Nyeste innlegg

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
ZZR-Erling

Nyeste innlegg

Legg inn av ZZR-Erling »

Jeg synes vindushøyden på denne delen burde vært høyere slik at flere tråder sto der, så kunne annet "tjafs" vært gjort mindre eller fjerna, feks "Hvem er i forumet".

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Nyeste innlegg

Legg inn av Dexter »

Tenker du nå på portalforsiden?
Det er det samme for skylda hvem som har den...

ZZR-Erling

Re: Nyeste innlegg

Legg inn av ZZR-Erling »

Dexter skrev:Tenker du nå på portalforsiden?
Hei Tommy! Ja.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Nyeste innlegg

Legg inn av Dexter »

Du er bare 1 klikk unna :knegg

Jeg bruker link nr. 2 under profilbildet mitt på høyrekolonna: "Uleste innlegg"

Da får jeg opp alle de emner som jeg ikke har lest, dette inkluderer nye emner. Leser jeg et emne og noen andre skriver i det så kommer det opp på lista igjen. Det er samme linken som "Uleste innlegg" oppe til høyre rett under dato/klokkeslett.

Forsiden skal bare gjenspeile det aller siste og det er jo en vurdering av hvor mye av alt skal vi ha der. Vi mener det er bra balansert slik det er satt opp nå. Skulle det likevel bli mange tilbakemeldinger på dette så får vi krype inn i tenkeboksen på nytt :-k
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Nyeste innlegg

Legg inn av MaxTron »

Eller....

En av de tingan æ likte veldig godt med "det sakte døende forumet" var at en kunne klikke på "innlegg siste døyn" hadde dette vært noe? Er det teknisk gjennomførbart i dette formatet??
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Nyeste innlegg

Legg inn av Dexter »

Ja, og en ting til. Når du har listen med emner som har uleste innlegg så kan d trykke på det lille oransje arket med en liten pil tel venstre for seg. Da lander du på nyeste innlegg i et emne. Dette er kanskje en dårlig formulering fordi forumet vet hva du har lest. Så du harvner faktisk på det første av de innlegg i emnet som du ikke har lest :thumleft
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Nyeste innlegg

Legg inn av Dexter »

MaxTron skrev:Eller....

En av de tingan æ likte veldig godt med "det sakte døende forumet" var at en kunne klikke på "innlegg siste døyn" hadde dette vært noe? Er det teknisk gjennomførbart i dette formatet??
Det er nok mulig å få til, men da må vi lage den. Tar du å bruker "Se aktive emner" så kommer de emner med aktivitet de siste 7 dager. MEN! Se nederst... :knegg Der kan du velge selv!! :prop: :prf
Det er det samme for skylda hvem som har den...

ZZR-Erling

Re: Nyeste innlegg

Legg inn av ZZR-Erling »

Dexter skrev:Du er bare 1 klikk unna :knegg

Jeg bruker link nr. 2 under profilbildet mitt på høyrekolonna: "Uleste innlegg"

Da får jeg opp alle de emner som jeg ikke har lest, dette inkluderer nye emner. Leser jeg et emne og noen andre skriver i det så kommer det opp på lista igjen. Det er samme linken som "Uleste innlegg" oppe til høyre rett under dato/klokkeslett.

Forsiden skal bare gjenspeile det aller siste og det er jo en vurdering av hvor mye av alt skal vi ha der. Vi mener det er bra balansert slik det er satt opp nå. Skulle det likevel bli mange tilbakemeldinger på dette så får vi krype inn i tenkeboksen på nytt :-k
Får prøve det da, takk.

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Nyeste innlegg

Legg inn av MaxTron »

Dexter skrev:
MaxTron skrev:Eller....

En av de tingan æ likte veldig godt med "det sakte døende forumet" var at en kunne klikke på "innlegg siste døyn" hadde dette vært noe? Er det teknisk gjennomførbart i dette formatet??
Det er nok mulig å få til, men da må vi lage den. Tar du å bruker "Se aktive emner" så kommer de emner med aktivitet de siste 7 dager. MEN! Se nederst... :knegg Der kan du velge selv!! :prop: :prf
Finner ikke noe om "se aktive emner"..??
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Nyeste innlegg

Legg inn av ZZR-Tom »

Når eg logger meg på her, så klikker eg på "nye innlegg" under avateren min, og vil eg sjå enda meir så klikker eg etter på oppi venstre hjørnet på "se aktive emner". Synest det igrunn er meget enkelt og bruker vennlig slik som det er no eg.

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Nyeste innlegg

Legg inn av MaxTron »

ZZR-Tom skrev:Når eg logger meg på her, så klikker eg på "nye innlegg" under avateren min, og vil eg sjå enda meir så klikker eg etter på oppi venstre hjørnet på "se aktive emner". Synest det igrunn er meget enkelt og bruker vennlig slik som det er no eg.
Se dær ja, dæ lært æ det og, kan jo ikke finne alt på en gang er jo ganske ny her :redface
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Nyeste innlegg

Legg inn av ZZR-Tom »

MaxTron skrev:
ZZR-Tom skrev:Når eg logger meg på her, så klikker eg på "nye innlegg" under avateren min, og vil eg sjå enda meir så klikker eg etter på oppi venstre hjørnet på "se aktive emner". Synest det igrunn er meget enkelt og bruker vennlig slik som det er no eg.
Se dær ja, dæ lært æ det og, kan jo ikke finne alt på en gang er jo ganske ny her :redface
Den dagen en slutter å lære, så ja då er man dau :knegg

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Nyeste innlegg

Legg inn av evike »

Jeg har en snarvei på "bokmerkelinja" som går direkte til: http://www.mcsiden.no/search.php?search_id=newposts = "Se nye innlegg".
Går da direkte, utenom forside på forumet eller noe annet som måtte stå andre steder.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Svar