Mest tilrettelagt for faste plasser, leser jeg...
Kanskje ikke spesielt egnet for et MCsiden-treff

Rørvik var ikke et av forslagene siden det ikke har noen hytter. Men det var innslagsstedet for ruteforslaget jeg posta herAJ skrev: ↑23 aug 2023, 07:50 Her er nettsidene ril Rørvik Camping.
Kanskje ikke spesielt egnet for et MCsiden-treff?
Ok, da misforsto jegutc skrev: ↑23 aug 2023, 13:26Rørvik var ikke et av forslagene siden det ikke har noen hytter. Men det var innslagsstedet for ruteforslaget jeg posta herAJ skrev: ↑23 aug 2023, 07:50 Her er nettsidene ril Rørvik Camping.
Kanskje ikke spesielt egnet for et MCsiden-treff?
Man kan jo starte fra hvorsomhelst på en måte. Uansett så er det ufattelig mange fantastiske veier i det vi kjenner som Østfold (som nå er en del av Viken). Veldig mulig å lage en enda lengre tur enn forslaget mitt og strekke turen ned til Bengtsfors og så tilbake til basen.
Fant ett alternativ til her: https://storalee.no/
Jeg kjenner eieren av G-Kroen, har du veterankort vanker det en fin rabatt om du tar turen innom
Joda , har veterankortet med, men kan flagre med det neste gang.. er tilbake sugust neste år.Nomade skrev:Jeg kjenner eieren av G-Kroen, har du veterankort vanker det en fin rabatt om du tar turen innom![]()
Etter det jeg kan se, har begge plassene en ting til felles; Det er mye gammal drit der. Hvis du ikke fikk en god opplevelse i Båstnes så har du antagelig ikke tatt deg god nok tid. Området er nemlig enormt.
At området er unik, er vi nok enige om og at mitt inntrykk er nok av et beskjedent areal.. men jeg fant det så lite innbydende, at jeg dro..utc skrev:
Uansett om det blir tur dit eller ikke på treffet til neste år så er det iallefall en flott plass, det er det ingen tvil om. Og ikke minst kan jeg absolutt anbefale det. Området er nemlig helt unikt.
@rolf-arne, mener å tidligere ha nevnt Aktivitetsbyen rett ved Gamle Fredrikstad, som et alternativ:
Mange motorsyklister synes det er et greit sted å stoppe for en matbeta. Men som treffsted er Høk totalt uten karma, da er det bedre å telte i ei rundkjøring eller i midtrabatten på E6..........synes jeg.rolf-arne skrev: ↑22 sep 2023, 17:59 Hei
Høk Kro og Motell , har det meste; mat, motell hytter og får sikkert ordnet teltplasser også , men jernbanen kloss på -- men ser ut til å være populært av MC-folk -- av bildene