Velkommen alle nye medlemmer her inne!

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Forc
MC: Honda CB650R 2019

Re: Velkommen alle nye medlemmer her inne!

Legg inn av Forc » 28 jul 2019, 13:21

Hyggelig å være her, bare en veldig rask tilbakemelding til deg AJ siden jeg ikke har noe bedre sted å poste den: Veldig kult at forumet er reklamefritt, MEN bare så det er sagt så hadde jeg personlig ikke hatt noe imot det hvis du la inn noen diskrete google text-ads i toppen en plass f.eks for å skape litt ekstra inntekter til drift av forumet. De er veldig lite plagsomme da det kun er tekst, og inntektene avhenger gjerne av innholdet på forumet. Da forumet omhandler MC og utstyr osv kan det fort gi en god liten ekstrainntekt pga attraktivt innhold for annonsører som jo kan være fint og gi muligheter for enda bedre forum. :)

Brukeravatar
kjellv
Moderator
MC: Yamaha FJR1300
Sted: Romsdal
Kontakt:

Legg inn av kjellv » 28 jul 2019, 14:11

Forc skrev:
28 jul 2019, 13:21
Hyggelig å være her, bare en veldig rask tilbakemelding til deg AJ siden jeg ikke har noe bedre sted å poste den: Veldig kult at forumet er reklamefritt, MEN bare så det er sagt så hadde jeg personlig ikke hatt noe imot det hvis du la inn noen diskrete google text-ads i toppen en plass f.eks for å skape litt ekstra inntekter til drift av forumet. De er veldig lite plagsomme da det kun er tekst, og inntektene avhenger gjerne av innholdet på forumet. Da forumet omhandler MC og utstyr osv kan det fort gi en god liten ekstrainntekt pga attraktivt innhold for annonsører som jo kan være fint og gi muligheter for enda bedre forum. :)
Godt innspill Forc
Temaet reklamefritt forum har vært oppe nå og da, og vi har mottatt mange gode tilbakemeldinger på at forumet drives helt reklamefritt. Det er derfor enighet i forumledelsen at vi fortsetter slik.
Men, forumet har selvfølgelig driftsutgifter! Dette er det forumets eier, AJ som betaler. Nå og da drypper det inn noen kroner på konto via PayPal eller Vipps, og AJ betaler utgiftene med disse midlene og supplerer fra sin egen lommebok.
Men la oss gjerne opprette en egen tråd med temaet reklamefinansiering. Ingen av oss i forumledelsen påberoper oss de beste svar og løsninger, ingen av oss har høye datakunnskaper heller. Men jeg er ganske sikker på at mange av dere forumbrukere kan mye om dette og kunne kommet med innspill og synspunkter på dette.

Når dette nå er skrevet kom jeg på at det er en stund siden sist jeg vippset over en slant til forumkassa. Dette gjøres til Vipps kode 513578. Følg gjerne mitt eksempel :thumleft

Brukeravatar
Bjerknez
MC: 2017-BMW S1000R
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez » 28 jul 2019, 15:19

Forc skrev:
28 jul 2019, 13:21
Glem Google text ads. Forhandle heller frem avtalen selv med et forma som har med MC og gjøre. Jeg er ganske sikker på at man får dekket disse forumutgiftene med en telefonsamtale eller to og vel så det.
Min blogg: www.bjerknez.no

Brukeravatar
AJ
Administrator
MC: KTM 1290 Super Adventure S, 2018 mod.
Kontakt:

Legg inn av AJ » 28 jul 2019, 16:16

Google ads i noen form blir det uansett ikke.
Heller løsningen Bjerknez er inne på.
Men denne diskusjonen hører hjemme i egen tråd og ikke i denne.
Og det blir vi kjapt og lett enige om :thumleft
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svar