[Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AndreasB »

bjornen skrev:
AndreasB skrev:
AJ skrev:
AndreasB skrev:Klassisk eksempel på bondetamp uten respekt for det norske språk.. Vet ikke hva som er verst jeg.. Ikke-vestlige eller dialektskrivere..
Tror ikke jeg skal begi meg inn på å kommentere dette på annen måte enn det Carpa allerede har gjort:
:oh
Selvfølgelig er ikke-vestlige verst, hallo.. Dialektskrivere er kanskje et irritasjonsmoment, men de er hvertfall ikke ute etter å dominere verden.

Finn deg noen andre å leke med.
du har sikkert "Denne Noen" i nærheten, som er av samme oppfatning som deg.
Event ILA sikringsanstalt, terror avdelingen
Ideologien til ABB er faktisk ikke så jævlig off, handlingene er selvfølgelig ikke forsvarbare, og hører ikke hjemme i noen sivilisert samfunn.

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AndreasB »

MaxTron skrev:
AndreasB skrev:
AJ skrev:
AndreasB skrev:Klassisk eksempel på bondetamp uten respekt for det norske språk.. Vet ikke hva som er verst jeg.. Ikke-vestlige eller dialektskrivere..
Tror ikke jeg skal begi meg inn på å kommentere dette på annen måte enn det Carpa allerede har gjort:
:oh
Selvfølgelig er ikke-vestlige verst, hallo.. Dialektskrivere er kanskje et irritasjonsmoment, men de er hvertfall ikke ute etter å dominere verden.
Litt som deg da, vil gjerne dominere ivertfall "nettspråkverden" og samle hele nettsamfunn-Norge til ett lykkelig språkrike.
Trur du hadde passa godt som en sånn "prakkepå-svovelpredikant"
Neida, jeg har bare respekt for Norge og språket. :)
Og tro det eller ei, jeg fikk stryk i norsk. (Men så ba jeg læreren dra til helvete også da...)

Jeg har aldri påstått at jeg skriver perfekt.. Men å med viten og vilje skrive fullblodet-dialekt er bare .... finner ikke et ord som ikke er krenkende/offensive..

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av MaxTron »

AndreasB skrev:
MaxTron skrev:Ser at trådstarter fortsatt slenger på Engelsk og dialekt når det passer HAN.

Hva med å se om DU selv er istand til å leve som du lærer (les forsøker å prakke på)
Hvor? Har jeg noengang sagt at engelsk ikke er tillatt? Dialekt? Hvor?
Engelsk kan du skrive på ett engelskspråklig forum...
Ivertfall vist du vil framstå som det minste konsekvent, og bli tatt bare liiitt seriøst.

Vist du ikke klarer å se når du selv skriver dialekt så er det vel bare å begynne i førsteklasse igjen da...

Når æ skriv dialekt er det med overlegg for at æ liker det, og for at det gir innlegget litt mer personlighet og farge. Det syns æ når andre skriv dialekt også.
(at jeg innimellom har skrivefeil er en annen sak...)
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
bjornen
Innlegg: 245
Registrert: 01 sep 2012, 19:17
Motorsykkelen din: 2 stk honda, en gammel + en ny
Sted: Drammen

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av bjornen »

AndreasB skrev:Ideologien til ABB er faktisk ikke så jævlig off, handlingene er selvfølgelig ikke forsvarbare, og hører ikke hjemme i noen sivilisert samfunn.
burde det ikke vært; hører ikke hjemme i NOE sivilisert samfunn.

Noen Peker vel på et bestemt substantiv???

Beklager vis jæ tar fæil/ blanner sammen norskopplæringas uttrykk , Jævla mange år sia jæ jikk på skoern

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AndreasB »

bjornen skrev:
AndreasB skrev:Ideologien til ABB er faktisk ikke så jævlig off, handlingene er selvfølgelig ikke forsvarbare, og hører ikke hjemme i noen sivilisert samfunn.
burde det ikke vært; hører ikke hjemme i NOE sivilisert samfunn.

