Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37806
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av AJ »

Vi møtes ofte her på MCsiden.no, men mange av oss har også truffet på hverandre der dette med MC-livet virkelig kommer til sin rett, nemlig ut på veiene og på treff.
Hvor mange her inne har du møtt ute på veien?

Her er de fra MCsiden.no som jeg har møtt de siste par årene.
Har forsøkt å rangere de etter hvor lenge de har vært medlemmer på forumet.

Håper jeg ikke har glemt noen, men kjenner jeg meg selv rett så kan plutselig akkurat nettopp det skje... I så fall er det litt flaut, men et og annet navn og ansikt kan bli glemt i farten...

Ok, here we go...:

fireman, ejs, rogg, Jonny, Ragnhild, Dexter, Globe, jgrlars, Kjitta8648, Desmo, Snill Waffel, svimeslåtten, Intruder, Solo-Twin, Baron von Waffel, hansraymond, cheron, mekkern, Bimma, Fidel, Benny, 2000Touring, Bubbu, Evike, Knut Morten, Morten, Trønderhælvettet, Inger Jo, hansp, Hyper_Bandit, Lena-SL, Banditmannen, OleB, Onsløv, 2000Touring, Bakpå, Nasseline, Gammelgutt, RuneMC, Duville, Fru Rogg, Godtvoksen, Jolly Jumper, cbrdama, Gizmodude, Rottenikken, Siggen, Mekhi, janonym, KentR, KawaZ750, foller, merce.

Vet at jeg har glemt i hvert fall én og det er han som møtte på Evike-treffet med en flott klassisk Suzuki, men jeg er husker ikke brukernavnet hans... Men Dexter hvem hvem jeg mener.
Kan hende jeg har glemt flere også nå mens jeg i full fart har notert de jeg husker sånn med en gang...

Så håper jeg å treffe enda flere til neste år :thumleft
Og det gleder jeg meg til \:D/

Edit:
Dexter visste det, han! Inazuma var navnet på han jeg ikke husket i farten.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av Snikkeren »

Foreløpig ingen. :sk? Men håper at det endrer seg etterhvert. :thumleft
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37806
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av AJ »

Snikkeren skrev:Foreløpig ingen. :sk? Men håper at det endrer seg etterhvert. :thumleft
Det skal vi nok se til at det blir en forandring på neste sesong, skal du se :D
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Godtvoksen

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av Godtvoksen »

I tillegg til de jeg hadde gleden av å møte på Randsfjordtreffet i år så har jeg også møtt Dexter og Bjørn... :thumleft

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av SheDevil »

Oi,

Det er vanskelig å huske alle navnene til de jeg har møtt på.

Jeg har vært med på tre møter mener jeg, første gangen var på en søndag og det var en dagstur, var innom AJ og Bakpå for å spise vaffel etterpå, Bimma, Ragnhild var blant annet med...

Andre gang var Eviketreffet og det var også en del medlemmer :roll

Tredje gang var Randsfjordtreffet men navnene til alle sammen kan jeg ikke skyte på meg å huske gitt :-k :scratch
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av Dexter »

Noen her føler jeg at jeg har møtt bare med deres evne til å skrive og være aktive og gi av seg selv her.

IRL (In Real Life) har jeg møtt følgende (har jeg glemt noen så beklager jeg det og oppdateres lista fortløpende): AJ, Globe, Rogg, Firemann, Gammelgutt, Godtvoksen, Guro78, LaE, Banditmannen, ejs, cbrdama, gizmodude, bakpå, bimma, benny, mekkern, 2000touring, KentR, merce, vfrskytte, figmo, evike, knut morten, OleB, morten, inazuma

mange er sikkert glemt. De får jeg heller redigere inn når jeg blir gjort oppmerksom på det

Edit, etterslengere: onsløv, rottenikken
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Bubbu
Innlegg: 898
Registrert: 20 mar 2010, 20:35
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Sted: Trondheim

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av Bubbu »

Skal vi se. Aj, Bakpå, Globe, Globinen, Bubbuline, Morten, Ole B, Jolly Jumper, cbrdama, Gizmodude, Bulldog70, Firda. det tror jeg var alle. Neste sesong håper jeg vil treffe mange flere.
(The Beast )

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av Intruder »

Har møtt AJ på GMS på Gjøvik da Tiger`n skulle vinterlagres...koselig.. :thumleft :mk :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av Onsløv »

Dexter skrev:Noen her føler jeg at jeg har møtt bare med deres evne til å skrive og være aktive og gi av seg selv her.

