Er det flere her på mcsiden.no som har tenkt seg til Rundkiosken på Gjøvik …

Passer for meg uansett tidspunkt på torsdagdypen skrev: ↑12 sep 2023, 21:57 Hvis været ser bra ut tar jeg og @AJ en tur til Rundkiosken på Gjøvik førstkommende torsdag. Hvis det er ok for deg @AJ vil jeg være der så tidlig som mulig, det blir tidlig mørkt og kjøligere nå
Er det flere her på mcsiden.no som har tenkt seg til Rundkiosken på Gjøvik …![]()
Shell Roa tenker jeg er et bra sted å møtes
Vi tar turen
Kjipt!AJ skrev: ↑14 sep 2023, 16:14 Ja, da ble det ingen tur på meg til Rundkiosken...![]()
Og grunnen er denne:
140923.jpg
Skiltet har ristet løs. Uvisst når og hvor...
La først merke til dette da jeg møtte @dypen på Shell hvor han straks la merke til at noe ikke helt uvesentlig manglet.
I et mer eller mindre hjelpesløst forsøk på å finne skiltet kjørte jeg samme vei tilbake som jeg kom for å se om det kunne ligge synlig langs veien.
Men så klart ikke...
Så da blir det tur til trafikkstasjonen på Hensmoen i morra for der å forhåpentlig få nytt skilt på dagen.
Har opplevd det samme tidligere på en av syklene mine. Gjett hvilken?
Joda, nettopp, akkurat, javisst... Min forrige Guzzi...![]()
Gikk smertefritt å få nytt skilt dengangen samtidig som jeg dro på handletur til Sverige.
Litt kjipt, ja...Gammelsmurfen skrev: ↑14 sep 2023, 19:23 Kjipt!
Sikker på at det er falt av og ikke stjålet?
Jeg opplevde dette på bilen for noen år siden, begge var borte så de var stjålet.
Måtte først på politistasjonen og fylle ut en slags form for anmeldelse og "Tap av kjennetegn" få stemplet og underskrevet før jeg kunne få nye på Trafikkstasjonen.
Jeg sier bare en ting : Gjennomgående skruer med mutter gjennom skiltet og evt. plastramma !
Slett ikke uenig i det!