AJ skrev: ↑09 feb 2023, 13:19
Vi får vel ta oss noen turer dit igjen straks sesongen er i gang igjen @dypen ?
Men trenger ikke bare å kjøre strake veien dit på kjedelige RV.4. Er et par andre ruter som ganske mye artigere .
Det blir jeg med på
dypen Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
Bjerknez skrev: ↑09 feb 2023, 13:25
Jøss... bare 22 mil dit for min del. Akkurat en passe ettermiddagstur. Ca. 45 mil totalt
Men litt kaldt ennå ja...
Blir med jeg Så kan Høk kro være målet også Tror det var Høk kro som du besøker
Det hadde vært hyggelig
Nja, jeg flyr jo ikke akkurat ned Høk Kro skal sies, men jeg pleier å kjøre ditt på torsdager rett etter jobb og ta meg en kaffe eller to. Noen ganger er jeg også såpass fisefin at jeg koster på meg dagens middag på Høk. Men det er sjeldent. Har jo brød i skuffen
Mompen skrev: ↑26 feb 2023, 22:56
Kommenterer på tråden her så jeg forhåpentligvis husker på å ta turen hit så fort sesongen starter
Bruker oppmøte å være bra?
Mener du kiosken på Gjøvik eller Høk Kro?
Sistnevnte hvis været er bra så pleier det å være stappet med MC folk på Høk torsdager. 100+ sykler er ikke uvanlig. De fleste dukker opp 18:00 tiden.
Rundkiosken på Gjøvik har jeg dog ingen kjennskap til...
Mompen skrev: ↑26 feb 2023, 23:04
Tenkte på rundkiosken på Gjøvik. Men går jo alltids ann å ta turen til Høk om det er bra oppmøte der og
Jeg vil tippe at tyrigrava på onsdager og Høk på torsdager er de stedene som trekker flest motorsyklister. Tyrigrava er nok størst der da det ligger mer sentralt til.
Så har man vindfjelltunet, men de få gangene jeg har vært der har det ikke vært voldsomt mye folk der.
Mompen skrev: ↑26 feb 2023, 22:56
Kommenterer på tråden her så jeg forhåpentligvis husker på å ta turen hit så fort sesongen starter
Bruker oppmøte å være bra?
De gangene jeg har vært på Gjøvik i finvær har det vært «stinn brakke» … Var der på senhøsten i litt mer guffent vær sammen med @AJ men oppmøte var fortsatt bra
dypen Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
Myshild skrev: ↑13 aug 2023, 19:55
Oj, se der! Jeg bor vel omtrent 5min unna rundkiosken.
Da må du ta en tur Der er alt fra moped til motorsykkel med V8’r og fra nye mc til motorsykler du kanskje aldri har sett på veien i din levetid Har også lagt merke til att det er mange som inntar middagen der. Det er en FB gruppe hvor det er info før hver torsdag og masse bilder. «Rundkiosken Mc»
dypen Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
Kjapp tur til Runkiosken med flere sambygdinger, hvorav i hvert fall to i reisefølget er forummedlemmer, @BjørnV, som inviterte meg til å bli med på turen .
Hyggelig å møtes og som vanlig mange kjøresugne motorsykler ved Rundkiosken. Og flere strømmet til satidig som jeg dro derfra etter en halvtime omtrent-
For å pakke og gjøre klart til morgendagens em-dagstreff på Lyngstrand Camping.
Skulle egentlig vært i Oslo også i morgen og hentet KTM'en, som har vært på service. Men tror jeg drøyer'n til mandag.
Her noen bilder fra Gjøvikturen i kveld:
rkio 3.jpg
rkio 4.jpg
rkio 5.jpg
rkio 6.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
Setter du pris på MCsiden.no og ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet? Sjekk alternativene her .
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering