MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37764
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av AJ »

LordShaft skrev: Ikke for å såre følelsene til noen. Men skal det inn en ny moderator syns jeg helt klart at det bør prioriteres en jente i den lavere aldersgruppen.

Det er "nok" gamlinger :lol på dette forumet nå. Det er utrolig mange yngre folk som bør rekrutteres inn i dette miljøet via forumet :-)
Helt klart et godt poeng :drg
Men må samtidig nevne at jeg håper ikke at yngre folk som kikker innom vegrer seg for å bli medlemmer nettopp fordi det er overvekt av 'erfarne' (40+) motorsykkelfolk her inne.
Det i seg selv burde jo egentlig bare være et pluss med tanke på bl.a. erfaring.

Men jeg håper så klart på at yngre folk melder seg som interesserte til den ledige moderatorjobben og kan bidra til å få flere unge interessert i forumet.
Og til til slutt: snittalderen i moderatorteamet er vel ikke helt gæern med tre stykker i 30 årene, to i siste halvdelen av førtiårene, om en ser bort fra meg selv i midten av 50-årene... ;-)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av hakhap »

AJ skrev: Men må samtidig nevne at jeg håper ikke at yngre folk som kikker innom vegrer seg for å bli medlemmer nettopp fordi det er overvekt av 'erfarne' (40+) motorsykkelfolk her inne.
Så per definisjon er alle under 40 yngre ? :prf
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av Intruder »

AJ skrev:
MaxTron skrev:Bare av rein nysgjerrighet: Er det noen av moderatorene som har slutta, eller er det bare fordi forumet har blitt større/større aktivitet??

Trur nok ikke æ er noen god kanidat, er nok for ustabil innpå her til det :redface
ingen har slutta, men vil gjerne ha en til. Om den rette vi søker etter dukker opp... ;-)
Som i gamle "Arbeiderpartiet"...noen har snakket sammen... :lol det burde være oppskriften.. :scratch
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
jonnykr
Innlegg: 598
Registrert: 21 mar 2010, 01:24
Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Sted: Sørum Kommune.

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av jonnykr »

Tja, dette kan bli spennende. Dere ønsker helst en ung kvinne som "tør å si i fra", men som samtidig er forumledelsens "lydige lakei"? :P :p

Ja lykke til. :thumleft
Tut & Kjør!

Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av hakhap »

jonnykr skrev:Tja, dette kan bli spennende. Dere ønsker helst en ung kvinne som "tør å si i fra", men som samtidig er forumledelsens "lydige lakei"? :P :p

Ja lykke til. :thumleft
Det er en tolkning :)

kan ledelsen ikke gå ut med en "bolo" så rett person kjenner seg igjen :) skulle spare alle tid og spekulering tenker jeg, spesiellt da jeg ikke matcher ung kvinne antydelsene :)
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Brukeravatar
jonnykr
Innlegg: 598
Registrert: 21 mar 2010, 01:24
Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Sted: Sørum Kommune.

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av jonnykr »

hakhap skrev:
jonnykr skrev:Tja, dette kan bli spennende. Dere ønsker helst en ung kvinne som "tør å si i fra", men som samtidig er forumledelsens "lydige lakei"? :P :p

Ja lykke til. :thumleft
Det er en tolkning :)

kan ledelsen ikke gå ut med en "bolo" så rett person kjenner seg igjen :) skulle spare alle tid og spekulering tenker jeg, spesiellt da jeg ikke matcher ung kvinne antydelsene :)
Egentlig bare en fleip. :D
Tut & Kjør!

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av Kawasaki »

Jeg nominerer jonnykr til moderator. Han er tøffere enn toget,har jeg hørt :knegg
ikkebike.norwegianforum.net

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av LordShaft »

Nå må brukere kaste inn en søknad. Så håper der er noen som kanskje ikke er så aktiv som melder sin interesse!

Er ikke nødt å være veldig aktiv for å gjøre en god jobb som ambassadør for forumet eller gjøre en god moderator jobb :vs

Brukeravatar
jonnykr
Innlegg: 598
Registrert: 21 mar 2010, 01:24
Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Sted: Sørum Kommune.

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av jonnykr »

Kawasaki skrev:Jeg nominerer jonnykr til moderator. Han er tøffere enn toget,har jeg hørt :knegg
HaHa, ja det skulle gjort seg. :lol Trukke det gitt. :thumleft
Tut & Kjør!

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av MaxTron »

LordShaft skrev:Nå må brukere kaste inn en søknad. Så håper der er noen som kanskje ikke er så aktiv som melder sin interesse!

Er ikke nødt å være veldig aktiv for å gjøre en god jobb som ambassadør for forumet eller gjøre en god moderator jobb :vs
Tja...

Er vel ikke helt enig i det..

En god moderator bør være ganske MYE inne på forumet! (behøver egentlig ikke å skrive så mye)
Som æ ser det bør moderatorene, tilsammen, lese ALT som blir skrevet på forumet mer enn en gang! (med andre ord: at ALT blir lest av MINST to moderatorer)
Dette på grunn av at ting kan oppfattes forskjellig..

Mener ikke med dette at det er så veldig mye innpå her som bør modereres, men hvis moderatorene ikke har kapasitet til å lese alt, så er det jo mye mulig at det er nettop det innlegget som ikke blir lest som burde vært moderert. Dette har jo med den kjendte Herr Murpy, og tingenes iboende faenskap å gjøre ;-)

Påenget mitt er at å være en god moderator krever at en legger ned betydelig med tid inne på forumet.
En halvtime i ny og ne holder ikke...

(Alt dette er selvfølgelig MIN personlige mening, hva forumeier og moderatorer mener veit æ ingenting om :D )
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av LordShaft »

MaxTron skrev:
LordShaft skrev:Nå må brukere kaste inn en søknad. Så håper der er noen som kanskje ikke er så aktiv som melder sin interesse!

Er ikke nødt å være veldig aktiv for å gjøre en god jobb som ambassadør for forumet eller gjøre en god moderator jobb :vs
Tja...

Er vel ikke helt enig i det..

En god moderator bør være ganske MYE inne på forumet! (behøver egentlig ikke å skrive så mye)
Som æ ser det bør moderatorene, tilsammen, lese ALT som blir skrevet på forumet mer enn en gang! (med andre ord: at ALT blir lest av MINST to moderatorer)
Dette på grunn av at ting kan oppfattes forskjellig..

Mener ikke med dette at det er så veldig mye innpå her som bør modereres, men hvis moderatorene ikke har kapasitet til å lese alt, så er det jo mye mulig at det er nettop det innlegget som ikke blir lest som burde vært moderert. Dette har jo med den kjendte Herr Murpy, og tingenes iboende faenskap å gjøre ;-)

Påenget mitt er at å være en god moderator krever at en legger ned betydelig med tid inne på forumet.
En halvtime i ny og ne holder ikke...

(Alt dette er selvfølgelig MIN personlige mening, hva forumeier og moderatorer mener veit æ ingenting om :D )
Ja missforstå meg rett, mente helt klart at brukeren ikke trenger å være så aktiv i form av å delta i diskusjoner! Men når det kommer til å lese tråder og diskusjoner må vedkommende være veldig aktiv :-)

Sendt med Note2

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av Intruder »

Nye moderatorer har tidligere dalt ned i forumet på samme måte som englene daler ned fra sky.... :[-X Hvorfor så mye om og men nå tru.... :-k
Og kan ikke skjønne åffer i æill vær`n det trengs så mange moderatorer hell je da,send dem heller til Se & Hor...

:mk
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2724
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av Busa Trond »

Er ikke helt sikker på om jeg hadde likt denne forumisten. Men må bare prøve meg frem på navn og farge ArcticTiger, BMWilly, Benny, Carpa, Duville, henry, ojda, dag-zzr og MaxTron :yeyeye og EasyRider :rofl:

Mange flotte her :knegg Alt kler den smukke :love Busa Trond :yeyeye

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av Carpa »

Busa Trond skrev:Er ikke helt sikker på om jeg hadde likt denne forumisten. Men må bare prøve meg frem på navn og farge ArcticTiger, BMWilly, Benny, Carpa, Duville, henry, ojda, dag-zzr og MaxTron :yeyeye og EasyRider :rofl:

Mange flotte her :knegg Alt kler den smukke :love Busa Trond :yeyeye
De søker ikke ny administrator da, bare en (1) moderator..... hva med Busa Trond ;-)

Btw, om det skulle bli ei jente så må vel det vel bli en jentefarge Benny, Carpa :-k
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: MCsiden.no søker ny moderator! Er DU den vi søker?

Legg inn av ArcticTiger »

Busa Trond skrev:Er ikke helt sikker på om jeg hadde likt denne forumisten. Men må bare prøve meg frem på navn og farge ArcticTiger, BMWilly, Benny, Carpa, Duville, henry, ojda, dag-zzr og MaxTron :yeyeye og EasyRider :rofl:

Mange flotte her :knegg Alt kler den smukke :love Busa Trond :yeyeye
Neeii-neeiii BuusaaTronn :[-X , jeg kan ikke være Modderattor, for nå når Kawasaki har slutta her på forume er det jeg som må sørge for litt :offtopic :offtopic sånn at Modderattora har noe å Modderere :yeyeye :knegg

Svar