Ketil skrev: ↑02 mai 2023, 18:16
Har i dag mottatt myke sidevesker fra Bumot i Bulgaria. Disse passer rett inn i festene som er på sykkelen, så nå er det bare å bytte mellom alukasser og myke vesker, alt etter hvilken tur jeg skal på.
GSbumot.PNG
Disse synes jeg ser veldig bra ut ! Også på BWM GS1250...
Hvor stor lastekapasitet har disse?
Lurer på om Bumot kan ha slike til både KTM 1290 og Moto Guzzi V7 850 Special...
Eller vent... jeg har jo allerede veldig bra GIVI semimyke sidevesker til Guzzi'en.
Men til 1290'en kan et Bumotalternativ være aktuelt.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
Setter du pris på MCsiden.no og ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet? Sjekk alternativene her .
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Disse synes jeg ser veldig bra ut ! Også på BWM GS1250...
Hvor stor lastekapasitet har disse?
Lurer på om Bumot kan ha slike til både KTM 1290 og Moto Guzzi V7 850 Special...
Eller vent... jeg har jo allerede veldig bra GIVI semimyke sidevesker til Guzzi'en.
Men til 1290'en kan et Bumotalternativ være aktuelt.
De er på 35 og 31 liter, pluss 2 x 1 liters lommer på hver veske. Jepp, du får dem til 1290`en også https://shop.bumot.eu/en/catalog/id/300.html
Jeg har brukt litt tid på å sjekke ut ulike alternative bagasjeløsninger. I forhold til pris og kvalitet vil jeg påstå Bumot kommer veldig godt ut, de er også utrolig kjappe med å svare på henvendelser. Kjøpte alukoffertene da jeg hadde Super Teneren og har vært veldig fornøyd.
De er på 35 og 31 liter, pluss 2 x 1 liters lommer på hver veske. Jepp, du får dem til 1290`en også https://shop.bumot.eu/en/catalog/id/300.html
Jeg har brukt litt tid på å sjekke ut ulike alternative bagasjeløsninger. I forhold til pris og kvalitet vil jeg påstå Bumot kommer veldig godt ut, de er også utrolig kjappe med å svare på henvendelser. Kjøpte alukoffertene da jeg hadde Super Teneren og har vært veldig fornøyd.
Hm...
Eget stativ...
Da er jeg redd disse utgår.
Får da heller sjekke nærmere om GIVI løsningen egner seg like godt på 1290'en, som de gjør på V7'ern.
________________________________________________________________________
Setter du pris på MCsiden.no og ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet? Sjekk alternativene her .
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Ketil skrev: ↑02 mai 2023, 18:59
De er på 35 og 31 liter, pluss 2 x 1 liters lommer på hver veske. Jepp, du får dem til 1290`en også https://shop.bumot.eu/en/catalog/id/300.html
Jeg har brukt litt tid på å sjekke ut ulike alternative bagasjeløsninger. I forhold til pris og kvalitet vil jeg påstå Bumot kommer veldig godt ut, de er også utrolig kjappe med å svare på henvendelser. Kjøpte alukoffertene da jeg hadde Super Teneren og har vært veldig fornøyd.
Hm...
Eget stativ...
Da er jeg redd disse utgår.
Får da heller sjekke nærmere om GIVI løsningen egner seg like godt på 1290'en, som de gjør på V7'ern.
________________________________________________________________________
Setter du pris på MCsiden.no og ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet? Sjekk alternativene her .
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Nei, dette innkjøpet har ingen ting med estetikk å gjøre, handler kun om funksjon og besparelse i vekt. Men jeg skal jo være såpass ærlig at hvis de hadde være gule med bilde av rosa ponnier, så hadde jeg kanskje vurdert noe annet
De myke veskene brukes på turer hvor friluftsliv og telting er i fokus, og de harde setter jeg på når det blir mer langtur i innland og utland hvor det er kjekt med mer bagasjeplass og at koffertene kan låses.
Nytt fordekk til Triumphen, Pirelli Scorpion Trail II. Det må nok ikke byttes før til høsten, men det var så god pris at jeg slo til! Så kan det jo tenkes at man bytter litt tidligere og slipper å bekymre seg om dekkslitasje i løpet av sesongen.
Flybilletter, Tromsø Edinburgh T/R i august. Det blir den tredje ferien der og det er slett ikke sikkert det blir den siste. I år har vi mulighet til å se HMKG på Tattooen, så da ble det Skottland igjen! Men flyprisene har steget dramatisk.
Så får vi se om det blir leiebil og en utflukt på 2-3 dager til Skye og the Highlands. Jeg skal iallfall innom en Triumph-forhandler og se om de har noen kule ting!
Bremseklosser til Kawasakien. Jeg har lagt den ut på finn.no og det var noen som spurte hvordan klossene var. Det var lite belegg, så jeg bestilte tvert. Enten bytter jeg før salg, eller så får kjøper med seg nye klosser.
Ikke så mye nytt til sykkelen, men denne gangen til meg selv. AUDI Mannen har gått elektrisk på 4 hjul.
Hentet på fredag. E-Tron 55 Limited. Har bare en skjermdump å legge ut. Men sånn er livet. Nå er det bare felger og litt luftsenk som mangler.
Snapchat-290581876.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.