Overtrekk til sykkel

, ja jeg må le av meg selv - har tilsammen 3 trekk - kjøpt først for vinterlagring på bedriftens lagringsplass- glemte hele trekket da jeg fikk ei antydning her om at regntrekk ( det var det jeg fikk fra XL-moto) ikke var av beste sort pga. konsdens gjennom vinteren. Heiv da over en bit dreneringsduk som var lagret der sykkelen havnet. Resultatet var mye mindre å vaske vekk i forhold til hva vi måtte gjøre med andre lagrede ting.
Men altså de tre overtrekk har ikke vært i bruk på 2 år , og ble først tatt i bruk for å dekke over dele sykkelen , som måtte stå ute , med bl.a. åpen motor. Og det funker godt - og da blei jeg plutselig glad for at det var skikkelige regntrekk som var kommet - det har til nå tålt tre stormer , og er veldig utsatt , billig pressennigen over båten gikk i den første stormen.
Men til bake til at jeg har det litt artig med meg selv- kjøpte trekk for å ha med på turen 2019, men fant ut at dem var så tunge at dem blei liggende hjemme. Og har i løpet av 2019 turen 35k km, funnet at sykkel og bagasje godt tåler regn og litt til. Og at sykkel er lettere å vaske når det har regnet litt.
Det jeg tenker å fikse er et saltrekk , slik at jeg slipper å tørke så mye før jeg setter meg på sykkelen i vått vær. Ellers blir nok trekkene liggende tørt og godt på hylla.

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..