Forumtreff i Trondheim 2018, AVSTEMMING

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.

Hvilken helg?

Avstemmingen ble avsluttet den 30 mai 2018, 20:49

1-3 Juni
4
29%
8-10 Juni
10
71%
 
Stemmer totalt: 14

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 4705
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Sted: Nordre Follo

Re: Forumtreff i Trondheim 2018

Legg inn av FredrikE24 »

En maxi-taxi kan man vel sikkert også oppdrive, kanskje til og med en karaoke-taxi! :crazy:
Rekker vel noen få minutter av en låt :-k

WikingTnT
Innlegg: 826
Registrert: 13 des 2015, 13:22
Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Sted: Bartebyen

Re: Forumtreff i Trondheim 2018

Legg inn av WikingTnT »

Flott at det tenkes en samling i Trønderhovedstaden :thumleft

Hvis det primært er camping-plass som er alternativene så må vi nok litt utenfor byen som mange har poengtert.

Et alternativ kan være Vikhammer Motell & Camping http://www.vikhammer.no/ som er 14 km Nord for Trondheim og tilbyr rom og hytter samt teltplasser fra 150,- pr døgn med mc.

En generell oppfordring uansett sted er å være tidlig ute hvis tidspunktet blir 8-10 Juni. Da arrangeres nemlig VM-rallycross https://hellrx.com/ som drar masse folk med behov for overnatting. Jeg har vært der Lør-Søn de siste årene og det litt av et arrangement :yeyeye

Sandmoen ble nevnt som et potensielt sted men det har jeg personlig ville valgt bort - lite sjarmerende midt i en trafikkmaskin/vegarbeid og brukes primært som losjering av arbeidsfolk og trailer-stopp. Alternativ kan jo være hotell i Trondheim hvis man vil oppleve litt urbant preg i en flott by :twothumbs: , men da ligger man gjerne på en pris fra 750,- pr døgn. Maxi fra Vikhammer til midtbyen er ikke all verden delt på x-antall pers , så det kan være et alternativ istedenfor en tyrkisk/italiensk Napoli/Viva Italia.

Tur på Lørdag blir gjerne en fosen-tur men absolutt mange andre alternativer - et forslag kan være Råkvåg Marina https://www.facebook.com/pages/R%C3%A5k ... 312424216/

-som en pit-stop og gjerne Stokkøy sjøsenter som er JK95`s kjøkkenhage :D http://www.stokkoy.no/

Hvis vær og temperatur er bra så kan jeg kanskje friste med en liten båt-tur i Trondheimsfjorden da jeg har en båt liggende i kanalen. Plass til 8 stk hvis vi blir godt kjent :)

Men som sagt - gjelder å være rask på avtrekkeren mht overnatting og om mulig få frem antall som kan tenke seg å komme.
Skjermbilde 2018-03-25 kl. 09.44.45.png
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Forumtreff i Trondheim 2018

Legg inn av JK95 »

Der dro du fram hjerter-esset, den ruta velger jeg ofte selv når jeg skal hjem sommerstid :twothumbs: Kan forøvrig skilte med tre serveringssteder i Stoksund :prf Strandbaren har helt klart internasjonal status langt over de to andre, men "bedre gatekjøkkenmat" i form av steinbakt pizza på puben Færingen, eller et godt restaurantmåltid på Aquarius Brygge står mye høyere i min bok :redface
https://www.facebook.com/KuringenBryggehotell/

Brukeravatar
TGR
Innlegg: 1023
Registrert: 16 jan 2017, 19:58
Motorsykkelen din: BMW K1200LT
Sted: Stathelle

Re: Forumtreff i Trondheim 2018

Legg inn av TGR »

Juni er dessverre utelukket for min del. Strategisamling første helg, og deretter er det Kroatia...

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Forumtreff i Trondheim 2018

Legg inn av kjellv »

Jeg må dra fram igjen denne tråden som jeg etter hvert begynner å få veldig dårlig samvittighet for. Det har vært veldig travelt for meg den siste tiden, og jeg har selv vært veldig i tvil om hva jeg selv kan rekke. Jobben har krevd mye, for oss som driver i verkstedbransjen både innen landbruk og MC er det toppsesong, og dagene blir ikke lange nok.
Men jeg har sagt meg villig til å dra dette i gang, og da får jeg bare bestemme meg for det og ta fri. Skal egentlig bli godt å komme seg bort litt også, koble av litt.

