Støvel fra Biltema

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Brukeravatar
gsx750_80
Innlegg: 2212
Registrert: 24 apr 2010, 19:34
Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
Sted: Trøndelag
Kontakt:

Re: Støvel fra Biltema

Legg inn av gsx750_80 »

kjellv skrev: 30 aug 2019, 19:44 Utfordringen med gode støvler er ikke nødvendigvis bare at de holder deg tørr når det regner, de skal også helst holde deg noenlunde tørr på beina når det er 30+ og sol også. Det krever litt. Hva er din erfaring med dette?

Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
30 + er sjelden kost her, men kan ikke huske at det har vært noe problem. Det er ikke skinn, men
et kunstig materiale i disse støvlene. Tipper de dermed ikke er blant de beste mtp utlufting, men har ikke vært sjenert av fuktighet i varmt vær, med disse støvlene.
mvh

-gsx750_80

Brukeravatar
gsx750_80
Innlegg: 2212
Registrert: 24 apr 2010, 19:34
Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
Sted: Trøndelag
Kontakt:

Re: Støvel fra Biltema

Legg inn av gsx750_80 »

gsx750_80 skrev: 30 aug 2019, 20:32
kjellv skrev: 30 aug 2019, 19:44 Utfordringen med gode støvler er ikke nødvendigvis bare at de holder deg tørr når det regner, de skal også helst holde deg noenlunde tørr på beina når det er 30+ og sol også. Det krever litt. Hva er din erfaring med dette?

Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
30 + er sjelden kost her, men kan ikke huske at det har vært noe problem. Det er ikke skinn, men
et kunstig materiale i disse støvlene. Tipper de dermed ikke er blant de beste mtp utlufting, men har ikke vært sjenert av fuktighet i varmt vær, med disse støvlene.
Tja, etter å ha brukt disse til daglig kjøring over lengre tid, er det slik at innerfor med såle henger seg fast i foten når mc-støvelen skal av.
Det kan bli en god del fomling for å få dette på plass igjen. På sikt antar jeg det kan medføre stor slitasje på "innmaten".
Kanskje jeg burde hatt noen som var littegrann større.
Får evt konferere Hakkespettboken, og se om det er noen trick der, som kan benyttes..
mvh

-gsx750_80

mekkern
Innlegg: 7540
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Støvel fra Biltema

Legg inn av mekkern »

Etter årets tur til Italia nok en gang med støvelene med regn/snø og +1 til 30+ så er jeg fortsatt fornøyd. Har ikke merket at noe er løst?
Merker at borrelåsen over glidlåsen er litt slappere etter 3 år men fortsatt helt grei.
Mulig jeg skulle ha presset beina inn i ett hakk mindre for de kan kippe litt når jeg går med tynne strømper men hater for trangt da føttene er litt breie.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Svar