Tomtom rider 40 selges rimelig 1250 kr

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Brukeravatar
Barbarozza
Innlegg: 560
Registrert: 21 apr 2011, 15:57
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400

Tomtom rider 40 selges rimelig 1250 kr

Legg inn av Barbarozza »

Hei

Om noen trenger en fin, rask og lite brukt GPS rimelig så kontakt meg gjerne :vs . Den har omtrent ikke bruksmerker, er kjøpt for 2 år siden på netonnet til 2760 kr, har rota fram kvit også , den er oppdatert igår med siste kartversjon og firmware.

Den har den negative egenskapen at du ikke får lagt inn østeuropa, for meg betyr det ikke så mye da jeg er kartfiksert og skrur gjerne av GPS på tur for å følge med på skilt og landskap( Gammal mann) men i år skal jeg kjøre Karpatene og High Tatras og GPS er gull verdt når du skal finne div hoteller osv så jeg har investert i storebror.

Synes den fortsatt er verd omtrent 1250 kroner. Det er under halv pris av hva jeg ga. det følger med opplegg for kabler og feste, usb kabel osv

Jeg har ikke originalboksen lengre, da jeg resirkulerer papp fortløpende. I Oslo området kan jeg levere, ellers sender jeg bare på oppkrav eller forhåndsbetaling på VIPPS. Da betaler kjøper frakta da posten er blitt styggdyrt.

Øyvind\Barbarozza
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Memento mori

Aschie
Innlegg: 10
Registrert: 24 aug 2017, 23:19
Motorsykkelen din: Yamaha XT660Z TENERE 2010 / Bmw F800GS

Re: Tomtom rider 40 selges rimelig 1250 kr

Legg inn av Aschie »

Er denne fortsatt tilsalg ?

Svar