Noen Peker vel på et bestemt substantiv???

Beklager vis jæ tar fæil/ blanner sammen norskopplæringas uttrykk , Jævla mange år sia jæ jikk på skoern
For dere som ikke helt forstod den, det var bare ett svar på det bjornen skrev om Ila ;) (Så ja, den var for å provosere)

Brukeravatar
Bikeridr
Innlegg: 185
Registrert: 20 jun 2012, 16:43
Motorsykkelen din: Yamaha FJR1300A 2011
Sted: På to hjul / Babīte

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av Bikeridr »

AJ skrev:Du verden...
(Og en hel masse tekst..)
Takk AJ. Dette tror jeg måtte være det beste innlegget jeg hittil har lest. Det er iallefall det mest diplomatiske innlegg jeg har lest på lenge. :-)
Jeg har jo møtt AJ "in person" og det var et hyggelig møte. Diplomatiet var der, på Norgestreffet også. AJ er nok en av de bedre forumsjefer, så vi forumbruker får passe godt på ham. :-)
Bikeridr
*Honning og RigaBalsam*

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av evike »

Gjennomsnittsalderen vår her er nok ikke så langt unna gjennomsnittsalderen for motorsyklister i Norge, så vi føler oss ganske hjemme her.
Syntes det var koselig å hilse på deg og at du slo deg sammen med oss til Karlstad. Kanskje hadde det ikke vært like hyggelig tone hvis denne diskusjonen hadde foregått FØR den turen for alle.

Du kan jo ha det i bakhodet hvis du skulle ønske å være med på flere treff utenfor den firkanta boksen du nå ser på og virkelig ha ønske om å tilbringe tid sammen med oss "der ute".
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AndreasB »

evike skrev: Du kan jo ha det i bakhodet hvis du skulle ønske å være med på flere treff utenfor den firkanta boksen du nå ser på og virkelig ha ønske om å tilbringe tid sammen med oss "der ute".
Tror nok ikke det blir aktuelt dessverre.

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av evike »

AndreasB skrev:
evike skrev: Du kan jo ha det i bakhodet hvis du skulle ønske å være med på flere treff utenfor den firkanta boksen du nå ser på og virkelig ha ønske om å tilbringe tid sammen med oss "der ute".
Tror nok ikke det blir aktuelt dessverre.
Der har du nok forskjellen på deg og oss andre. Vi liker nemlig menneskene også, ikke bare kjøringa.

Ha en fin vinter!
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AndreasB »

evike skrev:
AndreasB skrev:
evike skrev: Du kan jo ha det i bakhodet hvis du skulle ønske å være med på flere treff utenfor den firkanta boksen du nå ser på og virkelig ha ønske om å tilbringe tid sammen med oss "der ute".
Tror nok ikke det blir aktuelt dessverre.
Der har du nok forskjellen på deg og oss andre. Vi liker nemlig menneskene også, ikke bare kjøringa.

Ha en fin vinter!
Var IKKE sånn ment ;P Var veldig hyggelig å møte dere, ikke misforstå der.. :)

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av evike »

AndreasB skrev:
evike skrev:
AndreasB skrev:
evike skrev: Du kan jo ha det i bakhodet hvis du skulle ønske å være med på flere treff utenfor den firkanta boksen du nå ser på og virkelig ha ønske om å tilbringe tid sammen med oss "der ute".
Tror nok ikke det blir aktuelt dessverre.
Der har du nok forskjellen på deg og oss andre. Vi liker nemlig menneskene også, ikke bare kjøringa.

