Kjørefølge til mulig Europatur i sept. 2020. Interessert?

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff og steder aktive MC-folk møtes.
rolf-arne
MC: Pan European 1100
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Kjørefølge til mulig Europatur i sept. 2020. Interessert?

Legg inn av rolf-arne » 08 sep 2019, 09:52

Du nevnte Croatsia - altså øst europa- Pusler litt med tanken å kjøre Italia ned og ferge til Hellas - for så å ta Adriaterhavskysten oppover igjen- eller omvendt. Ferga går på i underkant 2000 - har sett det ned til 1500 - sesong avhengig. Har ellers satt av tiden 16juni til 16 juli for langtur - men det er mest for planleggingens skyld - i år ble starten for tidlig og jeg setter av 4 uker pr tur med 4 uker hjemme imellom turer - satser på en el.to lang turer i tillegg til treff på vestlandet og ei ukes rambling around i området der - kanskje ta atlanterhavsveien på retur nordover. Bare løse tanker så langt - planlegger, ser etter fine veier /steder i vinter og kjører mot godt vær når man tar laus.
Tør å kalle meg motorsykkelist etter 32000 km i år , synes at det går greit -lærer litt enda- men føler at jeg blir bedre :twothumbs: . Denne sesongen går det 3 sett dekk :lol - og et ....forbruk av drivstoff - lite deler og reperasjoner- neste år bare slitasje vedlikehold - mer til kjøring...

rolf-arne
MC: Pan European 1100
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Kjørefølge til mulig Europatur i sept. 2020. Interessert?

Legg inn av rolf-arne » 11 sep 2019, 00:46

Trodde jeg hadde svart - og det hadde jeg jo :lol
Tør å kalle meg motorsykkelist etter 32000 km i år , synes at det går greit -lærer litt enda- men føler at jeg blir bedre :twothumbs: . Denne sesongen går det 3 sett dekk :lol - og et ....forbruk av drivstoff - lite deler og reperasjoner- neste år bare slitasje vedlikehold - mer til kjøring...

Svar