Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Legg inn av Bjerknez »

Hvis det er slik flertallet oppfatter meg, så skal jeg helt klart ta dette til etteretning og trekke meg ut av forumet. Jeg har vært meg selv hele veien og akter og fortsette med det. Hvis ikke dette er ønsket her inne, så skal jeg helt klart klare og fylle dagene med andre ting.

Det er en tid for alt, og kanskje er det på tide at jeg finner nye beitemarker. Jeg har overhodet aldri hatt noen intensjon om å plage andre her inne. Men med såpass mange innlegg som jeg har, så øker selvsagt sjansen for å havne i "rampelyset".

Peace :thumleft

Jajo82
Innlegg: 326
Registrert: 11 nov 2016, 19:53
Motorsykkelen din: Triumph tiger 1200 rally pro 2022
Sted: Sarpsborg

Re: Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Legg inn av Jajo82 »

Ikke trekke deg, det ønsker ingen, men en annen tilnærming og annen ordlyd så er mye gjort

Rex Rudi
Innlegg: 30
Registrert: 09 jun 2015, 20:59
Motorsykkelen din: 2007 FZ6 Fazer

Re: Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Legg inn av Rex Rudi »

Bjerknez skrev: 24 apr 2021, 16:37 Hvis det er slik flertallet oppfatter meg, så skal jeg helt klart ta dette til etteretning og trekke meg ut av forumet. Jeg har vært meg selv hele veien og akter og fortsette med det. Hvis ikke dette er ønsket her inne, så skal jeg helt klart klare og fylle dagene med andre ting.

Det er en tid for alt, og kanskje er det på tide at jeg finner nye beitemarker. Jeg har overhodet aldri hatt noen intensjon om å plage andre her inne. Men med såpass mange innlegg som jeg har, så øker selvsagt sjansen for å havne i "rampelyset".

Peace :thumleft
Det er nok flere som oppfatter deg slik. Du er deg, og fint er det, men jeg tror du er en type som man må kjenne for å forstå at du ikke er så kvass som du fremstår i skriveriene dine. Trekke deg ut av forumet, syns jeg ikke du bør gjøre. Det virker heller litt feigt. Ta til deg kritikken, tenk litt mer over hvordan du ordlegger deg, så blir det nok mye bedre. Du har helt klart en del å komme med, man må bare sile det du skriver littegrann. Jeg har også kjennskap til deg fra andre forum, og jeg tror helt klart at du - til egen fordel - kan jekke deg ned litt og ordlegge deg på en mer sivilisert- og mindre bastant måte.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Legg inn av Bjerknez »

Rex Rudi skrev: 24 apr 2021, 16:49
Bjerknez skrev: 24 apr 2021, 16:37 Hvis det er slik flertallet oppfatter meg, så skal jeg helt klart ta dette til etteretning og trekke meg ut av forumet. Jeg har vært meg selv hele veien og akter og fortsette med det. Hvis ikke dette er ønsket her inne, så skal jeg helt klart klare og fylle dagene med andre ting.

Det er en tid for alt, og kanskje er det på tide at jeg finner nye beitemarker. Jeg har overhodet aldri hatt noen intensjon om å plage andre her inne. Men med såpass mange innlegg som jeg har, så øker selvsagt sjansen for å havne i "rampelyset".

Peace :thumleft
Det er nok flere som oppfatter deg slik. Du er deg, og fint er det, men jeg tror du er en type som man må kjenne for å forstå at du ikke er så kvass som du fremstår i skriveriene dine. Trekke deg ut av forumet, syns jeg ikke du bør gjøre. Det virker heller litt feigt. Ta til deg kritikken, tenk litt mer over hvordan du ordlegger deg, så blir det nok mye bedre. Du har helt klart en del å komme med, man må bare sile det du skriver littegrann. Jeg har også kjennskap til deg fra andre forum, og jeg tror helt klart at du - til egen fordel - kan jekke deg ned litt og ordlegge deg på en mer sivilisert- og mindre bastant måte.
Der traff du nok spikeren på hodet ja :thumleft

Jeg blir nok bare missoppfattet av mange. Jeg skriver det jeg tenker og da blir plutselig mye av filtreringen borte. Jeg kan si akkurat det samme øye til øye, men da blir merkelig nok meningene mine mottatt med et smil som oftest. Sikkert fordi dem ser det lure smilet jeg har på lur. Selv om jeg mener det skriver,og skriveriene mine blir oppfattet som "bastante" så er dem i sannhetens ord fremlagt godt skjult av et lurt smil.

Så ja, jeg VET at jeg kan være litt "slitaom" til tider. Å derfor mener jeg kanskje at det er en tid for alt. Å ødelegge forumet er det siste jeg ønsker. Kanskje er det bedre og kaste ballen videre til andre.

Jeg er ikke feig og jeg er heller ikke mulefunken på noe som helst måte. Jeg svarer saklig på kritikken og tar selvkritikk. Å endre den jeg er blir ikke aktuelt. Da er det bedre at jeg finner på noe annet.

