Jeg har kjøpt mange dekksett på Dekkonline/motorsykkeldekk/Delti AG...
ikke noe negativt å spore..og mønsterdybde er som forventet av nye dekk-også spesialutgavene jeg har bestilt..Dekkene er som regel bare noen uker gamle også.-så sant det er kurrante dekktyper/størrelser.
Ikke så rart egentlig når det er en av europas største dekkfimaer-selger vel mer dekk enn alle i Norge til sammen...Quote:"140 online-shops i 42 land et bransjetypisk utvalg av privatbil- og motorsykkeldekk med tilsvarende tilbehør. Med over 500 millioner euro i årlig omsetning er Delticom Europas største online bildekkforhandler"....
Kjøpt Pirelli Heidenau Michelin Continental og Bridgestone.
Eneste problem jeg har hatt er Postnord som har surret med leveranser.
Hvor dekkene som satt på felgene på "bastarden" kom fra aner jeg dog ikke men disse holdt bare 6500km (pirelli Angel ST og GT)men her er sidene slitt ut mens resten var ok-mulig litt lavt trykk..Angel GT funker veldig bra på CBR`N også etter 2 Alpeturer med "frisk" kjøring-her bestilte jeg A spec foran da den er tung i trynet...
Nå har "bastarden" GT(siden gt2 ikke kunne skaffes grunnet coronaen i våres)Foran og GT2 bak og økt trykket så får jeg se..
Indianeren fikk forresten et sett med Conti Trail-attack3 da OEM Dunlop DT3-R forsvant på 400 mil og spant på våt asfalt på 6 gear når en ga gass i 100kmh...