Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Låst
Brukeravatar
ole m.
Innlegg: 313
Registrert: 07 feb 2010, 23:10
Motorsykkelen din: Flere forskjellige, se signatur.
Sted: Oslo

Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av ole m. »

Så har det skjedd igjen, nok en bruker er kastet ut av forumet. Denne gangen er det Juleniss1 som har pådratt seg AJs vrede. Det utslagsgivende var vel kanskje spøken om at han var headhuntet av Høvdingen for å få mer fart her inne? Man spøker ikke med den slags må vite, da vises man ut i det evige mørke.

Jeg blir usikker på hva begrunnelsen egentlig er denne gangen? Ble det litt for mye fart i trådene, foretrekkes det tråder hvor man er ganske så enige om hvordan tingene bør være? Så langt jeg kan se, har ikke Juleniss1 brutt noen forumregler, og om han har gjort det er det fint om noen kan henvise til overtrampene som er begått. Slik det er nå er det vanskelig å se kriteriene for hva administrator mener er oppførsel som gjør at man fortjener å stenges ute fra dette forumet. Jeg blir usikker på hva som er tillatt å skrive her, og hvem som er nestemann til å hives ut etter å ha skrevet noe som oppfattes som feil av administrator (AJ).

Kan vi få en forklaring på hva som ansees som så grov oppførsel at man blir utestengt? Jeg ser jhn også lurer på dette i denne tråden: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... 54#p178654" onclick="window.open(this.href);return false;
Her er innlegget hans, som også inneholder morsomheten til Juleniss1:
jhn skrev:
AJ skrev:
jhn skrev:
Juleniss1 skrev:
jhn skrev:Her er det jo antydning til temperatur ... artig, det kan vi like :thumleft
Jeg ble headhuntet av Høvdingen for å få litt fart i dere trøttinger,men det er ikke så lett. Nå er imidlertidig rammevilkårene endret drastisk,så jeg finner det best å skygge banen.

Ha en god kveld :vs
:vs
Det med headhuntingen samsvarer ikke med virkeligheten, slik jeg kjenner den, men noen vil åpenbart gjerne ha det til å være slik...
Men det blir imidlertid ikke mer sant av den grunn.
:mk
Jeg trudde heller ikke at du, eller noen andre ansvarlige i forumet hadde headhuntet juleniss1, jeg tror heller ikke så mange andre som har litt kjennskap til deg/mc-siden og/eller juleniss1 trodde det.
Juleniss1 er glad i litt humor ser det ut for, og kommer gjerne med litt tvetydige eller kryptiske meldinger ... dette med headhuntingen havner nok sikkert i den skuffen.
Nå sitter jeg bare å lurer på hva som gjorde at han fant det best å skygge banen, ut fra ordlyden kan det se ut som om han gjorde det frivillig, men av forskjellige årsaker tror jeg ikke det.
Hvis det ikke var frivillig, så dukker det jo andre ting også opp som jeg lurer på, f.eks hva han har sagt eller gjort ... ja, for jeg antar man må si eller gjøre noe galt for å bli utestengt.
Det kan være greit å vite for andre også om dere har satt noen nye og usynlige grenser for hva som godtas her inne. Eller kanskje det ikke er noen fastsatte grenser ... man bruker bare innfallsmetoden kanskje?
De siste par dagene har jeg lest en del rundt om på forumet, men klarer ikke å se noen grove overtramp fra julenissens side .... ikke noen små heller forsåvidt.

KTM 450 SX-F - 2010
KTM 990 Adventure - 2007
Yamaha YZ 490 T - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Moto Guzzi SP 1000 - 1984
Yamaha IT 490 K - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974

Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Sted: Oslo

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av Snikendeugle »

Jeg vet ikke hvor lenge Mcsiden har vært oppe, men når en eier og modererer et forum over såppas lang tid, så lærer man seg å kjenne brukere som kun er ute etter faen : )
Nuff said. =;

Men nå er det ingen som har sagt / vet om juleniss1 er kastet ut eller ikke, annet enn at han ikke postet mer etter at han skrev at han trekker seg ut av diskusjonen.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
ole m.
Innlegg: 313
Registrert: 07 feb 2010, 23:10
Motorsykkelen din: Flere forskjellige, se signatur.
Sted: Oslo

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av ole m. »

Så du mener altså at brukeren Juleniss1 kun var ute etter å lage faen? Vis meg gjerne hvordan du kommer til den konklusjonen, jeg følger deg dessverre ikke der.

