Noen som reparer eike felger i østfoldområdet

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
danfuruvarp
Innlegg: 12
Registrert: 06 feb 2018, 10:03
Motorsykkelen din: Honda Africa Twin ATAS DCT 2022

Noen som reparer eike felger i østfoldområdet

Legg inn av danfuruvarp »

Hei!

Etter å ha fått nye dekk på beistet mitt var alt fryd og gammen helt til jeg begynte å merke meg en litt hoppende følelse i styret og sykkelen generelt, merkes mest av alt i området 60-80. OK tenker jeg får sjekke balanseringen på nytt, og den var forsåvidt riktig (Hvor mye den nå hadde å si), så sjekket jeg fremdekket med tanke på kast og urundhet, da ser jeg at felgen har en liten topp på noen mm som med stor sannsynlighet er grunnen til denne hoppende vibrasjonen i sykkelen. jeg kan se at det er urundt inne i felgen, men også på utsiden på selve dekket.

i tillegg så ser jeg at det er en eik i felgen som har røket der toppen på felgen er.

Da kommer spørsmålet er det neon som kjenner til firma/personer som kan reparere eike felger i østfoldområdet?

Dette er til en 2008 Yamaha XT660x, jeg har forsåvidt hørt med Alf Graarud, men fikk inntrykk at dette ikke var deres sterkeste side mtp rep og justering så alt ble rundt igjen.

Janners
Innlegg: 9
Registrert: 16 apr 2018, 20:08
Motorsykkelen din: Hoy

Re: Noen som reparer eike felger i østfoldområdet

Legg inn av Janners »

.
Sist redigert av Janners den 17 mai 2018, 20:30, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
lamoi
Innlegg: 106
Registrert: 07 mai 2013, 23:06
Motorsykkelen din: KTM 690 Enduro R (2014)

Re: Noen som reparer eike felger i østfoldområdet

Legg inn av lamoi »

Hør med Spinnin Wheel på Mysen, de er flinke. Fikset hvert fall bakfelgen min noen år tilbake, den ble veldig bra.

danfuruvarp
Innlegg: 12
Registrert: 06 feb 2018, 10:03
Motorsykkelen din: Honda Africa Twin ATAS DCT 2022

Re: Noen som reparer eike felger i østfoldområdet

Legg inn av danfuruvarp »

Hei!

Tusen takk for svar, da skal jeg sjekke med de, ser for meg at dette blir et prosjekt til høsten/vinteren igjen. enn så lenge er det nok av andre vibrasjoner som demper dette med urundt hjul

Svar