ellers er det jo greit med en reservesykkel med grøvre hjul hvis det røyner på..

Du er velkommen til Pasvik med R-sykkelZZR-Erling skrev: ↑22 feb 2021, 11:48Her kan man jo kjøre R sykkel med rene gatedekkKetil skrev: ↑27 nov 2020, 07:54Hei!
Jeg la i sommer om til TkC70 på min 1250 GSA. Kjører for det meste asfalt, men tar også noen turer på grusen. Jeg er så langt veldig fornøyd med disse dekkene. De sitter godt på både tørt og vått føre, på asfalt og grus. Grunnen til at jeg valgte å prøve disse var etter å ha lest mange gode tilbakemeldinger fra GS-eiere![]()
![]()
![]()
Har ikke tilgang på det nå, men har en K1300S og en MT10SP..takker for invitasjonen og slår på her om jeg er der oppe. Så jækla fin ut den grusveien der.Ketil skrev: ↑22 feb 2021, 22:41Du er velkommen til Pasvik med R-sykkelZZR-Erling skrev: ↑22 feb 2021, 11:48Her kan man jo kjøre R sykkel med rene gatedekkKetil skrev: ↑27 nov 2020, 07:54Hei!
Jeg la i sommer om til TkC70 på min 1250 GSA. Kjører for det meste asfalt, men tar også noen turer på grusen. Jeg er så langt veldig fornøyd med disse dekkene. De sitter godt på både tørt og vått føre, på asfalt og grus. Grunnen til at jeg valgte å prøve disse var etter å ha lest mange gode tilbakemeldinger fra GS-eiere![]()
![]()
![]()
![]()