[Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37850
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AJ »

AndreasB skrev:
evike skrev:
AndreasB skrev: Dette blir off-topic, men ja.. Liker ikke å kjøre med andre, det betyr at jeg må ta hensyn til dem sin fart osv. På en side er det positivt, fordi det får ned min fart. Noe som sikkert er bra for min del.. Men ja :)
DET er jo en helt annen diskusjon, det med å kjøre sammen med andre. DET har vi helt andre tråder for.
Det jeg poengterer er hvorvidt du har "malt deg inne i et hjørne" som AJ kalte det; slik at forumets medlemmer har lyst til å MØTE både deg og hverandre. Det er denne konsekvensen jeg lurer på om du har tenkt helt gjennom.

Gjennomsnitts-motorsyklisten i Norge er jo godt og vel på alder med dine foreldre. Hvis du hilser langs veien, så vil du/vi/de andre gjerne ha et sivilisert forhold til hverandre når du/vi/de stopper og tar av hjelmen også.
Akkurat det bryr jeg meg pent lite om. Hva folk tror/mener er meg likegyldig.. (Første delen i fet)

Det er vel kanskje problemet... (Andre delen i fet)

Men ja, helt annen diskusjon for en helt annen tråd.
For mange betyr dette faktisk en god del, det å ha lyst til å møtes ansikt til ansikt og bli bedre kjent. Din uttalelse tyder på at du ikke legger vekt på dette, eller ønsker å gi inntrykk av at du ikke gjør det.
Likevel holder du det gående her på forumet med å gi uttrykk for ting som ikke akkurat er veldig positivt. Lurer egentlig på hva som driver deg...?

Ellers må jeg si, etter å ha lest alle postene i tråden, at du framstår mer og mer som rimelig selvopptatt og ekskluderende.
Mange av oss som kjører MC ser på oss selv om individualister. Antar du selv kanskje også gjør det.
Men det er da voldsomt så individualistisk du ønsker å framstille deg selv?

Også må jeg legge til at jeg skjønner ikke at du gidder å menge deg med de som er "problemet", nemlig gjennomsnittmotorsyklisten i Norge, som er slik evike påpeker på alder med dine foreldre og som det er flest aktive av her inne på MCsiden.no...

:mk
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6966
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av Jompa »

Har akkurat lest gjennom alle innleggene i tråden, og har vel etterhvert innsett at jeg hører med i gruppa av folk som ikke burde uttale
seg offentlig, ettersom jeg ofte skriver på dialekt. Eller en blanding av dialekt og bokmål.
Og dermed er definert som bondeknøl siden jeg mangler respekt for språket.
Ser at trådstarter driter i hva andre mener, så da kan æ vel skrive at verre [sensurert] (dialektord) har Æ ikke engang hørt om.
Ikke at jeg mener at AndreasB er en [sensurert], har aldri truffet fyren og noen litt engasjerte svar i en helt meningsløs tråd er ikke
nok til å plassere folk i en bås. ( Bås er noe som bondeknøler setter kyrne sine inn i )

Men det er rart at en som krever at andre folk skal skrive korrekt norsk, selv bruker et engelsk ord, posts, i overskrifta,
og i mange av innleggene sine bruker haugevis av dialektord.

Forøvrig er du iflg min definisjon selv en bondeknøl, ettersom du har kjøpt en sykkel med lekkasje i forgaffelen og
defekt topp, og blir nødt til å spørre "snillistene" på forumet om råd.
For bondeknøler eier ikke teknisk innsikt, det vet Æ ( jeg) etter 15 år som servicetekniker i landbruket.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

mogs
Innlegg: 191
Registrert: 07 jun 2011, 10:16
Motorsykkelen din: T 7- 2020.