Ha en fin vinter!
Var IKKE sånn ment ;P Var veldig hyggelig å møte dere, ikke misforstå der.. :)
Nå har jeg ramla av lasset. Du syntes det var hyggelig å møte oss, men du tror ikke det blir aktuelt å treffe oss igjen (dessverre??) ?
Uten at dette har noe med rettskrivning å gjøre, så ble jeg rimelig nysgjerrig.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AndreasB »

evike skrev:
AndreasB skrev:
evike skrev:
AndreasB skrev:
evike skrev: Du kan jo ha det i bakhodet hvis du skulle ønske å være med på flere treff utenfor den firkanta boksen du nå ser på og virkelig ha ønske om å tilbringe tid sammen med oss "der ute".
Tror nok ikke det blir aktuelt dessverre.
Der har du nok forskjellen på deg og oss andre. Vi liker nemlig menneskene også, ikke bare kjøringa.

Ha en fin vinter!
Var IKKE sånn ment ;P Var veldig hyggelig å møte dere, ikke misforstå der.. :)
Nå har jeg ramla av lasset. Du syntes det var hyggelig å møte oss, men du tror ikke det blir aktuelt å treffe oss igjen (dessverre??) ?
Uten at dette har noe med rettskrivning å gjøre, så ble jeg rimelig nysgjerrig.
Dette blir off-topic, men ja.. Liker ikke å kjøre med andre, det betyr at jeg må ta hensyn til dem sin fart osv. På en side er det positivt, fordi det får ned min fart. Noe som sikkert er bra for min del.. Men ja :)

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37872
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AJ »

evike skrev:
Nå har jeg ramla av lasset. Du syntes det var hyggelig å møte oss, men du tror ikke det blir aktuelt å treffe oss igjen (dessverre??) ?
Uten at dette har noe med rettskrivning å gjøre, så ble jeg rimelig nysgjerrig.
Jeg også, faktisk... :-k
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av evike »

AndreasB skrev: Dette blir off-topic, men ja.. Liker ikke å kjøre med andre, det betyr at jeg må ta hensyn til dem sin fart osv. På en side er det positivt, fordi det får ned min fart. Noe som sikkert er bra for min del.. Men ja :)
DET er jo en helt annen diskusjon, det med å kjøre sammen med andre. DET har vi helt andre tråder for.
Det jeg poengterer er hvorvidt du har "malt deg inne i et hjørne" som AJ kalte det; slik at forumets medlemmer har lyst til å MØTE både deg og hverandre. Det er denne konsekvensen jeg lurer på om du har tenkt helt gjennom.

Gjennomsnitts-motorsyklisten i Norge er jo godt og vel på alder med dine foreldre. Hvis du hilser langs veien, så vil du/vi/de andre gjerne ha et sivilisert forhold til hverandre når du/vi/de stopper og tar av hjelmen også.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: [Forslag] "Like" knapp for posts, samt norsk regler.

Legg inn av AndreasB »

evike skrev:
AndreasB skrev: Dette blir off-topic, men ja.. Liker ikke å kjøre med andre, det betyr at jeg må ta hensyn til dem sin fart osv. På en side er det positivt, fordi det får ned min fart. Noe som sikkert er bra for min del.. Men ja :)
DET er jo en helt annen diskusjon, det med å kjøre sammen med andre. DET har vi helt andre tråder for.
Det jeg poengterer er hvorvidt du har "malt deg inne i et hjørne" som AJ kalte det; slik at forumets medlemmer har lyst til å MØTE både deg og hverandre. Det er denne konsekvensen jeg lurer på om du har tenkt helt gjennom.

Gjennomsnitts-motorsyklisten i Norge er jo godt og vel på alder med dine foreldre. Hvis du hilser langs veien, så vil du/vi/de andre gjerne ha et sivilisert forhold til hverandre når du/vi/de stopper og tar av hjelmen også.
Akkurat det bryr jeg meg pent lite om. Hva folk tror/mener er meg likegyldig.. (Første delen i fet)

Det er vel kanskje problemet... (Andre delen i fet)

Men ja, helt annen diskusjon for en helt annen tråd.

Svar