Jeg vil takke dere lokale indianerne for innspill, uten dere er dette mer utfordrende å arrangere. Etter å ha lest hva dere lokale skriver synes jeg nok at Vikhammer og Øysand utpeker seg som kanskje de beste alternativene.
Jeg oppretter en poll for avstemning om hvilken helg, da enten 1-3 Juni eller 8-10 Juni.

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Forumtreff i Trondheim 2018

Legg inn av JK95 »

Synes det er knall at du stiller opp og drar lasset for forumet :prf
Er dessverre bortreist den første helga, og på jobb den andre, men dere får nok ei knallhelg uansett :twothumbs:

Brukeravatar
haakeik
Innlegg: 717
Registrert: 17 mar 2016, 08:11
Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
Sted: Asker området

Re: Forumtreff i Trondheim 2018, AVSTEMMING

Legg inn av haakeik »

Er det noen fra østlandsområdet som skal oppover?

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 4705
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Sted: Nordre Follo

Re: Forumtreff i Trondheim 2018, AVSTEMMING

Legg inn av FredrikE24 »

Jeg tenker litt på det, skal på langtur den 15. Juni, så er litt i tenkeboksen enda!

WikingTnT
Innlegg: 826
Registrert: 13 des 2015, 13:22
Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Sted: Bartebyen

Re: Forumtreff i Trondheim 2018, AVSTEMMING

Legg inn av WikingTnT »

Kan være verdt å dra innom Guzzi-klubben´s 35 års-jubileum på Rinnleiret : http://www.motoguzzi.no/treff.asp?story=351

Mye vakkert å se :thumleft

Brukeravatar
Tore L
Innlegg: 770
Registrert: 08 jul 2014, 12:25
Motorsykkelen din: 07 BMW K1200 GT -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
Sted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)

Re: Forumtreff i Trondheim 2018, AVSTEMMING

Legg inn av Tore L »

Jobber helgene på begge alternativene, så dette må gå uten meg denne gangen ](*,)
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22746
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Forumtreff i Trondheim 2018, AVSTEMMING

Legg inn av Bjerknez »

Jeg skal oppover til Trondheim i forbindelse med sommerturen midten av juli, så for min del blir nok ikke denne turen aktuell. Men god tur til dere som klinker til :)

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Forumtreff i Trondheim 2018, AVSTEMMING

Legg inn av kjellv »

Jeg er så langt litt skuffet over interessen for treffet :-k Det må bli bedre enn dette om det skal bli noe av!
Jeg håper at Trønderne også trykker på en eller begge knappene og viser sin interesse. Jeg tror nok at jeg, og flere med meg synes det er litt uinteressant å kjøre langt for å treffe noen få. Skal vi ha treff i Trøndelag må i hvert fall Trønderne selv vise interesse.
I tillegg til å velge en eller begge helger som interessante, er det fint om dere skriver i tråden om det slik at vi vet hvem som vil komme.

Brukeravatar
barske
Innlegg: 272
Registrert: 10 jun 2017, 14:33
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter V4S
Sted: Trondheim

Re: Forumtreff i Trondheim 2018, AVSTEMMING

Legg inn av barske »

Jeg har stemt på den andre helga. 2. juni skal jeg være med å arrangere redbull 400 bakkeløp i Granåsen med påfølgende fest etterpå. Så ikke no kjøring den helga :)

Jeg tenker no i alle fall å stikke innom og være med å kjøre. Kanskje kjøre å møte noen når dere kommer oppover (eller nedover).

Brukeravatar
Ronning
Innlegg: 297
Registrert: 06 apr 2017, 11:13
Motorsykkelen din: KTM 950SM
Sted: Malvik

Re: Forumtreff i Trondheim 2018, AVSTEMMING

Legg inn av Ronning »

Som trønder får jeg vel si at 8-10 juni passer for meg. Får prøve å støtte opp om dette, om det blir noe av :) Har vel kanskje mest å bidra med der det gjelder å få tømt innholdet i ølbokser, men ser faktisk mest frem til en evt. solid fellestur.

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Forumtreff i Trondheim 2018, AVSTEMMING

Legg inn av kjellv »

Ronning skrev: 25 mai 2018, 23:21 Som trønder får jeg vel si at 8-10 juni passer for meg. Får prøve å støtte opp om dette, om det blir noe av :) Har vel kanskje mest å bidra med der det gjelder å få tømt innholdet i ølbokser, men ser faktisk mest frem til en evt. solid fellestur.
Takk Ronning, det var hyggelig :thumleft Vi skal nok få til ei kjekk helg i felleskap regner jeg med :prf

Svar