Plassering av kneputer

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
laban
Innlegg: 58
Registrert: 03 mai 2015, 21:02
Motorsykkelen din: KTM Adventure 1190

Plassering av kneputer

Legg inn av laban »

Hei

Plukka opp noen Klim K fifty Kevlar bukser, kjekt å ha til sommeren tenkte jeg.
Men synes knebeskytterne er veldig rart plassert, kan ikke forstå at de har noen funksjon slik de er plassert (40% av knesskåla er uten beskyttelse) (Er ikke mulig å justere sidelengs, bare opp og ned)

Her er start og stopp plasseringen av d3o beskytteren.
Bilde
Bilde

XLmoto har ikke så mye fornuftig å si ang dette, og klim klarer man ikke å få svar fra. :-k
Regner med disse går i retur, men må nesten sjekke at dette ikke er normen først.

Icedragon520
Innlegg: 17
Registrert: 30 okt 2015, 22:44
Motorsykkelen din: Yamaha MT09 Tracer 2015

Re: Plassering av kneputer

Legg inn av Icedragon520 »

Jeg kjøpte min første Kevlar bukse i dag og knebeskytterne i den sitter helt etter kneskålen min, din så ut var litt rart plassert.

Toven

Re: Plassering av kneputer

Legg inn av Toven »

De i mine kevlar bukser satt også løst... Dro de ut og kjøpte et par Forcefield Limb Tube:
http://www.forcefieldbodyarmour.com/pro ... ector/2357

Brukeravatar
KåreDump
Innlegg: 709
Registrert: 27 feb 2015, 15:24
Motorsykkelen din: Støypjernskomfyr med vesker

Re: Plassering av kneputer

Legg inn av KåreDump »

Har samme problem, men ikke bare med kevlar-bukser.
På de fleste tekstilbukser så sklir knebeskyttelsen inn mot innsiden av knærne...
I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.

Forbipasserende
Innlegg: 46
Registrert: 21 mai 2016, 15:09
Motorsykkelen din: Yamaha yzf600r Thundercat

Re: Plassering av kneputer

Legg inn av Forbipasserende »

En grunn til jeg bruker bmw city pro 2 til kjørebukse, denne reddet kneet mitt på motorveien da jeg ble utsatt for andunger på motorveien. Jeg fikk indre blødning i kneet, som varte opp mot 1 år. Gikk opp og ned, alt etter hvor aktiv jeg var... Kne er vel det som er mest utsatt føler jeg. Hjelm har man jo. Rett før ulykken som jeg ikke fikk noe varig med utenom en havarert sykkel. Så hadde jeg sånn ånnass knebeskytter.

Svar