Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av Dexter »

Jompa skrev:Alta MC-klubb har kaffe på klubbhuset hver onsdag kveld. Ved crossbana noen km vest for Alta.
Når kl?
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6966
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av Jompa »

Dexter skrev:
Jompa skrev:Alta MC-klubb har kaffe på klubbhuset hver onsdag kveld. Ved crossbana noen km vest for Alta.
Når kl?
Onsdag kl 20.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av Intruder »

Fikk en mail i dag om at jeg har innbudt til minitreff på Sjusjøen i dag med påfølgende middag på Værskei i
Gausdal. 8)
Vet jeg drev med dette i fjor,men kan ikke finne igjen noe på vår treffkalender,og håper ingen reiser for
å treffes.
Uansett,de får da en finfin tur.. :mrgreen :erte
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av Kawagutten »

Hei er mange som stopper på Tønsberg brygge nesten hver dag,Brygga i Helgeroa,Kafe Kvalik i Skien og Hvittingfoss.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av Intruder »

Hvis noen av dere passerer Myklegard på Løten tirsdager 1800-2100 har NMCU kaffetreff,vælkømmin.. :mk
Ellers er det ofte storfræmen på Skibladnerbrygga hår kvæll.. :thumleft
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av Intruder »

I vinter har Ryk & Reis med flere kaffetreff på 24-timer`n (veikro) ved E 6 i Brumunddal,siste onsdag i
måneden klokka 1900 ! :-J :mk
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av Pollti »

Kawagutten skrev:Hei er mange som stopper på Tønsberg brygge nesten hver dag,Brygga i Helgeroa,Kafe Kvalik i Skien og Hvittingfoss.

Hva skjer på brygga i Tønsberg da ? Drikker kaffe på Havariet eller Esmeralda ? Fint lite folk å se der selv om det til tider er mange MC der. Har aldri fristet meg å svinge nedom og sjekke det ut.

mekkern
Innlegg: 7582
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av mekkern »

Pollti skrev:
Kawagutten skrev:Hei er mange som stopper på Tønsberg brygge nesten hver dag,Brygga i Helgeroa,Kafe Kvalik i Skien og Hvittingfoss.

Hva skjer på brygga i Tønsberg da ? Drikker kaffe på Havariet eller Esmeralda ? Fint lite folk å se der selv om det til tider er mange MC der. Har aldri fristet meg å svinge nedom og sjekke det ut.
faktisk mer allright å ta en Ku-rist på MottoCykkelDonall i nedre strandgate for da kan en sitte å glane på alle som kjører forbi.. :cheers
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av Pollti »

Nå har jeg vært i Helgeroa. Det eneste hissnande var et møte med en av Hushovds hjelperyttere ved en nedlagt landhandel. Da jeg klaget på sykklinga hans var svaret at hans at han aldri pleide å møte noen der. Vektig grunn for å innføre private trafikkregeler . :yeyeye
Men hadde et godt argument ! Valgte å koke vann for å nyte litt Nescafe Gold. og jeg så ikke en jævel der mens jeg fiklet med gassbrenner, kaffeglass og termoskopper så fyren hadde rett han. Så pakket jeg utstyret ned i ryggsekken og kjørte videre.Hjem kom jeg og. En fin tur var det.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av Dexter »

Nå som vi er på rett side av kalendere blir det jo stadig mer aktuelt med disse "kaffeturene". Kan dere som bor nærmest de forskjellige kaffetreff-stedene sjekke i første innlegg om det er endringer til tid og sted og eventuelt nye å sette inn eller gamle å ta bort?
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av Dexter »

Da bumper vi denne!

Se på oversikten i første innlegg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=41634#p41634" onclick="window.open(this.href);return false;

Nå som sesongen er i gang så begynne kaffetreffene å bli mer og mer aktuelle. Da er det viktig og riktig at oversikten vår er så riktig som mulig.

Har dere korrigeringer eller tillegg så kom med dem her! :thumleft
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av evike »

Pollti skrev:Nå har jeg vært i Helgeroa. Det eneste hissnande var et møte med en av Hushovds hjelperyttere ved en nedlagt landhandel. Da jeg klaget på sykklinga hans var svaret at hans at han aldri pleide å møte noen der. Vektig grunn for å innføre private trafikkregeler . :yeyeye
Men hadde et godt argument ! Valgte å koke vann for å nyte litt Nescafe Gold. og jeg så ikke en jævel der mens jeg fiklet med gassbrenner, kaffeglass og termoskopper så fyren hadde rett han. Så pakket jeg utstyret ned i ryggsekken og kjørte videre.Hjem kom jeg og. En fin tur var det.
Det HØRES ikke ut som Helgeroa egentlig.
Møtestedet er helt nede på brygga på marinaen, der bensin, pølser og is kan kjøpes. Ingen grunn til å fikle med egen kaffekoking der med 3 utsalgssteder tett sammen ihvertfall.
De to andre stedene er Kristinus Bergman og Sydvesten. De to sistnevnte serverer mat som bør spises med kniv og gaffel, kaker og mye annet lekkert.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av DrGreve »

Bodø MC har kaffe og lygarkveld lørdager og mekking i bunkersen på torsdag. Det skjer lite gjennom treffsesongen da BMC er en meget aktiv treffklubb.
http://bodo.mc.no/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ellers så møter folk utenfor SAS-hotellet/gatekjøkkenet hver kveld i sesongen.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av DrGreve »

Arctic Circle Cycle Club i Mo i Rana har kaffe og lygarkveld på klubbhuset hver tirsdag kl 1800 året rundt og alle mc-interesserte er hjertelig velkommen.
http://www.accc-moirana.com/21571828" onclick="window.open(this.href);return false;
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
Bjønnavind
Innlegg: 870
Registrert: 12 mar 2011, 09:36
Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Sted: Andebu

Re: Her er de faste "kaffetreffene" i løpet av uka

Legg inn av Bjønnavind »

evike skrev:
Pollti skrev:Nå har jeg vært i Helgeroa. Det eneste hissnande var et møte med en av Hushovds hjelperyttere ved en nedlagt landhandel. Da jeg klaget på sykklinga hans var svaret at hans at han aldri pleide å møte noen der. Vektig grunn for å innføre private trafikkregeler . :yeyeye
Men hadde et godt argument ! Valgte å koke vann for å nyte litt Nescafe Gold. og jeg så ikke en jævel der mens jeg fiklet med gassbrenner, kaffeglass og termoskopper så fyren hadde rett han. Så pakket jeg utstyret ned i ryggsekken og kjørte videre.Hjem kom jeg og. En fin tur var det.
Det HØRES ikke ut som Helgeroa egentlig.
Møtestedet er helt nede på brygga på marinaen, der bensin, pølser og is kan kjøpes. Ingen grunn til å fikle med egen kaffekoking der med 3 utsalgssteder tett sammen ihvertfall.
De to andre stedene er Kristinus Bergman og Sydvesten. De to sistnevnte serverer mat som bør spises med kniv og gaffel, kaker og mye annet lekkert.
Aldri hørt om det her en gang jeg...? :scratch

Eneste jeg har drivi med nede i helgeroa er å være på Mølen! :P :p

Svar