Å nei.... jeg er IKKE sur :)

SilverSmurfer
Innlegg: 981
Registrert: 21 mai 2020, 21:02
Motorsykkelen din: Honda Forza 350

Re: Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Legg inn av SilverSmurfer »

Rex Rudi skrev: 24 apr 2021, 16:24 Jeg er ikke så veldig aktiv her på forumet, men forumet var til stor hjelp når jeg skulle ta lappen og søken etter min første motorsykkel.
Jeg har bitt meg merke i deg Bjerknez, og dine innlegg og diskusjoner. Du er giftigfor dette forumet og spesielt for nye brukere, men du har kommet på kant med flere, har jeg sett. Forutinntatt, dømmende, og sprer rundt deg med dine meninger uten at noen har bedt om det. Skjerp deg!
Satt på spissen så gjelder vel det alle norske forum?

Bjerknez sprer sine meninger jevnt over og det er ingen lov som forbyr det, han har alt i fra tusenvis til titusenvis av innlegg på alle de større norske forumene, fra kvinneguiden til diskusjon.no til mcsiden til detailersclub til fjellforum og mer. Tror ikke det er et eneste norsk forum jeg har vert innom der han ikke har dukket opp som en av de meste aktive medlemmene.

Men å blande seg inn i diskusjoner og å komme med egne meninger må han nesten få lov til. Forumer eksisterer for meningsutveksling og når du diskuterer på åpne forum så kommer du til å møte folk som er svært forskjellige i fra deg selv. Folk som du rett og slett syntes er tullinger.

Sånn er det, når du diskuterer åpent med folk du ikke kjenner som kommer fra bakgrunner som er forskjellige fra dine egne. Og det er faktisk noe av verdien i et forum. At det ikke er et rent ekkokammer på samme måte som når du diskuterer et tema med folk du kjenner eller gjerne jobber med.

Jeg er ikke så ofte enig med karen selv, men brukere som Bjerknez er noe av grunnen til det å diskutere på et forum er intressant. Selv om jeg gjerne skulle hatt en tommel-opp og tommel-ned funksjon her på samme måte feks Reddit.

Rex Rudi
Innlegg: 30
Registrert: 09 jun 2015, 20:59
Motorsykkelen din: 2007 FZ6 Fazer

Re: Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Legg inn av Rex Rudi »

Bjerknez skrev: 24 apr 2021, 17:00
Rex Rudi skrev: 24 apr 2021, 16:49
Bjerknez skrev: 24 apr 2021, 16:37 Hvis det er slik flertallet oppfatter meg, så skal jeg helt klart ta dette til etteretning og trekke meg ut av forumet. Jeg har vært meg selv hele veien og akter og fortsette med det. Hvis ikke dette er ønsket her inne, så skal jeg helt klart klare og fylle dagene med andre ting.

Det er en tid for alt, og kanskje er det på tide at jeg finner nye beitemarker. Jeg har overhodet aldri hatt noen intensjon om å plage andre her inne. Men med såpass mange innlegg som jeg har, så øker selvsagt sjansen for å havne i "rampelyset".

Peace :thumleft
Det er nok flere som oppfatter deg slik. Du er deg, og fint er det, men jeg tror du er en type som man må kjenne for å forstå at du ikke er så kvass som du fremstår i skriveriene dine. Trekke deg ut av forumet, syns jeg ikke du bør gjøre. Det virker heller litt feigt. Ta til deg kritikken, tenk litt mer over hvordan du ordlegger deg, så blir det nok mye bedre. Du har helt klart en del å komme med, man må bare sile det du skriver littegrann. Jeg har også kjennskap til deg fra andre forum, og jeg tror helt klart at du - til egen fordel - kan jekke deg ned litt og ordlegge deg på en mer sivilisert- og mindre bastant måte.
Der traff du nok spikeren på hodet ja :thumleft

Jeg blir nok bare missoppfattet av mange. Jeg skriver det jeg tenker og da blir plutselig mye av filtreringen borte. Jeg kan si akkurat det samme øye til øye, men da blir merkelig nok meningene mine mottatt med et smil som oftest. Sikkert fordi dem ser det lure smilet jeg har på lur. Selv om jeg mener det skriver,og skriveriene mine blir oppfattet som "bastante" så er dem i sannhetens ord fremlagt godt skjult av et lurt smil.

Så ja, jeg VET at jeg kan være litt "slitaom" til tider. Å derfor mener jeg kanskje at det er en tid for alt. Å ødelegge forumet er det siste jeg ønsker. Kanskje er det bedre og kaste ballen videre til andre.

Jeg er ikke feig og jeg er heller ikke mulefunken på noe som helst måte. Jeg svarer saklig på kritikken og tar selvkritikk. Å endre den jeg er blir ikke aktuelt. Da er det bedre at jeg finner på noe annet.

