Lage db-killer

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6953
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Lage db-killer

Legg inn av Jompa »

Jeg var ikke helt ferdig med jobben.
Sykkelen har Fuelpak fra V&H montert, og jeg trodde den måtte kobles mot PC med programvare for å gjøre endringer/justeringer.
Men det er mye enklere enn det, tre små knapper å trykke på, et display som viser modus og et som viser innlagt verdi, etpar og tjue parametere å stille på.
Nå har jeg ikke funnet ut hva alle parametrene gjør, får bruke vinteren til å "forske " på det.

Men, det er i alle fall innstillinger for type slip-on, motortype, eksos med eller uten "baffle" som i det minste skal sjekkes.

Nå er pottene fyllt med 57mm perforerte rør og dempervatt helt frem.
Rørene ender opp i 50mm endestykker og kan vel nesten, (eller ikke ?) sammenlignes med rake rør når det gjelder flow.
Hva tror du, mekkern, skal jeg bruke innstilling for standard eller "no baffle" ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Online
Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 4705
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Sted: Nordre Follo

Re: Lage db-killer

Legg inn av FredrikE24 »

Er vel autotune-funksjon på systemet?

mekkern
Innlegg: 7541
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Lage db-killer

Legg inn av mekkern »

Den er mer åpen enn standard og vil TRO at den er rundt "no baffle" men dette er jo ofte litt missvisende når en snakker om "usa" der "no baffle" ofte er vinkelsliperkutta rør..så muligens passer en innstilling for en rimelig åpen slip-on.. :-k .
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Svar