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av mogs »

Uff... Får en assosiasjon til figuren som viste gressklipperen minutt for minutt. Ble borte etter det.. er du her igjen?
Drit i å svare denna tråden mer, tenker jeg. Det er ikke verdt mer forumtid.
Kommer sikkert en masse svada etter dette. Nå er det brukt snart ett døgn på denna figuren. Nok er vel nok? :-)å

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av SuperMorten »

Jeg sitter litt og lurer på hva som har skjedd egentlig? Har kontoen til AndreasB blitt hacket?

Jeg har alltid likt innleggene, og synes AndreasB har vært en trivelig type. Innleggene i denne tråden stemmer ikke overens med det inntrykket jeg har hatt til nå... Noe stemmer ikke..
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av Crinos »

SuperMorten skrev:Jeg sitter litt og lurer på hva som har skjedd egentlig? Har kontoen til AndreasB blitt hacket?

Jeg har alltid likt innleggene, og synes AndreasB har vært en trivelig type. Innleggene i denne tråden stemmer ikke overens med det inntrykket jeg har hatt til nå... Noe stemmer ikke..
Akkurat dette har vert min tanke i natt også..
I og med at jeg er nettverksteknikker for en stor ISP har jeg visse fordeler når det gjelder å sette opp sporinger.
Og de siste innleggene har ikke vert i fra samme tilbyder som de aller fleste innleggene i fra AndreasB.

Selvsagt kan dette være jobb/hjemme/nabo/mobil relatert... men har det i bakhodet.
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AndreasB »

Crinos skrev:
SuperMorten skrev:Jeg sitter litt og lurer på hva som har skjedd egentlig? Har kontoen til AndreasB blitt hacket?

Jeg har alltid likt innleggene, og synes AndreasB har vært en trivelig type. Innleggene i denne tråden stemmer ikke overens med det inntrykket jeg har hatt til nå... Noe stemmer ikke..
Akkurat dette har vert min tanke i natt også..
I og med at jeg er nettverksteknikker for en stor ISP har jeg visse fordeler når det gjelder å sette opp sporinger.
Og de siste innleggene har ikke vert i fra samme tilbyder som de aller fleste innleggene i fra AndreasB.

Selvsagt kan dette være jobb/hjemme/nabo/mobil relatert... men har det i bakhodet.
Neida! Har ikke blitt hacket.

Har bare moderert meg selv tidligere :) er ikke akkurat overly "excited" over enkelte av våre "nye landsmenn". Sperre ikke-vestlig innvandring løser så utrolig mange problemer. Asyl er greit, så lenge det er på et sperret område. Og de skal IKKE ha norsk statsborgerskap, og asylsøknaden må sjekkes minst en gang i måneden for å sjekke om den grunnen de oppga fortsatt er gyldig. Hvis ikke, send dem på hodet og ......(Rumpa høres bare feil ut, uttrykket er "Hue og rævva") ut. Asyl MÅ være midlertidlig.

Og når det gjelder dialekt så irriterer jeg meg over det hver gang jeg ser det, uansett hvor det er.. (Med unntak av når noen snakker selvfølgelig)
Sist redigert av AndreasB den 21 sep 2012, 09:13, redigert 1 gang totalt.

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37850
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AJ »

mogs skrev:Uff... Får en assosiasjon til figuren som viste gressklipperen minutt for minutt. Ble borte etter det.. er du her igjen?
Drit i å svare denna tråden mer, tenker jeg. Det er ikke verdt mer forumtid.
Kommer sikkert en masse svada etter dette. Nå er det brukt snart ett døgn på denna figuren. Nok er vel nok? :-)å
Husker godt han med tråden om gressklipperen, ja. Utestengt fra MCsiden.no to ganger med to forskjellige nick. Dog lett identifiserbar.
Så at "figuren" var en kjapp tur innom Smia samtidig med at du og jeg var der på søndag.

