Speil til XSR 900

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
KurtAA
Innlegg: 90
Registrert: 17 sep 2020, 14:07
Motorsykkelen din: Yamaha XSR 900 - 2020

Speil til XSR 900

Legg inn av KurtAA »

Heisann,

Ser etter speil til XSR-900 som plasseres ut på siden av styret, istedenfor normal plassering.
Uansett hvordan jeg stiller original speila så må jeg dra unna armen og bøye meg litt for å kunne se i de.

Kom gjerne med linker til noen du vet passer :D

Kurt

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Speil til XSR 900

Legg inn av kjellv »

KurtAA skrev:Heisann,

Ser etter speil til XSR-900 som plasseres ut på siden av styret, istedenfor normal plassering.
Uansett hvordan jeg stiller original speila så må jeg dra unna armen og bøye meg litt for å kunne se i de.

Kom gjerne med linker til noen du vet passer :D

Kurt
Bla deg bakover i tråden til Skogstrollet. Hun monterte noen skikkelig fine bar-end speil husker jeg. Det var også godt beskrevet i tråden hva hun trengte for å tilpasse dem. Jeg vil tro at de passer godt til din også.

Sent fra min TA-1053 via Tapatalk


KurtAA
Innlegg: 90
Registrert: 17 sep 2020, 14:07
Motorsykkelen din: Yamaha XSR 900 - 2020

Re: Speil til XSR 900

Legg inn av KurtAA »

kjellv skrev: 14 nov 2020, 09:01
KurtAA skrev:Heisann,

Ser etter speil til XSR-900 som plasseres ut på siden av styret, istedenfor normal plassering.
Uansett hvordan jeg stiller original speila så må jeg dra unna armen og bøye meg litt for å kunne se i de.

Kom gjerne med linker til noen du vet passer :D

Kurt
Bla deg bakover i tråden til Skogstrollet. Hun monterte noen skikkelig fine bar-end speil husker jeg. Det var også godt beskrevet i tråden hva hun trengte for å tilpasse dem. Jeg vil tro at de passer godt til din også.

Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Supert :)
Tusen takk.

Svar