IRL (In Real Life) har jeg møtt følgende (har jeg glemt noen så beklager jeg det og oppdateres lista fortløpende): AJ, Globe, Rogg, Firemann, Gammelgutt, Godtvoksen, Guro78, LaE, Banditmannen, ejs, cbrdama, gizmodude, bakpå, bimma, benny, mekkern, 2000touring, kentr, merce, vfrskytte, figmo, evike, knut morten, oleb, morten, inazuma

mange er sikkert glemt. De får jeg heller redigere inn når jeg blir gjort oppmerksom på det
Jeg vet ihvertfall om to du har utelatt.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av Dexter »

Onsløv skrev:
Dexter skrev:Noen her føler jeg at jeg har møtt bare med deres evne til å skrive og være aktive og gi av seg selv her.

IRL (In Real Life) har jeg møtt følgende (har jeg glemt noen så beklager jeg det og oppdateres lista fortløpende): AJ, Globe, Rogg, Firemann, Gammelgutt, Godtvoksen, Guro78, LaE, Banditmannen, ejs, cbrdama, gizmodude, bakpå, bimma, benny, mekkern, 2000touring, kentr, merce, vfrskytte, figmo, evike, knut morten, oleb, morten, inazuma

mange er sikkert glemt. De får jeg heller redigere inn når jeg blir gjort oppmerksom på det
Jeg vet ihvertfall om to du har utelatt.
To til er på lista nå :-J
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Baron von Waffel
Innlegg: 1882
Registrert: 05 nov 2008, 11:11
Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Sted: Oslo, Dal/Brenna

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av Baron von Waffel »

Det blir ikke så mange. Men noen
AJ
Jalmar
Ragnhild
Fidel
Solo Twin
Indianeren (hvis han er på dette forumet.)
Femice
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av rogg »

ugh ugh...dette er farlig. Vil bare takke alle forumister som har vært innom oss på Smia MC, og for dem som har vært der, er det ikke umulig at dere ikke har møtt på Fj1200a og Goldwing. Begge er medlemmer av oss og har bidratt til vaffelpressing opp til flere ganger...

...hvem jeg har møtt...det er mange det:)
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Morten
Innlegg: 111
Registrert: 25 jun 2010, 10:41
Motorsykkelen din: HD 2007 Night Rod Special, 1130 kubikk
Sted: Oslo

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av Morten »

Nei det er ikke så mange....
Møtte AJ, Bakpå, OleB og Bubbu tidligere i sommer, veldig hyggelig, satser på å møte flere neste sesong :thumleft
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes"

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av Dexter »

Morten skrev:Nei det er ikke så mange....
Møtte AJ, Bakpå, OleB og Bubbu tidligere i sommer, veldig hyggelig, satser på å møte flere neste sesong :thumleft
Åsså har du jo møtt meg! Du har forresten til overs å komme på kaffe :mk
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Gammelgutt

Re: Hvor mange MCsiden.no forumister har DU møtt?

Legg inn av Gammelgutt »

rogg skrev:ugh ugh...dette er farlig. Vil bare takke alle forumister som har vært innom oss på Smia MC, og for dem som har vært der, er det ikke umulig at dere ikke har møtt på Fj1200a og Goldwing. Begge er medlemmer av oss og har bidratt til vaffelpressing opp til flere ganger...

...hvem jeg har møtt...det er mange det:)
Er det ikke fj1300 eller er det en fj1200 også i Smia?.
Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har møtt: Eviketreffet, Randsfjordtreffet, Vindfjelltunet, Vormsund og Tyrigrava. Og så har jeg hatt æren av å bli kjent med Pollti. I 2009 var det jo et lite treff på Roa, der møtte jeg også Bimma og Ragnhild. :-k

Svar