Det er sikkert noen moderatorer her som kan bekrefte/avkrefte om Juleniss1 er utestengt.

KTM 450 SX-F - 2010
KTM 990 Adventure - 2007
Yamaha YZ 490 T - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Moto Guzzi SP 1000 - 1984
Yamaha IT 490 K - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974

Brukeravatar
KydeX
Innlegg: 546
Registrert: 04 jul 2012, 13:23
Motorsykkelen din: Honda VFR1200F

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av KydeX »

Jeg tolker ikke SnikendeUgle slik at han mener Juleniss1 er ute på faen, men at moderatorene har erfaring i å fange det opp hvis så var tilfelle.

Videre er det vel ingen som har sagt at brukeren er blitt kastet ut, han skrev bare selv at han trakk seg ut av den spesifikke tråden.

Dette her tror jeg er den berømte fjøra som er i ferd med å formere seg.

Brukeravatar
ole m.
Innlegg: 313
Registrert: 07 feb 2010, 23:10
Motorsykkelen din: Flere forskjellige, se signatur.
Sted: Oslo

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av ole m. »

Man blir utestengt fordi man kan komme til å gjøre noe galt da, er det det dere mener? Og administrator og moderatorer har erfaring og kompetanse til å se hvem som kommer til å gjøre dette, før det har skjedd.

I samfunnet ellers må man gjøre noe galt for å bli straffet, man får ikke svi fordi noen mener at man kan komme til å gjøre noe galt i fremtiden. Jeg ser ikke hva brukeren Juleniss1 har gjort for å fortjene utestengelse, og ber derfor om at det opplyses om dette, slik at man har mulighet til å forstå kriteriene som brukes for å utestenge brukere.

Du må gjerne tro på fjøra og hønene, men jeg er ganske sikker på at det handler om utestengelse her.

KTM 450 SX-F - 2010
KTM 990 Adventure - 2007
Yamaha YZ 490 T - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Moto Guzzi SP 1000 - 1984
Yamaha IT 490 K - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av RuneMC »

Kan vi få noen bekreftelse fra en moderator ?

Kawasaki = Juleniss1 - såpass mye har han selv sagt.

Kawasaki valgte (etter det han selv sa) å ta en forum-pause pga at han brukte for mye tid på forumet.
Har ikke hørt noe om at den kontoen ble stengt :scratch
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37764
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av AJ »

Dette tilfellet kommer jeg ikke til å bruke mye tid på. Bare så det er nevnt.
Jeg bekrefter at Juleniss1 er utestengt.
Han har fått en skriftlige begrunnelse på hvorfor.
Slike begrunnelser offentliggjør vi ikke på åpent forum.

Det er ingen uenighet i moderatorteamet om utestengelsen.

Så kan jeg nevne på generelt grunnlag at de få utestengelsene som er gjort i løpet av MCsidens snart 10-årige eksistens dreier de fleste tilfellene seg om det Snikendeugle skrev i sin post tidligere i denne tråden.
Vi som moderatorer merker denne tendensen mer enn den jevne bruker her inne.

Hva angår Juleniss1 så ga han tidligere i vår beskjed om å stenge Kawasaki-profilen sin. Litt utålmodig var han også... Men kontoen ble stengt - etter eget ønske:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=159151#p159151" onclick="window.open(this.href);return false;

Vi lot det passere at han opprettet en ny konto, som Juleniss1, kort tid etter. Allerede i første post avslørte han seg, for å si det slik.
Nå er altså også denne kontoen stengt - av oss. Hvorfor har allerede noen spurt seg om noen vil kanskje mene at de har krav på vite årsaken og vår begrunnelse.
Man få like det eller ikke, men ingen medlemmer her på MCsiden.no kan påberope seg å få servert begrunnelser fra oss i moderatorteamet på åpent forum om hvorfor andre medlemmer enten har ønsket sin konto stengt, eller er blitt utestengt.