Men nei, AndreasB og den karen er nok to forskjellige. Det de kanskje har litt til felles er bl.a. at de ikke ser ut til å ha som veldig mye til overs for MCsiden.no av en eller annen grunn. :-k. Men bruker/brukte mye tid på forumet likevel... :scratch
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Bikeridr
Innlegg: 185
Registrert: 20 jun 2012, 16:43
Motorsykkelen din: Yamaha FJR1300A 2011
Sted: På to hjul / Babīte

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av Bikeridr »

AndreasB skrev: Neida! hakke blitt hacket :P
Så var det dette med dialekt da.. (Min utheving)
AndreasB skrev: Og når det gjelder dialekt så irriterer jeg meg over det hver gang jeg ser det, uansett hvor det er.. (Med unntak av når noen snakker selvfølgelig)
Og her var det vel (igjen) du møtte deg selv i døren.

Ærede hr Blærumsoss AndreasB; jeg foreslår du knyter fast V-genseren din over ryggen, kler på deg seilerskoene dine og tar deg en tur ut i frisk luft. Kan jo ikke være bra den atmosfæren som er inne på Gutterommet ditt hjemme hos Mamma etter at du har røykt alt som finnes av sopp og sure sokker du har kommet over.

Og med dette gidder jeg ikke flere innlegg idenne tråden, og kommer *ALDRI* til å kommentere eller hjelpe denne fjottskolten uansett hvilke problemer han får med skraphaugen sin. (Dog, er jeg forundret over at en fra Beste Vestkant lar seg nedverdige til å kjøpe noe så gammelt og utbrukt som en énognitti Kawa).
Bikeridr
*Honning og RigaBalsam*

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av MaxTron »

AndreasB skrev:
Crinos skrev:
SuperMorten skrev:Jeg sitter litt og lurer på hva som har skjedd egentlig? Har kontoen til AndreasB blitt hacket?

Jeg har alltid likt innleggene, og synes AndreasB har vært en trivelig type. Innleggene i denne tråden stemmer ikke overens med det inntrykket jeg har hatt til nå... Noe stemmer ikke..
Akkurat dette har vert min tanke i natt også..
I og med at jeg er nettverksteknikker for en stor ISP har jeg visse fordeler når det gjelder å sette opp sporinger.
Og de siste innleggene har ikke vert i fra samme tilbyder som de aller fleste innleggene i fra AndreasB.

Selvsagt kan dette være jobb/hjemme/nabo/mobil relatert... men har det i bakhodet.
Neida! hakke blitt hacket :P

Har bare moderert meg selv tidligere :) er ikke akkurat overly "excited" over enkelte av våre "nye landsmenn". Sperre ikke-vestlig innvandring løser så utrolig mange problemer. Asyl er greit, så lenge det er på et sperret område. Og de skal IKKE ha norsk statsborgerskap, og asylsøknaden må sjekkes minst en gang i måneden for å sjekke om den grunnen de oppga fortsatt er gyldig. Hvis ikke, send dem på huet og rævva ut. Asyl MÅ være midlertidlig.

Og når det gjelder dialekt så irriterer jeg meg over det hver gang jeg ser det, uansett hvor det er.. (Med unntak av når noen snakker selvfølgelig)
Lurer fortsatt på hvorfor du ikke engang ser ut til å prøve å unngå å skrive dialekt sjøl...?
Er du bare ikke i stand til å se det??
Engelsk og kvasi-engelsk er vel "kult" så det er vel lov ifølge Yberfürer AndreasB??
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AndreasB »

AJ skrev:
mogs skrev:Uff... Får en assosiasjon til figuren som viste gressklipperen minutt for minutt. Ble borte etter det.. er du her igjen?
Drit i å svare denna tråden mer, tenker jeg. Det er ikke verdt mer forumtid.
Kommer sikkert en masse svada etter dette. Nå er det brukt snart ett døgn på denna figuren. Nok er vel nok? :-)å
Husker godt han med tråden om gressklipperen, ja. Utestengt fra MCsiden.no to ganger med to forskjellige nick. Dog lett identifiserbar.
Så at "figuren" var en kjapp tur innom Smia samtidig med at du og jeg var der på søndag.

