Donasjonstråden.

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
KevinmsR6
MC: Yamaha YZF R1 2014

Re: Donasjonstråden.

Legg inn av KevinmsR6 » 19 mar 2018, 23:51

AJ skrev:
19 mar 2018, 19:02
I dette innlegget vil jeg svært gjerne rette en spesiell takk til de MCsiden.no brukerne, som har gitt sin økonomiske støtte de siste par dagene etter at vi la inn Vippsbetaling som et alternativ.
Å følge med i tiden med Vippsløsningen har jeg tenkt på en stund, men ikke gjort alvor av før nå.
Når det først var gjort veide vi for imot om vi skulle gjøre dette kjent for brukerne før moderator kjellv tok initiativet til å gjøre dette for et par dager siden - viewtopic.php?p=337982#p337982 .

Det vil alltid være meninger for og i mot en "be om penger"-løsning som vi har her på MCsiden.no.
Vi er ikke alene om dette og har sett at det fungerer uproblematisk på flere utenlandske forum.
De som ønsker å bidra gjør det, mens andre lar være av forskjellige grunner. Slik vil det naturligvis alltid være. Om man ønsker og evt. hva man ønsker å gi frivillige bidrag til er opp til hver enkelt.
Som ved f.eks. til frivillige organisasjoners årlige innsamlingsaksjoner og spontane innsamlinger på sosiale medier.

Vi ser ingen grunn til å skjule at økonomisk støtte til driften av forumet er velkomne. Så derfor, nok en gang; takk til dere som har bidratt økonomisk de siste dagene. Dette setter vi veldig stor pris på!
Slik støtte motiverer oss mye til å fortsette å jobbe for at MCsiden.no fortsatt skal være et ledende forum for motorsykkelentusiaster her i landet, slik det allerede har vært siden etableringen i 2004 :thumleft .

Med den innsatsen dere legger ned i mc siden skulle det vell bare mangle at vi ga en liten donasjon :)
Flott side som jeg tror mangen setter pris på 👌
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. :lol

Brukeravatar
AJ
Administrator
MC: KTM 1290 Super Adventure S, 2018 mod.
Kontakt:

Re: Donasjonstråden.

Legg inn av AJ » 19 okt 2018, 22:00

Med jevne mellomrom kommer det donasjonsbidrag til MCsiden.no, senest for et par dager siden via Vipps, noe jeg setter stor pris på.
Hver bidragsyter får en stor overraskelse til stor praktisk nytte i hverdagen.
Neida... Så vel er det nok ikke, er jeg redd... :redface .
Men jeg prøver i hvert fall å sende en mail eller PM til giverne med takk for bidragene, som alle kommer godt med.

Men jeg retter gjerne en takk her på åpent forum også.
Så igjen, slike bidrag settes det stor pris på :thumleft .
Takk skal dere ha!
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svar