Kjøresko for varme dager.

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Kjøresko for varme dager.

Legg inn av rolf-arne »

Her er støvlene - jeg fikk med på handelen av ny sykkelen - hadde ikke så store forhåninger men etter et par tusen km - så merker jeg at det er gode støvler
Når det er kaldt går det i et par tykke lesta - og om det er varmt så går det litt tynnere lesta i -- det er passe lig og gå på med tanke på stramming.
Dette er støvler uten glidelås - bare med stropp (borrelås) og spenne , for meg så er dette godt nok -- om disse hadde hatt glidelås (da på utsiden) hadde jeg nok valgt noen med glidelås på innsiden.
forma støvler.jpg
Skoene jeg bruker på gode dager for kroppen - for meg er snøringa vanskelig.. (så værnestøvlan er bedre, med sånn hurtig låsing - ratt)
course sko.jpg
for USA turen så vurderer jeg sko pga vekt ... men vi får prøve pakke og veie..

Når det gjelder fottøy for meg så gjelder det først at det er til å få på - så kommer om de er gode nok sikkerhets messig.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Solo-rider
Innlegg: 777
Registrert: 11 apr 2010, 19:42
Motorsykkelen din: BMW 1250
Sted: Vestfold

Re: Kjøresko for varme dager.

Legg inn av Solo-rider »

Må vel komme frem litt at jeg har i bakhodet å holde vekten nede på bagasjen når jeg skal ha 14 dager på Grand Canary i desember :mk (Om det ikke blir Korona stengt da...) :sk?
Er i dialog med disse : http://www.canarymotorcycletours.com
YouTube .World's Best Motorcycle Rides - Canary Islands Part 1
Tempo: Corvette 300 1965(Comet motor)Svithun Safir 400 1970(Trigger 50 motor)Panther1968(Fighter 100 motor)
1982 Suzuki 400 E
1986 Yamaha XV 1000
2005 Honda Transalp 650
2003 Honda Varadero XL 1000
2002 BMW F650 CS
2015 Yamaha MT09 Tracer. Kjørt 30420km på 3 sesonger.
2021 BMW 1250.Kjøpt ny 2021.Kjørt 29968km på 3 sesonger.

Svar