Ble to turer i dag.
Jeg oppdaget rimelig fort at varmeholkene ikke funket slik de har gjort før. Dermed ble det retur til garasjen, av med et sidedeksel og vekk med noen skruer for å finne ut at det
antakelig var dårlig bryterkontakt som var skurkeluringen.
Helt sikker var jeg dog ikke siden det lett kan oppstå brudd disse enkle bryterne...
Og siden jeg hadde en x-tra bryter på varastyret var det like greit å bytte mens jeg var i gang.
Og for å unngå eventuelle andre feilkilder senere smurte jeg kontaktene godt inn med Silgrease silikonfett.
Så dermed burde faren for irring pga. fuktighet i bryter og kontakter også være eliminert.
Og etter at jobben var gjort funkene Symtec varmerne som bare det igjen
Var en smule kjølig i dag, men fortsatt greit å ta seg en tur på et par-tre mil sånn utpå dagen
Men det nærmer seg slutten på sesongen.
Det er det ingen tvil om...
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
