Reparasjon som drøyer og drøyer. Vanskelig dialog med verksted.

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Brukeravatar
Juicebox
Innlegg: 849
Registrert: 11 mai 2015, 23:46
Motorsykkelen din: -

Re: Reparasjon som drøyer og drøyer. Vanskelig dialog med verksted.

Legg inn av Juicebox »

Jeg forventer bare det beste av serviceyrker. Det sier seg selv... vil man overleve og ha suksess i dette yrket så må man yte service for kundene sine. Gir dem meg en grunn til å bli irritert over så sier jeg at de suger. Gjør dem jobben sin så anbefaler jeg dem til andre, om noen spør om det. Jeg mener det er mer riktig å ha en sånn tone rundt dette yrket for å huke bort de som ikke er serviceinnstilte, for de har ingenting med denne næringen å gjøre - om de ikke greier å gjøre opp for seg og er ydmyk mot deres feil såklart. Selvfølgelig finnes det vanskelige kunder, men dette kan verkstedene da forsvare. Det er mange i dette yrket som ikke skjønner at de er uten jobb om kundene deres ikke er fornøyde.

Brukeravatar
Sakkle
Innlegg: 1080
Registrert: 28 aug 2017, 23:57
Motorsykkelen din: KTM 790 Adventure

Re: Reparasjon som drøyer og drøyer. Vanskelig dialog med verksted.

Legg inn av Sakkle »

Hvor viktig er det å bruke merkeverksted på MC? Er ganske fersk i gamet og har liten mekanisk sans... :redface

Dersom merkeverksted er viktig, er man jo prisgitt hva som finnes i området i stor grad.
2019 KTM 790 Adventure
2008 KTM Duke 690

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Sted: Oslo

Re: Reparasjon som drøyer og drøyer. Vanskelig dialog med verksted.

Legg inn av Dansekris »

Er du utenfor garantien og du bruker et godkjent verksted du stoler på er det ikke noe i veien å for å utenom merkeverkstedene.
Dette var det MC Oslo fortalte meg etter å ha orientert om den to måneder lange ventetiden deres.

Ofte er det billigere også.

Svar