Innbydelse til sommerturen 2017! Blir du med?

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Brukeravatar
Misha1969
Innlegg: 21
Registrert: 25 feb 2017, 10:29
Motorsykkelen din: Honda cbr 919 rr fireblade
Sted: Hunndalen, Gjøvik

Re: Innbydelse til sommerturen 2017! Blir du med?

Legg inn av Misha1969 »

En rigtig smuk rute langs den Jydske vestkyst, fra Hvide sande og op til Hirtshals. Godt valgt og tage færgen til Århus for motorvejen over Fyn, er virkelig virkelig kedelig... ærgerligt jeg ikke har muligheden til at køre med jer!!

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22864
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Innbydelse til sommerturen 2017! Blir du med?

Legg inn av Bjerknez »

Ja, jeg tror dette blir en fin tur. Ruten er ikke 100% spikret enda, men den blir nok ikke endret så alt for mye. Må se ann vær etc. og ta ting litt på sparket :)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22864
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Innbydelse til sommerturen 2017! Blir du med?

Legg inn av Bjerknez »

Viser til første innlegg i denne tråden og nevner i samme slengen at dette nå begynner å nærme seg. Jeg har fortsatt bestemt at denne turen skal gjennomføres hvis været blir OK. Noen ruteendringer og sjongleringer kan det bli i siste liten angående været, men målet er å komme seg av gårde rundt 7-13.juli. Målet er å være i Molde i god tid før siste helgen i Jazzfestivalen som da blir 19-21.juli.

Jeg er veldig spent på det Bikerhotellet så dette blir hovedattraksjonen i Danmark for min del.
Les mer om Biker Motellet her: http://www.bikermotel.dk/

Det koster i følge siden dems 400DKK pr. overnatting og det er jo ikke akkurat noe å skrive hjem om :)

Så... er det noen flere her som kunne tenke seg å slå følge?

Planen er å ta dette som en tur. Det er ikke meningen å komme fortest mulig frem og det skal kjøres, stoppes, tas bilder, spises, prates etc. på veien. Bruker man mer tid enn beregnet, ja så bare omberegner man litt underveis. :)

Svar