Bullfigther Klær

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Bullfigther Klær

Legg inn av Snill Vaffel »

Hei og hopp, Jeg lurer på om noen har erfaring fra Bullfighter klærne? Nå i løpet av vinteren må jeg vel kjøpe inn litt tøy men hva skal jeg kjøpe? Har hørt at dette bullfighter tøyet er helt greit nybegynner tøy men holder det om jeg skulle gå på tryne? Er det noen som bruker dette?
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37830
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Bullfigther Klær

Legg inn av AJ »

Snill Vaffel skrev:Hei og hopp, Jeg lurer på om noen har erfaring fra Bullfighter klærne? Nå i løpet av vinteren må jeg vel kjøpe inn litt tøy men hva skal jeg kjøpe? Har hørt at dette bullfighter tøyet er helt greit nybegynner tøy men holder det om jeg skulle gå på tryne? Er det noen som bruker dette?
Ingen erfaring med Bullfighter, men har jevnt over hatt gode erfaringer med ting jeg har kjøpt fra Cruiser.no og Sharkspeed...

Billig og bra :thumbsup:
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Legg inn av cheron »

Tror det er minst like bra som mye annet.. :) Jeg bruker Lindstrands, billig dette også. Har vært i bakken en gang i år, og buksa klarte seg bra! Jakka likseså...

I tillegg har jeg kjørt i øsende regnvær, og har til gode å bli gjennomvåt. Jakke og bukse kan kobles sammen til en hel del. Slipper trekke i ryggen da!

Se på www.jofama.no under produkter. Finner litt der :)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Kjører med Lindstrands/Halvarsons skinnbukser og stoffjakke. Og Clover ryggskinne. Har Halvarsons skinnjakke, men den blir mest for godværs dager på sommerstid. Har blitt Halvarson fordi som Senior MC medlem får vi en del rabatt på Hot Rod på kjøreutstyr.
Men jeg leter fortsatt etter ei snerten damejakke som er stor nok til meg angry7

SV
Hyggelig å se at du bruker forumet aktivt :D

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Legg inn av Snill Vaffel »

he ja får se hvor aktiv jeg blir er jo helt grønn på dette så må nok lese meg til litt :?

Jeg har kjøpt med dette bullf. greiene jakke bukse og hansker i første omgang, http://bullfighter.no/product_info.php? ... cts_id=242 med bukse i samme saken.
Finner ikke noe dame tøy som faktisk sitter ok så får prøve dette først.
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

GSXR

Legg inn av GSXR »

Snill Vaffel skrev:he ja får se hvor aktiv jeg blir er jo helt grønn på dette så må nok lese meg til litt :?

Jeg har kjøpt med dette bullf. greiene jakke bukse og hansker i første omgang, http://bullfighter.no/product_info.php? ... cts_id=242 med bukse i samme saken.
Finner ikke noe dame tøy som faktisk sitter ok så får prøve dette først.
Samboeren benytter tilsvarende kjøreutstyr (Buffalo).
Hun er kjempefornøyd med utstyret som dog er prøvd ut i all slags grisvær :wink:

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Jeg har Bullfighter jakke og skinn-snekkerbukse. Den første jakken brukte jeg i 6 år, før jeg kjøpte ny. Den gamle jakken holdt mål, men den ble litt blass i fargen.
Etter en velt ble det en rift i jakken, og jeg fikk ny av forsikringsselskapet. Har bare posetiv erfaring av Bullfigther. Og vil nok handle der neste gang også. Buksa fikk noen små kosmetiske skader, så den bruker jeg enda.

Har forøvrig kjøpt kjøreutstyr til fruen og begge jentungene hos Bullfighter også.