Men nei, AndreasB og den karen er nok to forskjellige. Det de kanskje har litt til felles er bl.a. at de ikke ser ut til å ha som veldig mye til overs for MCsiden.no av en eller annen grunn. :-k. Men bruker/brukte mye tid på forumet likevel... :scratch
Jeg må spørre - nysgjerrig som jeg er.. Gressklipperen? o.O

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AndreasB »

MaxTron skrev:
AndreasB skrev:
Crinos skrev:
SuperMorten skrev:Jeg sitter litt og lurer på hva som har skjedd egentlig? Har kontoen til AndreasB blitt hacket?

Jeg har alltid likt innleggene, og synes AndreasB har vært en trivelig type. Innleggene i denne tråden stemmer ikke overens med det inntrykket jeg har hatt til nå... Noe stemmer ikke..
Akkurat dette har vert min tanke i natt også..
I og med at jeg er nettverksteknikker for en stor ISP har jeg visse fordeler når det gjelder å sette opp sporinger.
Og de siste innleggene har ikke vert i fra samme tilbyder som de aller fleste innleggene i fra AndreasB.

Selvsagt kan dette være jobb/hjemme/nabo/mobil relatert... men har det i bakhodet.
Neida! hakke blitt hacket :P

Har bare moderert meg selv tidligere :) er ikke akkurat overly "excited" over enkelte av våre "nye landsmenn". Sperre ikke-vestlig innvandring løser så utrolig mange problemer. Asyl er greit, så lenge det er på et sperret område. Og de skal IKKE ha norsk statsborgerskap, og asylsøknaden må sjekkes minst en gang i måneden for å sjekke om den grunnen de oppga fortsatt er gyldig. Hvis ikke, send dem på huet og rævva ut. Asyl MÅ være midlertidlig.

Og når det gjelder dialekt så irriterer jeg meg over det hver gang jeg ser det, uansett hvor det er.. (Med unntak av når noen snakker selvfølgelig)
Lurer fortsatt på hvorfor du ikke engang ser ut til å prøve å unngå å skrive dialekt sjøl...?
Er du bare ikke i stand til å se det??
Engelsk og kvasi-engelsk er vel "kult" så det er vel lov ifølge Yberfürer AndreasB??
Jeg har aldri sagt at engelske låneord/uttrykk ikke er OK? Hvor får du dette fra?
Når det gjelder "hakke" så er du helt rett, men bare for å passe på å grave min egen grav: Oslo dialekt er bedre enn all annen dialekt, og mer akseptert. Men ja, du har helt rett.

Jeg ser kun 2 ting å reagere på i mitt innlegg, og det er "hakke", og "rævva". Dessverre ble dette innlegget skrevet i all hast før jeg måtte stikke hjemmefra, så jeg kan bare beklage at ordbruken var litt på det skeive.

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37850
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AJ »

AndreasB skrev: Jeg må spørre - nysgjerrig som jeg er.. Gressklipperen? o.O
Før din tid her på MCsiden.no og uinteressant utover å være en liten "bisetning" i denne tråden siden mogs gjorde sine assosiasjoner...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AndreasB »

Bikeridr skrev: Ærede hr Blærumsoss AndreasB; jeg foreslår du knyter fast V-genseren din over ryggen, kler på deg seilerskoene dine og tar deg en tur ut i frisk luft. Kan jo ikke være bra den atmosfæren som er inne på Gutterommet ditt hjemme hos Mamma etter at du har røykt alt som finnes av sopp og sure sokker du har kommet over.