Jeg kan vanskelig tenke meg at det finnes lignende forum der ute som har en praksis hvor slikt offentliggjøres på åpent forum.

Til slutt: stikk gjerne innom og kikk på forumreglene av og til:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=20&t=1742" onclick="window.open(this.href);return false;

AJ
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
ole m.
Innlegg: 313
Registrert: 07 feb 2010, 23:10
Motorsykkelen din: Flere forskjellige, se signatur.
Sted: Oslo

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av ole m. »

AJ skrev:Dette tilfellet kommer jeg ikke til å bruke mye tid på. Bare så det er nevnt.
Nei? Dette er da et tydelig signal om at dette ikke viktig for dere. Det stiller seg jo i rekken av flere av svarene fra deg, dessverre. Det hadde vært kledelig om du skrudde ned arrogansen noen hakk.
AJ skrev:Jeg bekrefter at Juleniss1 er utestengt.
OK, min mistanke er bekreftet.
AJ skrev:Han har fått en skriftlige begrunnelse på hvorfor.
Slike begrunnelser offentliggjør vi ikke på åpent forum.

Det er ingen uenighet i moderatorteamet om utestengelsen.
Det er mulig jeg er tjukk i huet, men jeg klarer ikke etter beste evne å skjønne hva som er årsaken, etter å ha lest postene fra Juleniss1 som ligger ute. Han har vel ikke skrevet trusler på pm?
AJ skrev:Så kan jeg nevne på generelt grunnlag at de få utestengelsene som er gjort i løpet av MCsidens snart 10-årige eksistens dreier de fleste tilfellene seg om det Snikendeugle skrev i sin post tidligere i denne tråden.
Vi som moderatorer merker denne tendensen mer enn den jevne bruker her inne.
Ok, så da er det som jeg skrev, dere utestenger folk for det de kan tenkes å finne på en gang i fremtiden, og du mener dere har bedre evner til å se dette enn andre. Som du skrev til meg en gang: «Kjenner lusa på gangen. Har hatt noen sånne her tidligere også, serru...». Husker du? Jeg ba deg begrunne disse beskyldningene og påstandene, men fikk aldri noe svar fra deg. Det er vel også en rett du har som administrator, å komme med beskyldninger mot brukere, for så å la være å begrunne disse, selv etter oppfordring?
AJ skrev:Hva angår Juleniss1 så ga han tidligere i vår beskjed om å stenge Kawasaki-profilen sin. Litt utålmodig var han også... Men kontoen ble stengt - etter eget ønske:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=159151#p159151" onclick="window.open(this.href);return false;
Dette argumentet brukte du for å hive ut Andreas også, etter at han opprettet en ny profil. Dette betyr vel at dere mener at man lettere kan utestenge brukere som selv har har bedt om å stenge kontoen sin, om de senere velger å opprette en ny. Jeg skjønner ikke at det skal være noe argument for nedstengning.
AJ skrev:Vi lot det passere at han opprettet en ny konto, som Juleniss1, kort tid etter. Allerede i første post avslørte han seg, for å si det slik.
Dere lot det passere? Har man ikke rett til å starte opp igjen etter at man frivillig stenger ned brukerprofilen sin?
AJ skrev:Nå er altså også denne kontoen stengt - av oss. Hvorfor har allerede noen spurt seg om noen vil kanskje mene at de har krav på vite årsaken og vår begrunnelse.
Jeg synes vi har krav på regler vi kan forstå, og for meg er det ikke lett å se hva som er årsaken til at brukeren Juleniss1 ble utestengt. Jeg blir rett og slett usikker på hva som er tillatt her, litt fleiping og humor kan synes vanskelig, det samme med tråder med litt temperatur i. Hvordan i alle dager er det dere ønsker at brukerne skal oppføre seg, og skrive her? Jeg synes dette er en drøy overreaksjon fra dere.
AJ skrev:Man få like det eller ikke, men ingen medlemmer her på MCsiden.no kan påberope seg å få servert begrunnelser fra oss i moderatorteamet på åpent forum om hvorfor andre medlemmer enten har ønsket sin konto stengt, eller er blitt utestengt.
Jeg synes dere bør redegjøre for årsaken, om ikke annet av hensyn til brukerne på forumet.
AJ skrev:Jeg kan vanskelig tenke meg at det finnes lignende forum der ute som har en praksis hvor slikt offentliggjøres på åpent forum.
Kan du ikke for en gangs skyld bare glemme hvordan det er andre steder, og heller tenke på hvordan vi ønsker å ha det her? Er jeg i ferd med å ryke ut også tro, siden jeg enkelte ganger har vært kritisk til administrasjonens avgjørelser her? Administrasjonen jobber i det skjulte, og fjerner brukere etter eget forgodtbefinnende. Helt uten at andre i brukersamfunnet får noen form for begrunnelse.