Jakken jeg bruker...
Bilde

Buksen jeg bruker....
Bilde
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Legg inn av Snill Vaffel »

Kjøpte da dette i fjor, prøde det ut nå og ja tror nok jeg har lagt litt på meg gitt :oops: Ingen krise er bare snakk om et par kg. men da trenger jeg ikke handle nytt heldigvis, må bare ha støvler å ryggskinne. Disse bullf. hjelmene er de ok oxo?? Har det og da og den har jeg hvert vedig glad i.
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Hjelmene deres har jeg ikke prøvd, så det vet nok du mere om. Sitter den godt, lite vindsus og godt sidesyn, burde den være grei.

Jeg har kjørt med Uvex i mange år, men kjøpte meg Schuberth for et par år siden. Etter min mening er den bedre en Uvex hjelmen. Nå har jeg ikke prøvd de nye Uvex hjelmene.
Schuberth har innebygget solbille. Akkurat noe for meg. Får ikke fullrost dette systemet nok. Anbefales på det varmeste.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Dortmunder
Innlegg: 336
Registrert: 11 apr 2006, 09:15
Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650A
Sted: Kristiansand

Legg inn av Dortmunder »

Dette med hjelmer må du bare prøve selv. Hodene er så forskjellige at det holder. Jeg f.eks. kan ikke kjøre med Schubert (en topp hjelm forresten), den PASSER rett og slett ikke mitt hode :sad11: men jeg hadde sååå lyst på den ...
Mitt valg falt på Shoi Multitec, flott hjelm, men merker nå at jeg få vond i øret (noen som har opplevd noe sånt???) skjønner ikke hvorfor.
Traff en kar i butikken tilfeldig som prøvde den, han rev hjelmen av seg og brøyt ut: fyttikatta for en hjelm :-) han hadde et rar hode :mrgreen:

Du må rett og slett prøve forskjellige hjelmer. I tyskland kan man faktist prøvekjøre de ei uke før man bestemmer seg .... ikke dumt det, koster tross alt rund en 3000 kroner for en god hjelm ...

Dortmunder
Wenn du Gott siehst mußt du bremsen !!

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Legg inn av Snill Vaffel »

Det var lurt, har ikke tengt på dette med sidesyn.. Hjelmen sitter som støpt og er behagelig men er bare redd for dette med kvalitet. Har ikke lyst til å bli grønnsak fordi hjelmen var dritt.
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
Dortmunder
Innlegg: 336
Registrert: 11 apr 2006, 09:15
Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650A
Sted: Kristiansand

Legg inn av Dortmunder »

For å være sikker at du ikke blir mer grønnsak så bør du går for en hjelm som er testet. Mange av disse billig-merkene er jeg skeptisk til. Til og med merkehjelmer (som Shoi) kan jo være uheldig med en type og få stryk i sikkerhetstest.
Anbefaler å se etter en hjelm som passer og prøv deretter å finne tester på denne. finner du ikke noe... be careful ...

Dortmunder

... forresten,
hvis du ikke finner noe på norsk/engelsk kan jeg gjerne prøve å finne noe på tyske nettsider, de har utrolig mange tester liggende der.
Wenn du Gott siehst mußt du bremsen !!

Brukeravatar
$tine
Innlegg: 3
Registrert: 05 aug 2006, 20:58
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo

Legg inn av $tine »

Hei

Jag anbefaler en titt innom http://www.raaskinn.no/!
$$-Super Stine :D

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Snill Vaffel skrev:Det var lurt, har ikke tengt på dette med sidesyn.. Hjelmen sitter som støpt og er behagelig men er bare redd for dette med kvalitet. Har ikke lyst til å bli grønnsak fordi hjelmen var dritt.
Så værden på ny, når jeg tok i bruk Schuberth hjelmen. Det går visiret langt ut på sidene, og det gir god sikt til siden. En himmelstor forskjell fra Uvex hjelmen.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Legg inn av Snill Vaffel »

Ok takk for tips folkens for ta meg en tur til forhandleren jeg kjøpte sykkelen å se hva de har. www.monsterbike.no
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Svar