Og med dette gidder jeg ikke flere innlegg idenne tråden, og kommer *ALDRI* til å kommentere eller hjelpe denne fjottskolten uansett hvilke problemer han får med skraphaugen sin. (Dog, er jeg forundret over at en fra Beste Vestkant lar seg nedverdige til å kjøpe noe så gammelt og utbrukt som en énognitti Kawa).
Skal vi se. Jeg eier ingen V-gensere, jeg føler det blir alt for femi (Som det i grunn ikke er noe galt i, er bare ikke for meg..) Ikke har jeg seilersko heller, og friskluft det er jo det som strømmer gjennom kabinettet? o.O

Gutterommet hos mamma har jeg dessverre ikke. Jeg hadde ett gutterom hjemme hos pappa, men det forlot jeg når jeg var 16-17. Dophuer assosierer jeg meg ikke med. Sure sokker er jeg sikker på at det ligger et par av under senga..

Skraphaug? Det kommer vel ann på øyet som ser? Eller skal du påtvinge alle ditt syn på kawasaki?
Det er helt klart her at du vet alt om meg, er du en stalker? Creepy..

At sykkelen er gammel - ja.. Men det er jo du også? Er du utbrukt?
Sykkelen passer helt fint til meg, og jeg gleder meg som en liten unge til å få den tilbake.. Eller er du ikke helt fornøyd med din egen sykkel, og er litt bitter over at andre liker sykkelen sin?

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AndreasB »

Crinos skrev:
SuperMorten skrev:Jeg sitter litt og lurer på hva som har skjedd egentlig? Har kontoen til AndreasB blitt hacket?

Jeg har alltid likt innleggene, og synes AndreasB har vært en trivelig type. Innleggene i denne tråden stemmer ikke overens med det inntrykket jeg har hatt til nå... Noe stemmer ikke..
Akkurat dette har vert min tanke i natt også..
I og med at jeg er nettverksteknikker for en stor ISP har jeg visse fordeler når det gjelder å sette opp sporinger.
Og de siste innleggene har ikke vert i fra samme tilbyder som de aller fleste innleggene i fra AndreasB.

Selvsagt kan dette være jobb/hjemme/nabo/mobil relatert... men har det i bakhodet.
Humm.. Telenormobil ? Dataguard, og en eller annen i Oppland (Nettet hos mamma) tenker jeg er de du ser.

Brukeravatar
Bikeridr
Innlegg: 185
Registrert: 20 jun 2012, 16:43
Motorsykkelen din: Yamaha FJR1300A 2011
Sted: På to hjul / Babīte

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av Bikeridr »

AndreasB skrev:Eller skal du påtvinge alle ditt syn på kawasaki?
Ok, får gjøre et unntak i "gidder-ikke-svare-mer" lovnaden.

For å spørre, i din egen spørsmålsstil AndreasB:
Nøyaktig *HVOR* i innlegget mitt finner du mitt syn på Kawasaki (med versal -K-), negativt eller evt positivt?
Jeg presenterte innlegget mitt med at du som ÿbersoss i det hele tatt ville kjøre noe så utgammelt og umoderne som en ènognitti (Kawa eller hvilket som helst merke om det hadde vært noe annet).
"Skrapdunge" refererte jeg ikkemerkespesifikt til, da jeg har fått forståelse gjennom tidligere innlegg at du har problemer med "skrapdungen" din.

Dessuten heter det ikke "flyttet ut *når* jeg var 16-17 år". Det heter "*... da* jeg var 16-17 år".
Grei norsk rettskrivnings huskeregel: "Dengang da, hver gang når".

I det minste bør du selv få skikk på norsk rettskrivning før du kan kreve det av andre.

Sånn, det blir mitt absolutt siste innlegg i denne posten, og jeg skal heller ikke kommentere i poster startet av AndreasB. Jeg kommer aldri til å føle behov for å forsvare meg overfor snørrunger og selhøytidelige oppblåste fjottskolter som burde ha nok med å tygge tyggis og klage til likesinnede på fjøsboka og andre sosiale media rettet mot, nettopp, tyggistyggende snørrhovne oppblåste fjottskolter.

Hadde jeg vært faren din (som jeg er gammel nok til uasett), og kommet over de her innleggene dine (som far), så hadde jeg brent alle dine internettkapable enheter!
Bikeridr
*Honning og RigaBalsam*

Svar