KTM 450 SX-F - 2010
KTM 990 Adventure - 2007
Yamaha YZ 490 T - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Moto Guzzi SP 1000 - 1984
Yamaha IT 490 K - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av jhn »

Skulle til å skrive et tilnærmet identisk innlegg, men det blir jo smør på flesk, med majones på toppen.
Får bare si meg 100 % enig i alt du sier her ole m
:thumleft
Hvis ikke niss1 har gjort noe annet enn det som er synlig for oss alle, så må det være et element av trynefaktor med i bildet
Sist redigert av jhn den 24 jul 2013, 18:35, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av Dexter »

Et internettforum er ikke nødvendigvis en demokratisk sandkasse hvor alles meninger om styr og stell kan komme til uttrykk. Det skal ikke så mange i den sandkassen før en aldri kan bli enig. MCsiden er ikke bundet av andre enn sine egne regler. De som ikke liker disse eller klarer å forholde seg til disse kan jo bare la være å bruke forumet. Det er like frivillig å slutte å logge seg på som det var å registrere seg. Det er ikke slik at noen kan kreve noe som helst på MCsiden. Vi legger tilrette så godt vi klarer for å ha et hyggelig og inkluderende forum for mennesker med samme interesse. Det er ikke mulig å gjøre 100% fornøyd, men vi forsøker så godt som det går. Dog er det brukere her som mer eller mindre "motarbeider" dette med sin oppførsel - eller mangel på sådan.

MCsiden er og skal fortsette å være en hyggelig plass for alle som ønsker å være her. Og her ligger sakens kjerne... noen klarer ikke å holde seg i sitt gode skinn... med godt humør og sunt folkevett kommer en rimelig langt uten å ha lest en eneste forumregel. Man kan ikke forvente at alle skal ha den samme terskel for hvor humorens grenseland går før den beveger seg inn i mobbing eller uttrykksformer som mere støter enn hygger brukere her. Derfor bør en faktisk være sånn nogenlunde varsom når en først skal harsellere med noe/noen.

Og hva er så hensikten med å lage emner som er fullstendig uten andre hensikter enn å drite ut noen eller bare pjatte i noe som ikke gir mening overhode og gjerne helst begge deler? Så snart noen føler seg støtt gjentatte ganger så nytter det ikke å si at "såpass må en tåle" eller "det var jo ikke slik ment". Vi følger forumet og brukere og har gjort det over mange år. Vi ser "lusa på gangen". Ingen utestenges FØR de har gjort nok til å oppfylle sin skjebne. Straks vi får rapporteringer fra andre brukere så tar vi det på alvor. Slike rapporteringer får vi oftere enn de fleste her kanskje tror...

