Dynobenk utskrift

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Brukeravatar
ejs
Innlegg: 1635
Registrert: 25 jun 2004, 23:52
Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Sted: 4645 Nodeland

Dynobenk utskrift

Legg inn av ejs »

:punch :punch
Dyno
Bilde
If it ain't broke, I'll break it.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37850
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Dynobenk utskrift

Legg inn av AJ »

Hadde tenkt å gjøre en Dyno-test i sommer, men tiden fløy avsted og dermed ble det ingenting av de planene...
TDM'en er utstyrt med Powercommander (PC), men er ikke kjørt i benk. Jeg bruker derimot et map (som det heter...) fra en TDM kompis i England som har nøyaktig samme oppsett som det jeg har.
Likevel er det nyanser mellom de ulike syklene og de skulle jeg gjerne fått justert med en benkkjøring.
Men inntil så skjer får PC programmeringen fra UK-kameraten duge.
Har ikke hatt noe å klage på så langt i hvert fall :) - etter vel 25K km...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svar