BMW R1200GS - hjelp med pris?

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Brukeravatar
Tommas
Innlegg: 1251
Registrert: 06 aug 2014, 11:27
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Sted: Buskerud

BMW R1200GS - hjelp med pris?

Legg inn av Tommas »

Nærmer seg bytte av sykkel, så jeg lurte rett og slett på om noen kunne guide litt hva som er en fornuftig pris? Ser for meg under 100k, men hvor langt ned bør man gå?

Tidligere eier var superfan og medlem av BMW-klubben i Norge, så denne ble kjøpt ny av han usett/uprøvd og er den første GS av ny modell som kom inn til Norge. Han eide den til i fjor, når jeg kjøpte den i juli. Sykkelen er hele veien fulgt opp med regelmessig vedlikehold, men på et stadium gikk han over til å gjøre service selv. På alle mulige måter den beste tursykkelen jeg har hatt, men jeg røyk på impulskjøp av Ducati og har ikke råd til to :-(

2004 modell, gått 100k+, oljer og bremseklosser byttet regelmessig. Følger med komfortsal, Leo Vince slip-on, litt karbon histen og pisten, noe Touratech utstyr, varmevest og uttak for samme, TomTom Rider (ny i sept 2014) samt 3 originale BMW kofferter med vanntette bag + ekspanderbar BWM tankveske. Alle orginale deler følger også med.

Ingen spesielle feil eller mangler, selv om det har blitt en liten ripe eller to i løpet av 10 år (dog ikke noe iøyenfallende)



Bilde

Bilde

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: BMW R1200GS - hjelp med pris?

Legg inn av Kawagutten »

Var ikke store sammenlignings grunnlaget på finn.no nå men hvis jeg skal tippe en pris så blir det 89k.Har en formening om at det er grei pris da en sykkel ala det du har ville kommet på nesten det samme ved import fra Tyskland og jeg tenker da på at du får solgt den på nogenlunde kort tid.

http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... listPos=21" onclick="window.open(this.href);return false;
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
Tommas
Innlegg: 1251
Registrert: 06 aug 2014, 11:27
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Sted: Buskerud

Re: BMW R1200GS - hjelp med pris?

Legg inn av Tommas »

Ja, er nok ikke langt unna sannheten det.

Ser forresten at jeg glemte varmeholker og alarm ;-)

Svar