det 3-4 trykk på "tilbakeknappen" på tastaturet for å komme helt ut,
med "all" den ventinga det medfører :mk

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Dexter »

Hva med å trykke på "Topp" knappen som ligger til venstre under miniprofilen til hver bruker som har postet innlegg? Da kommer man rett til toppen og kan trykke på "Uleste innlegg" eller hva man vil. Ingen scrolling og ikke mer enn 2 tastetrykk
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av jhn »

He he takker, den har æ ikke sett. Hvis man bare bruker øyan og det lille som finnes bak dem så ser man jo at det e både ubesvarte og aktive emner på toppen.
Ja ja, man lære så lenge man lever sies det, æ trur jaggu det e sant også :oh

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av AJ »

Dexter skrev:Hva med å trykke på "Topp" knappen som ligger til venstre under miniprofilen til hver bruker som har postet innlegg? Da kommer man rett til toppen og kan trykke på "Uleste innlegg" eller hva man vil. Ingen scrolling og ikke mer enn 2 tastetrykk
Går det an å endre denne teksten, fra "Topp" til f.eks. "Til toppen av siden", "Tilbake", "Retur" e.l. ?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Kawasaki »

Når man sender PM, blir meldingen liggende i min "utboks" helt til mottaker har vært logga på og "henter" den? Eller skal den gå automatisk?

Har sendt et par PM'er,og den ene ligger og har ligget i utboksen flere dager.
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Crinos »

Kawasaki skrev:Når man sender PM, blir meldingen liggende i min "utboks" helt til mottaker har vært logga på og "henter" den? Eller skal den gå automatisk?

Har sendt et par PM'er,og den ene ligger og har ligget i utboksen flere dager.
Dette er en phpBB funksjon.

Meldingen ligger i din outbox helt frem til den er lest av mottaker. Om du en gang mellom du har sendt og mottaker skulle ha lest, sletter PM'n vil mottaker kun få beskjed om at du har sendt en PM som du har trukket tilbake.
Men så fort mottaker har lest denne, fjernes den fra din Outbox og er å finne i Sendt boxen, samtidig som du nå ikke lengre har muligheten til å trekke den tilbake!.
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Kawasaki »

Crinos skrev:
Kawasaki skrev:Når man sender PM, blir meldingen liggende i min "utboks" helt til mottaker har vært logga på og "henter" den? Eller skal den gå automatisk?

Har sendt et par PM'er,og den ene ligger og har ligget i utboksen flere dager.
Dette er en phpBB funksjon.

Meldingen ligger i din outbox helt frem til den er lest av mottaker. Om du en gang mellom du har sendt og mottaker skulle ha lest, sletter PM'n vil mottaker kun få beskjed om at du har sendt en PM som du har trukket tilbake.
Men så fort mottaker har lest denne, fjernes den fra din Outbox og er å finne i Sendt boxen, samtidig som du nå ikke lengre har muligheten til å trekke den tilbake!.
Ok,da vet jeg det :thumleft Mottaker får ha meg unnskyldt da,for nå får han kanskje samme meldingen 3-4 ganger.Jeg har ihvertfall prøvd å sende den flere ganger.
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Crinos »

Jeg savner en funksjon som ikke phpBB normalt sett har..
En "marker alle uleste poster som lest".

Tar jeg ikke helt feil er koden som treng for standard style/template som følger

Kode: Velg alt

<!-- IF not S_IS_BOT and U_MARK_FORUMS --><li class="rightside"><a href="{U_MARK_FORUMS}" accesskey="m">{L_MARK_FORUMS_READ}</a></li><!-- ENDIF -->
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Globe »

@crinos: Velg "Forumets hovedside" øverst til venstre, trykk så på denne (se markering på bildet). Da blir alle "uleste" markert som "lest".

Bilde

Godtvoksen

Re: Tilbakemeldinger fra brukerne

Legg inn av Godtvoksen »

Dexter skrev:Sannsynligvis henger dette sammen med sommer/vintertid. Det kan du justere i brukerkontrollpanelet, men det burde jo være likt uansett om du er pålogget eller ikke siden vi kun opererer i norge... jeg må se litt på d
Har du fått sett på det? Jeg har måtte stille på Mellom-Eurupa/Afrika UTC +1 for å få rett tid. Imidlertid så er det slik at jeg bor i Nord-Europa... ;e

Svar