Vi bruker MYE tid før vi tar beslutninger om utestengelse. Det er ikke mange som har fått denne "skjebnen" tross alt. Takhøyden er ganske så grei. Å påstå at saker som dette ikke er viktige for oss blir helt feil. For alle praktiske formål så er det ikke AJ som trumfer igjennom disse beslutningene, men han er ofte budbringeren. Det er han som eier forumet og han kunne kjørt ditatorisk stil på det han vil, men alle slike beslutninger er en prosess alle moderatorer er involverte i og mener noe om. Don't shoot the messenger!
Sist redigert av Dexter den 24 jul 2013, 17:05, redigert 1 gang totalt.
Begrunnelse: Endret første avsnitt siste setning
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av jhn »

Iingen kan kreve noe sier du, jeg synes i anstendighetens navn alle kan kreve en rettferdig behandling ... også her inne.
Har du noen eksempler som rettferdiggjør denne utestengingen?

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av LordShaft »

Nå kjenner ikke jeg til sakens kjerne, men jeg syns det er artig med brukere som tør å skyte litt fra hoften og stille hverandre litt til veggs!

Men hvem har gitt meg noen form for rettigheter til å vite hvorfor brukere blir utestengt fra et forum? Hvem er jeg som skal stille spm til jobben som moderatorene gjør bak det som er synlig for oss? Hva vet jeg om hvilke trusler, dritt, eder å galle som kan ha blitt ytret som vi andre ikke ser?
Å være så misfornøyd med AJ sin måte å formulere seg på eller hvordan han håndterer forumet på, er rett å slett smålig.
Jeg har selv vært både moderator og administrator på et av Norges største mc forum. Å jeg kan bare dra paralleller derfra å skjønne at det er mye mer enn det vårt øye ser.

Jeg skal ikke spekulere i hva og hvorfor her inne, heller ikke ta fram eksempler på hva jeg selv har opplevd både inne på nettet og ute på veiene i etterkant. Men det er som regel en del som skal til før noen blir utestengt. Har en først blitt utestengt, er terskelen for at neste brukerkonto blir utestengt mye lavere. Da er det lett å se lusa på gangen eller hva utrykk du har lyst å bruke.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av Dexter »

jhn skrev:Iingen kan kreve noe sier du, jeg synes i anstendighetens navn alle kan kreve en rettferdig behandling ... også her inne.
Har du noen eksempler som rettferdiggjør denne utestengingen?
Det har vi allerede svart på. Det legges ikke ut. Den det gjelder kjenner saken, avgjørelsen og grunnen gjennom direkte tilbakemelding. Mer enn det gjør vi ikke.

Se forøvrig §§5 og 6 og 16 her http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=20&p=37470#p37470" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
ole m.
Innlegg: 313
Registrert: 07 feb 2010, 23:10
Motorsykkelen din: Flere forskjellige, se signatur.
Sted: Oslo

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av ole m. »

LordShaft skrev: Å være så misfornøyd med AJ sin måte å formulere seg på eller hvordan han håndterer forumet på, er rett å slett smålig.
AJ får den respekten han gjør seg fortjent til.

KTM 450 SX-F - 2010
KTM 990 Adventure - 2007
Yamaha YZ 490 T - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Moto Guzzi SP 1000 - 1984
Yamaha IT 490 K - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Utestengelseskriterier - Juleniss1 kastet ut

Legg inn av Carpa »

Jeg har bare lyst til å utdype at forumledelsen her inne ikke stenger medlemmer ute pga en eller to frekke kommentarer, det skal mer til en som så. Og vi vil alltid og uten unntak begynne med å advare medlemmet slik at denne kan få tid til å revurdere sin væremåte, før en eventuell utestengelse finner sted.

Og folkens, dere må huske at det foregår mer i kulissene enn det vi kan dele med alle her inne. Reglene som er satt er laget for at flest mulig medlemmer skal trives her inne. Det er ingen lett avgjørelse man tar når man velger å utestenge et medlem.

At noen ønsker å kverulere på våre avgjørelse og vri og vrenge på det vi sier for så være, det vil alltid være noen som ikke vil være enige i våre avgjørelser. Det er umulig å tilfredsstille alle.
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Låst