Å nei.... jeg er IKKE sur :)
Du gjør nok det, ja. Det lure smilet ditt - kommer ikke - og har null sjans til å komme frem skriftlig, om du ikke formulerer deg annerledes.

Det får jo bli din avgjørelse det...

Jo, jeg syns du er litt feig hvis du trekker deg ut av forumet på det grunnlaget at du ikke vil "endre" den du er. Er ikke snakk om å endre seg, men å tilpasse seg. To meget forskjellige ting... men ikke sikkert at du oppfatter det slik.

Tror ikke du er sur jeg, men litt, (for ta en liten "Bjerknez") - Butthurt, kanskje. :)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Legg inn av Bjerknez »

Hehe, jeg er ikke butthurt. Dette er ikke det første forumet jeg har trukket meg ut av frivillig. Jeg kan til tider være ganske intens og det er jeg klar over. Intensiteten har også gitt meg svar på mye og har hjulpet meg i de aller fleste tillfeller på godt og vondt. :)

Så får andre mene det dem vil. Om ikke jeg trekker meg ut, så skal jeg nå vertfall la dere være i fred en god stund.

Om noen skulle treffe på meg i virkeligheten så kom gjerne bort til meg å slå av en prat :thumleft

Så resten av tråden velger jeg ikke å blande meg inn i. Nå skal jeg logge av for en stund. Våren er på vei og grillsesongen står for tur. Jeg har mange prosjekter på vent, så meg er det ikke synd på. :)

SilverSmurfer
Innlegg: 981
Registrert: 21 mai 2020, 21:02
Motorsykkelen din: Honda Forza 350

Re: Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Legg inn av SilverSmurfer »

Jeg har ikke sagt du skal trekke deg, hvis man ikke har forskjellige meninger og persontyper så har man heller ikke reelt sett meningsutveksling.

Brukeravatar
oivindg
Innlegg: 885
Registrert: 20 nov 2019, 21:45
Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
Sted: Kongsberg

Re: Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Legg inn av oivindg »

Dumt hvis Bjerknez trekker seg, men litt mer filtrering innimellom ville vel ikke skadet kvaliteten på forumet. Det er jo ikke alltid nødvendig å si hva man mener heller. Og det går an å begrense antall ganger man gjentar samme mening om traktorer uten at det kan kalles sensur eller går veldig ut over bredden på forumet.
Øivind

Min 2011 BMW R1200R - 2021 blir første hele sesong med lappen. Gleder meg!

Brukeravatar
biker7
Innlegg: 1301
Registrert: 12 feb 2011, 15:41
Motorsykkelen din: BMW R1250GS HP, Honda NX650 Dominator
Sted: solør

Re: Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Legg inn av biker7 »

Ellers er vel ikke dette et elektronikk- og El-tråsykkel-forum heller, selv om tilstedeværelsen til "enkelte" her inne kan tyde på noe sånt.. :roll :-# :x :knegg
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:

-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2742
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Legg inn av simpson »

Synes det er litt drøyt å be folk skjerpe seg når de ikke er ufine eller går til angrep på person.
Bjeknez mener mye......om mye.
Men hvis folk ikke liker å høre hans meninger eller liker måten han uttrykker seg på, så la vær å lese innleggene hans.
Men at han skal forandre seg for at enkelte ikke liker det de leser er vel å gå litt for langt. :evil

Rex Rudi
Innlegg: 30
Registrert: 09 jun 2015, 20:59
Motorsykkelen din: 2007 FZ6 Fazer

Re: Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Legg inn av Rex Rudi »

simpson skrev: 24 apr 2021, 19:03 Synes det er litt drøyt å be folk skjerpe seg når de ikke er ufine eller går til angrep på person.
Bjeknez mener mye......om mye.
Men hvis folk ikke liker å høre hans meninger eller liker måten han uttrykker seg på, så la vær å lese innleggene hans.
Men at han skal forandre seg for at enkelte ikke liker det de leser er vel å gå litt for langt. :evil
Når man antar at en bruker kun har registrert seg for å selge noe, forså å bli "satt" litt på plass av Admin, så sier det sitt, syns jeg.
Jeg syns bare jeg skulle gi beskjed, da jeg har sett flere som har hatt "episoder" med nevnte bruker.
Men jeg har i grunnen sagt mitt, og jeg har null problem med å trekke meg ut av forumet eller forbli en leser.

Til det i fet tekst, så sier jeg bare - Lettere sagt, enn gjort. (alvorlig ment, men med et ørlite glimt i øyet).

45316
Innlegg: 920
Registrert: 24 apr 2013, 12:58
Motorsykkelen din: ZZR600 98mod

Re: Coober ECU svartpilen/vitpilen - SELGES

Legg inn av 45316 »

Stå på Bjerknez, du er en av få som skaper litt stemning her og får i gang diskusjoner. Etter at vi "mistet" noen stk med meninger for noen år siden så er du en få som skaper litt morsom stemning til tider! Keep it up!

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk


Svar